Hop til indhold

Nu må man ikke hyre strippere til begravelser mere!

Featured Replies

Skrevet

Nå, så må vi vist til at tænke nærmere over begrebet "kassefest".

Redigeret af Borende X

Skrevet

kultur chok.... gad vide hvad der ville ske hvis den begravelsestradition blev præsenteret herhjemme :):):) 

Skrevet
  • Author

Trans-shows? Kendte du den praksis, Nille?

Måske man skulle tage forbi Thai Corner og hyre en håndfuld ladyboys til at optræde, næste gang der er en i familien, der stiller træskoene.

Skrevet

Hej Louie De Palma.

Oplevede i Tyrkiet, at blive inv med til en begravelse, lidt underligt men det udartede sig til en fest, og tur på nat klub, for, at ære den døde.

4 år senere, i thailand skete det igen, vi blev inv. Og halli hallo en fest de holdt. Det, er lidt i min termonologi, noget jeg gerne ville have til min begravelse. Det skal være en fest og ikke en tude komsammen. Men skulle der være strippere vil jeg da selv opleve det. Måske på dødslejet. :D

Hygge og god dag.

KK

Skrevet

Det kunne være fedt hvis man kan vække de døde med strippere haha :lol:

Man kunne også hyre et pige-orkestre til at spille op til lir inden stripperne kommer :lol:

Det er vist hvad man kalder et ægte "blowjob" - der bliver "blæst i fløjten" for fulde gardiner :lol:

Redigeret af Nille

Skrevet

. Men skulle der være strippere vil jeg da selv opleve det. Måske på dødslejet. :D

Hygge og god dag.

KK

​Så får de da aldrig låget på kisten :D 

Skrevet

Det kunne være fedt hvis man kan vække de døde med strippere haha :lol:

Man kunne også hyre et pige-orkestre til at spille op til lir inden stripperne kommer :lol:

Det er vist hvad man kalder et ægte "blowjob" - der bliver "blæst i fløjten" for fulde gardiner :lol:

​Der er sq en del lækre piger i det orkester :wink:

Hende tamburmajoren skal da ikke løfte hånden for højt, førend missen kan titte frem :razz:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.