Hop til indhold
Louie De Palma

Nu må man ikke hyre strippere til begravelser mere!

Recommended Posts

Nå, så må vi vist til at tænke nærmere over begrebet "kassefest".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trans-shows? Kendte du den praksis, Nille?

Måske man skulle tage forbi Thai Corner og hyre en håndfuld ladyboys til at optræde, næste gang der er en i familien, der stiller træskoene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Louie De Palma.

Oplevede i Tyrkiet, at blive inv med til en begravelse, lidt underligt men det udartede sig til en fest, og tur på nat klub, for, at ære den døde.

4 år senere, i thailand skete det igen, vi blev inv. Og halli hallo en fest de holdt. Det, er lidt i min termonologi, noget jeg gerne ville have til min begravelse. Det skal være en fest og ikke en tude komsammen. Men skulle der være strippere vil jeg da selv opleve det. Måske på dødslejet. :D

Hygge og god dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være fedt hvis man kan vække de døde med strippere haha :lol:

Man kunne også hyre et pige-orkestre til at spille op til lir inden stripperne kommer :lol:

Det er vist hvad man kalder et ægte "blowjob" - der bliver "blæst i fløjten" for fulde gardiner :lol:

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Men skulle der være strippere vil jeg da selv opleve det. Måske på dødslejet. :D

Hygge og god dag.

KK

​Så får de da aldrig låget på kisten :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være fedt hvis man kan vække de døde med strippere haha :lol:

Man kunne også hyre et pige-orkestre til at spille op til lir inden stripperne kommer :lol:

Det er vist hvad man kalder et ægte "blowjob" - der bliver "blæst i fløjten" for fulde gardiner :lol:

 

 

​Der er sq en del lækre piger i det orkester :wink:

Hende tamburmajoren skal da ikke løfte hånden for højt, førend missen kan titte frem :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...