Hop til indhold
Louie De Palma

FKK-World her i det tidlige forår

Recommended Posts

 
IMG_1843.thumb.JPG.3399a313c517ad082b45c
 
Jeg havde ikke været på World i over et halvt år, og for Frej var det vist lige så lang tid siden. Men allerede i omklædningen begyndte jeg at føle mig hjemme - underligt at World kan give den fornemmelse.
 
I kantinen genkendte sorthårede Oana fra Transsylvanien straks Frej og gav et kindkys. Mig havde hun glemt, men jeg havde ikke glemt hende. Så vi gik snart efter på rum, hvor hun prøvede at få mig til at købe analt, men jeg nøjedes med ½ time = 50 € + 10 € tip. De ting vi havde snakket om sidst dukkede op i hendes hukommelse efterhånden.
 
Så var sigøjner Sara fra Timisoara der, hun blev meget rørt over at jeg kunne huske hendes navn efter så lang tid, og gjorde sig umage for at huske mit. ½ time = 50 € + 5 € tip.
 
Efter de to veninder skulle der prøves noget nyt. Andra var en 30årig blåøjet blondine fra Malaga, af spansk/rumænsk afstamning. Da vi skulle bolle sagde hun av. ½ time = 50 €.
 
Så blev det sorthårede Sofia på 24 år der stod for tur. Sagde hun har været på World i 5 mdr. Meget sød og kæresteagtig. Jeg tror jeg fik hende til at komme i 69, det sagde hun i alt fald, og temmelig våd blev hun da. Sagde dog av ved ridning og missionær. Kan ikke huske hvad jeg gav hende, men gætter på  ½ time = 50 €.
 
På vej op fra wellness-området spærrede en purung pige med et skælmsk smil pludselig vejen for mig. Der var ikke noget at gøre, overmagten var for stor! Georgiana sagde, at hun aldrig løj og at det var hendes rigtige navn, og at hun var 19 og fra Constanza. Samt at hun ikke tilbød analt. Hun havde nogle stjerner tatoveret rundt om navlen, der dannede et hjerte. Hev mig ind i et lille rum med spejle til alle sider. Skøn sex, tungekys, 69 osv. Hun bliver en elitepige på World - det er hun i alt fald for mig. ½ time = 50 €.
 
Så blev det 25 årige Alexandra fra Transsylvaniens tur. En lille brunette med store, lækre bryster - naturlige, så vidt jeg kan skønne. Meget sød. Tungekys, 69, hun red mig og fik den i missionæren. Til sidst sagde hun dog av.  ½ time = 50 €.
 
Jeg havde savnet at se Nea fra Constanza hele aftenen. Hende havde jeg virkelig tændt på sidste år. Perfekt blondine med de flotteste nødder. Til sidst rendte jeg ind i hende og Oana på gangen, hvor de snakkede sammen, og Oana forklarede at Nea rejste hjem i morgen, og at hun derfor havde været booket hele dagen. Damn!
 
 
Næste dag i baren satte høje, blonde og blåøjede Ijona sig ved siden af mig. Hun sagde, at hun kom fra en landsby nær Bukarest, var 23 og økonomistuderende. Hun var meget smuk, og sagde at hun kun gik efter mænd på +45, så jeg var lige i målgruppen. Hun valgte det lille rum med spejle til alle sider. Hendes økonomiske sans stak dog hurtigt sit ansigt frem. Vi kunne kun 69'e, hvis jeg bestilte en time. Og da vi var færdige, sagde hun at jeg var gået over tiden, og ville have penge for 1½ time = 150 €. En hustler altså, men en smuk én af slagsen. Jeg blev dog lidt sur.
 
Lå ved swimmingpoolen i kælderen og slappede af, da Eliza ca. 30 år fra en anden by nær Bukarest dukkede op. Kønt ansigt, sorthåret, ikke superslank, men ok. Hun spurgte om jeg var interesseret, og jeg sagde "later, maybe". Det misforstod hun fuldstændigt, gik hen og hentede sine ting og kom tilbage og krøb lykkelig hen til min liggestol. Ok, det var jo lidt svært at stå for! På rum viste det sig, at hun havde glemt håndklæderne. Dem måtte jeg så hente, mens de andre piger kiggede syrligt på mig og snakkede om, at jeg åbenbart skulle knalde med Eliza. Som var en amatør, der bare kom et par uger på World en gang imellem for at få økonomien til at hænge sammen hjemme i Rumænien. Da vi kom i gang virkede hun ret tændt på det, tungekys, 69, red mig, også i reverse, samt missionær. ½ time = 50 €. Jeg hjælper gerne rumænske husmødre på den måde!
 
Nå, men det var en stille dag, og da vi mænd ellers bare sad i kælderen og så fodbold, blev pigerne utålmodige. Sara råbte efter mig, og så tog vi en tur mere. 69, ridning, missionær, hun var dog ikke så kysseglad. ½ time = 50 €.
 
Tilbage fra badet rendte jeg ind i Oana og spurgte hvad hun lavede. "I'm waiting for you!" påstod hun, og så tog vi på rum. Der var masser af våde tungekys her, samt ridning og missionær. ½ time = 50 €.
 
Så var det nok for denne gang, men jeg lovede at jeg snart kom igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en dejlig beretning. Selv tænder jeg slet ikke på østeuropæiske piger, så for mig ville en sådan tur nok kun blive en engangsoplevelse. Om end en "purung" Georgiana da nok kunne lokke lidt euro frem fra inderlommen.

Et lille sidespring er, at bygningen på billedet har en stærk lighed med dele af arkitekturen på mit gamle gymnasium med de flade tage og de færdigstøbte betonmure. Så nu vil jeg fremover komme til at tænke på FKK World når jeg kører forbi mit gamle gymnasium.

Og bygningen hvor FKK World ligger i, har formodentligt også været brugt til noget andet førhen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fantastisk så uimodståelige vi midaldrende mænd bliver, når pigerne oplever en sådan villighed til at åbne tegnebogen :wink:

Dybest set er det i grunden med de muligheder syd for grænsen ret meningsløst, såvel at bruge tid på dating, eller penge i det hjemlige natteliv, hvis og når det vi søger ikke er andet, og mere end den sex vi kan købe os til på FKK i Tyskland.

Kan man finde ud af ikke at spilde pengene på ingenting hjemme, for i stedet at tage på tur igen til Tyskland, når der igen er råd til det, kan det tilrådes.

Om end jeg ikke helt kan sige mig fri for at have spildt dumme penge på ingenting i det hjemlige natteliv, men så har jeg bare måttet vente længere på den næste tur til Tyskland.

Som jeg ser det fra min stol, som hardcore single og eneboer på tredje :-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en dejlig beretning. Selv tænder jeg slet ikke på østeuropæiske piger, så for mig ville en sådan tur nok kun blive en engangsoplevelse. Om end en "purung" Georgiana da nok kunne lokke lidt euro frem fra inderlommen.

Et lille sidespring er, at bygningen på billedet har en stærk lighed med dele af arkitekturen på mit gamle gymnasium med de flade tage og de færdigstøbte betonmure. Så nu vil jeg fremover komme til at tænke på FKK World når jeg kører forbi mit gamle gymnasium.

Og bygningen hvor FKK World ligger i, har formodentligt også været brugt til noget andet førhen.

​World var en rigmands villa en engang med stor have og pool, nu ejes den af HA og er et bordel. :lol:

Vi er vist flere som kender Oana fra World :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​World var en rigmands villa en engang med stor have og pool, nu ejes den af HA og er et bordel. :lol:

 

​HA som de læderklædte motorcykelentusiaster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​hvorfor er du misunderlig, det er bare at komme af sted til paradiset :D

​Ja Nille, men nogen af os er i den situation, at denne lille last - hobby (kald den hvad du vil) må dyrkes i det skjulte.

Derfor er det ikke muligt at tage hjemmefra i så lang tid. Hvis min situation var anderledes, sluttede jeg mig gerne til det "broderskab", der er omkring besøg i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja Nille, men nogen af os er i den situation, at denne lille last - hobby (kald den hvad du vil) må dyrkes i det skjulte.

Derfor er det ikke muligt at tage hjemmefra i så lang tid. Hvis min situation var anderledes, sluttede jeg mig gerne til det "broderskab", der er omkring besøg i Tyskland.

​Det er tilladt at tage konen/kæresten med på World, det har jeg set før :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var faktisk et modent par på visit den ene af dagene. Jeg fik nu indtryk af at de havde taget fejl af stedet, og troet det var en swingerklub. De så ud til at kede sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var faktisk et modent par på visit den ene af dagene. Jeg fik nu indtryk af at de havde taget fejl af stedet, og troet det var en swingerklub. De så ud til at kede sig.

​De kunne nyde faciliteterne, men hvis de ikke har i sinde at betale for sex, så er de gået forkert... måske var de bare nysgerrige omkring FKK-konceptet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en dejlig beretning.

Jeg er ganske målløs over hvad nogle af jer overkommer. Hvis jeg har 3 piger på en hel dag på FKK, så er det hvad jeg kan overkomme... respekt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har præsteret at gå på FKK-Artemis, knalde med en enkelt pige, og så gå hjem igen. Men når man er på tur med andre, så er man længere tid i klubberne og der går måske også lidt sport i det. Og World er min yndlingsklub, det spiller nok også ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en dejlig beretning.

Jeg er ganske målløs over hvad nogle af jer overkommer. Hvis jeg har 3 piger på en hel dag på FKK, så er det hvad jeg kan overkomme... respekt!!

​Tja, det bliver ren rutine at knalde 4-5-6 piger om dagen, man bare må holde pikken og kroppen i form :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Men når man er på tur med andre, så er man længere tid i klubberne og der går måske også lidt sport i det. Og World er min yndlingsklub, det spiller nok også ind.

​haha så World er din yndlingsfitnessklub :D det koster dog mere end de 369 kr til Fitness.dk :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ahe ja World er et herligt sted, især om sommeren, hvor der er udendørs bar. Bare en skam der er så langt derned. Det er en ganske særlig oplevelse at gå igennem de røde gardiner, der adskiller omklædningen og det store barområde. ..tror sgu jeg vil smutte en tur forbi i sommerferien

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahe ja World er et herligt sted, især om sommeren, hvor der er udendørs bar. Bare en skam der er så langt derned. Det er en ganske særlig oplevelse at gå igennem de røde gardiner, der adskiller omklædningen og det store barområde. ..tror sgu jeg vil smutte en tur forbi i sommerferien

​Der er ikke nogen røde gardiner :P

Man kan blive lokket med det samme, når man som det første putter sine værdisager i de små skabe lige ved indgangen til barområdet.

Der er røde gardiner ved indgangen, dem går man igennem som det allerførste efter man har betalt :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Den varme atmosfære med Pigerne er forcen :-) approachen er klart i top... Og Pigerne holder niveauet ind i rummet, dejligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...