Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Mylena

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Tidlig morgen. Solens stråler malede bugtens små bølger gyldne. Det var som at se ud over et hav af nyslåede guldmønter. 

Senere blev de samme ståler grønne, da de tvang sig gennem bøgeskovens grønne portal, over min vej mod Mylenas hemmelige sted. 

I godt humør var jeg, ved udsigten til at dvæle i Mylenas arme, og morgen starten bidrog kun. 

Det havde været meget svært at få kontakt til Mylena. Jeg havde været tæt på at opgive, men da jeg længe havde drømt om hende, og nu da hun var flyttet til smilets by, blev jeg stædigt ved. 

Det skulle vise sig at stædighed, i dette tilfælde, er godt.

Nøj hvor er hun flot, var min reaktion da et kæmpe smil lyste mig i møde i døren. 

My er en høj pige, og med flotte stilletter kunne vi velkomstkysse uden at bøje nakken. 

Det er hun rigtig god til, at kysse. Tydeligt hun kan lide det, og det smitter jo.

Der var lidt koldt i rummet, men vi var blevet ivrige, så Mys flotte kjole gled legende op af den slanke krop, og endte - på gulvet. Glemt allerede, for det sødeste lingeri  lokkede mine nysgerrige øjne, og legesyge hænder. Pludselig var det også væk, og sørme om mig tøj ikke også var fløjet af mig. 

Sengen er dejlig bred, men vi fandt hinanden, og legede, kyssede, snusende, smagte, vi svedte bravt, vi jamrede i kor og var meget dygtige. Lange slanke stærke ben, silke blød hud, dejlige duft, og prgtfuld smag - mange lyde og masser af bevægelse. Som efter stiltiende overenskomst, samarbejdede vi om at trække nydelsen, og det lykkedes i den grad. Da vi til sidst nåede cresendo, var det som at vågne op, efter en lang dejlig drøm. 

Drøm var det ikke. Varme brune øjne kiggede ømt på mig, muskler sitrede stadig her og der, og der var et akut behov for en håndfuld servietter. 

Vi havde ikke travlt, så mens væske ballancen blev justeret fik vi vendt og drejet mange emner. 

Det var i går morges jeg besøgte My. Hun sidder stadig i mig, og jeg synes jeg kan smage hende endnu. 

http://www.theladymylena.com/#!om-mylena

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god og poetisk beretning.

Det anede mig, at Mylena havde en ganske særlig glans over sig, og desto mere kan det så ærgre, at hun fik lov til at forlade Sjælland :grin:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

Det var i går morges jeg besøgte My. Hun sidder stadig i mig, og jeg synes jeg kan smage hende endnu. 

Kender følelsen ;-) Besøgte My for snart en måned siden - fornemmelsen og smagen af hende har ikke helt forladt mig endnu :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel nok dejligt, at vi har forskelligt syn på mange ting her i livet. Jeg har også besøgt hende - for et par måneder siden.

Jo ok. sød og imødekommende, meget snakkesalig, en ok oplevelse, men jeg kan ikke svinge mig op til de højder Aarhuselsker kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

Ja jeg har været hos hende 2 gange med flere års mellemrum. Jeg synes hun er fantastisk sød og imødekommende. Men hun er blevet lidt halvgammel og markeret ligesom os andre. Tænkte sidst på om hun måske var syg, eller havde hun tømmermænd ligesom os andre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... Men hun er blevet lidt halvgammel og markeret ligesom os andre ......

​Det er jo naturens gang. Men herved rykker hun jo kun op i den aldersklasse, hvor hun begynder at blive interessant for mig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aarhuselsker :

Kort sagt, det er mig en stor fornøjelse at møde dig !

Jeg har nydt hvert sekund... Både spændingen op til, tændtheden imens & eftervirkningerne af dine besøg ;)

Mange tak for dine flotte ord ~ Den morgen var en smuk, varm, fræk & fantastisk start på dagen.

Jeg håber vi kommer til at nyde mange flere af disse morgener ;)

Storslem :

Halvgammel...?  Hvor er du slem ! He..he.. :grin:

Jaae, jeg er efterhånden blevet til antik... et antik fund ;)  

Hvilket nok er en lille sjældenhed, mht. hvad man kan støde på af glædespiger her i branchen.

Meeeen... der er stadig krudt & krummer i den halvgamle her, trods mine nu 43 år ! ;)

Jeg tabte mig dog desværre en del, for et par år siden, pga. en fæl & længerevarende hoste,

selv om jeg eeeelsker mad i alle former & udgaver & spiser konstant.

Så når jeg kommer i 50'erne, blir mit udseende sikkert som en Big Mamas :-D

But not yet...!

Tak for dine dejlige besøg i sin tid.

Andreas, Der Alte & Borende X :

Tak for Jeres søde ord :wub:

~ Kys fra Mylena ~

Redigeret af TheLadyMylena

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mylena

Tak for en overskønt eftermiddag.. Det var helt fantastisk at møde dig.. "her jo også ventet længe" Og det sagde vist bare klik fra da jeg kom ind af døren..

Havde det konge i dit selvskab.. Det er længe siden jeg har haft det så dejligt med en kvinde.. Også oveni købet en lækker en af dem..Tak :-)

Men det bliver ikke sidset gang vi to kommer til at ses.. Forsæt god weekend derude..Min Kan kun blive god..

Endnu engang tak..Kuzz Bmand :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Bmand

Det er skam mig der takker for en skøn eftermiddag ;)

Jeg er meget glad for at det endelig lykkedes os begge at mødes.

Jeg dirrer endnu... & sengen er stadig våd :P

Tak for komplimentet... du kan selv være lækker, kan du ! ;)

Klik !

Du skal være hjertelig velkommen igen.

Rigtig dejlig weekend til dig.

~ Knuzzz Mylena ~

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak til Århuselsker for at fortælle om My, besøgte hende i dag og Waugh sikke en oplevelse..
tiden gik meget stærkt i hendes selskab, så jeg glæder mig allerede til næste gang hvor hun skal genopleves..
en skøn pige der bare skal opleves..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Andet besøg hos My:

Under første besøg havde vi talt om det lækre ved ikke at have travlt. Muligheden for at nyde, uden absolut at skulle nå udløsnig, eller rettere, uden at have mål. Bare flyde og nyde, hinanden og sig selv. 

Jeg fortalte lidt om tantra, som My naturligvis havde kendskab til, men aldrig prøvet. 

I dagene efter første besøg gik jeg og lunede mig ved minderne, og jeg kunne slet ikke slippe tanken om en længere seance. Jeg kontaktede My - det er ikke helt nemt - og foreslog en wellness date, hvor jeg styrede forløbet og introducerede hende til tantra. My var med på ideen. 

Da vi taler tantra, har jeg valgt at benytte betegnelserne yoni for hendes mis og lingam for min dims. 

Sjovt nok, var det atter en skøn morgen, med sol. 

Vi mødtes atter i gangen til en kærlig omfavnelse. 

Atter stod denne fantastiske krop helt nøgen foran mig og indbød til blide lege. 

Et langt fælles bad, hvor mine hænder rigtig kunne glide kælent hen over den slanke krop, i lækkert tyk sæbeskum. Ikke noget frækt her, ikke ret meget i al fald. 

I soveværelsen satte vi os i lotus og mediterede kortvarigt. Vi skulle ned på samme puls, og den skulle være lav. Så fulgte krops æringen. My står med lukkede øjne, og mine hænder og læber hilser og ærer hver eneste del af hendes krop, min krop glider stile og blidt ind mod og rundt om hendes. Der er total ro. 

Roligt lægger hun sig på maven, og mine hænder lægger sig blødt og varmt på hendes krop. Først nakke og lænd, så ryg og numse, fødder og skuldre, yoni og nakke. 

Mine hænder glider nu stille ned ad hendes hud, startende fra nakken, medens olien i en tynd stråle fordeles. Med blide og meget langsomme bevægelser ( 1cm/sec) kæler jeg for hende. Der bruges lang tid på at massere et enkelt sted, med den ene hånd, mens den anden langsomt glider rundt på resten af kroppen. Der er altid mindst en hånd på hendes hud - aldig miste kontakten. Dette fortsætter i en 3 kvarter, og naturligvis bliver hendes yoni ofte tildelt opmærksomhed. Under denne del får jeg smurt mig selv ind i olie, og jeg begynder langsomt at glide rundt på hende, snart med hovedet den ene vej, snart den anden. Læberne og tungen følger nu mine hænder, og jeg kan mærke at My er ved at være der hvor hele kroppen er en stor erogen zone. Der bliver kælet og slikket overalt, og yoni virker yderst glad :) 

Der er nu gået en god time, og My bliver vendt om på ryggen. Det samme mønster gentager sig, men nu har jeg hendes lækre bryster i spil. De er meget følsomme, så jeg kan bruge dem som speeder, når jeg vil have hende lidt længere op at flyve. Hun får ikke lov til at komme, jeg holder små pauser, så toppen ikke nåes for hurtigt. Igen glider jeg rundt på hende og op til hendes ansigt. Lingam smutter ind og får et godt blow, men stopper i tide. 

Jeg glider ned ad hende, sætter mig mellem hendes ben, med mine lår under hendes. Venstre hånd kan nå  stort set alle punkter på hende, og højre går i gang med yoni massage. Blide olierede strøg på venusbjerget, ned langs de ydre kønslæber, trækker blidt i de indre, cirkelbevægelser i indgangen, og rundt om U punktet. Clitoris skubbes til, berøres stille fra skambenet og ned, blotlægges og dækkes med det naturlige sekret. Min tommel på clitoris, et par fingre på G punktet, og venstre hånd stryger rundt over alt, især indre skamlæber og ringmuskelen. 

Nu er jeg meget tændt, og lader tantraen gå over i langsom sex. Med én hånd ( det er jeg ret stolt af) får jeg kondomet på, og vippet lingam ind, så den rammer G punktet. Fingrene nuldrer stadig udvendig. Kønslæbe, venusbjerget og ringmuskel bliver råstimuleret. 

Det hele glider over i missionær stillingen, og der bliver vi en tid. 

Pause, og en meget tiltrængt optankning med vand og kaffe. Så mere kæleri, og My forkæler mig med et kongeblow. Laaaaaaaaangsomt får hun mig til kanten, og stopper det. Endelig, endelig tager hun mig med helt ud over kanten, og jeg flyver - og  jorden rokkede vist lidt. 

Vi blev sultne, og nyder vor frokost, og får snakket lidt med Fie vovsen, som har følt sig overset. 

Spaen lokker. Vi nyder, leger, kæler og pjatter. Undervands blow er sjove, men svære.

En sidste runde, i den brede seng bliver alt forkort. Tiden er ved at løbe fra mig, og jeg må afbryde alt det dejlige. 

Det var en fantastisk stund vi havde sammen. My er meget adaptiv.

My prøvede at nyde på en ny måde, og jeg prøvede at være den styrende under samværet. 

Det gode ved tantra er at det bliver bedre og bedre for hver gang. Og der bliver en næste gang!

Vil du læse om tantra:

http://www.mahamudrainstitut.com/

eller Mylena

http://www.theladymylena.com/ - hun er en fantastisk sød og sjov legekammerat ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Meget flot skrevet ÅE. Det er jo næsten som at være der selv.

Redigeret af Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Århuselsker

Sikke dog en fantastisk god og livagtig beskrivelse. Man får da helt lyst til at undersøge/prøve tantra. Jeg har nu aldrig prøvet undervandsblow, men kan godt forstille mig, at det må være både svært og meget vådt :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en dejlig og veloplagt beretning.

Jeg vidste, at du interesserede dig for tantra på modtagerniveau, det har du jo skrevet om før, bl.a. med Barbora, men jeg anede ikke, at du i mellemtiden havde udviklet dig til kvaksalver :grin::grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for en dejlig og veloplagt beretning.

Jeg vidste, at du interesserede dig for tantra på modtagerniveau, det har du jo skrevet om før, bl.a. med Barbora, men jeg anede ikke, at du i mellemtiden havde udviklet dig til kvaksalver :grin::grin:

Det hedder kviksalver. Du ved: jesus, olie, mirakler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Århuselsker

Sikke dog en fantastisk god og livagtig beskrivelse. Man får da helt lyst til at undersøge/prøve tantra. Jeg har nu aldrig prøvet undervandsblow, men kan godt forstille mig, at det må være både svært og meget vådt :grin:

​Jamen jeg synes da du skal prøve. Der er nogle dejlige massører i dit nærområde :)

Undervandsblow er ikke tantra, men et af Mys mange sjove påfund. 

Det gav hende efterfølgende lidt bøvl med kontaktlinsen, hvilket medførte hun måtte stå bukke tsig ind over bordet i badeværelset, for at kunne se i spejlet. Uhmmm, den numse altså :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

:wink:Ja, I skulle aldrig have haft lov til at få hende til Jylland :sad:

Du kunne da bare have fået fingeren ud(eller rettere ind) da hun boede på regerings øen:wink:

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil rigtig gerne besøge ladyMylena, men synes det er ganske vanskeligt at komme i kontakt med hende :-(

Har prøvet alt.....dog uden held :-(

Nogen som kan hjælpe mig? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil rigtig gerne besøge ladyMylena, men synes det er ganske vanskeligt at komme i kontakt med hende :-(

Har prøvet alt.....dog uden held :-(

Nogen som kan hjælpe mig? :-)

​Tjah, hun læser jo med herinde ........ Har du prøvet en PB?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...