Louie De Palma 2317 Skrevet 29. April, 2015 http://jyllands-posten.dk/international/asien/ECE7652236/Kina-vil-sætte-stopper-for-strip-ved-begravelser/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. April, 2015 (edited) Nå, så må vi vist til at tænke nærmere over begrebet "kassefest". Redigeret 29. April, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2015 kultur chok.... gad vide hvad der ville ske hvis den begravelsestradition blev præsenteret herhjemme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. April, 2015 Nok det samme som i Kina - der ville komme nogen flere til begravelserne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. April, 2015 I nogle asiatiske lande måske også Kina, hyrer man "grædekoner" til begravelserne, så bliver man fri for at græde selv.Begravelser er ikke kun sorg i visse kulturer, man kommer et bedre sted hen og det skal fejres med strippere eller trans-shows Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. April, 2015 Trans-shows? Kendte du den praksis, Nille?Måske man skulle tage forbi Thai Corner og hyre en håndfuld ladyboys til at optræde, næste gang der er en i familien, der stiller træskoene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. April, 2015 Fandt lige et sjovt klip om fænomenet: http://channel.nationalgeographic.com/taboo/videos/funeral-strippers/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. April, 2015 Haha, sjov klip, bemærk de har lavet hul i kisten så liget kan "kigge" på pigerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. April, 2015 Hej Louie De Palma.Oplevede i Tyrkiet, at blive inv med til en begravelse, lidt underligt men det udartede sig til en fest, og tur på nat klub, for, at ære den døde.4 år senere, i thailand skete det igen, vi blev inv. Og halli hallo en fest de holdt. Det, er lidt i min termonologi, noget jeg gerne ville have til min begravelse. Det skal være en fest og ikke en tude komsammen. Men skulle der være strippere vil jeg da selv opleve det. Måske på dødslejet. Hygge og god dag.KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. April, 2015 (edited) Det kunne være fedt hvis man kan vække de døde med strippere haha Man kunne også hyre et pige-orkestre til at spille op til lir inden stripperne kommer Det er vist hvad man kalder et ægte "blowjob" - der bliver "blæst i fløjten" for fulde gardiner Redigeret 29. April, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 29. April, 2015 . Men skulle der være strippere vil jeg da selv opleve det. Måske på dødslejet. Hygge og god dag.KKSå får de da aldrig låget på kisten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 29. April, 2015 Fandt lige et sjovt klip om fænomenet: http://channel.nationalgeographic.com/taboo/videos/funeral-strippers/Det er så fra Taiwan Så det er åbenbart en gammel tradition. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 30. April, 2015 Det kunne være fedt hvis man kan vække de døde med strippere haha Man kunne også hyre et pige-orkestre til at spille op til lir inden stripperne kommer Det er vist hvad man kalder et ægte "blowjob" - der bliver "blæst i fløjten" for fulde gardiner Der er sq en del lækre piger i det orkester Hende tamburmajoren skal da ikke løfte hånden for højt, førend missen kan titte frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg