hdhaus 14 Skrevet 28. April, 2015 Findes några GP som är PhD studerande eller har PhD degree? funiderade på Belle de Jour/Brooke Magnanti som finansierade sina PhDstudier som GP - och sen genom att blogga om det hela! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 28. April, 2015 I Danmark får PhD studerende løn, så det burde ikke være nødvendigt at finde yderligere finansiering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. April, 2015 I Danmark får PhD studerende løn, så det burde ikke være nødvendigt at finde yderligere finansiering.Hæhæ, det kommer vel an på hendes forbrug. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 29. April, 2015 Jeg vil blive overrasket hvis der ikke var nogle PhD studerende der tjente lidt ekstra ved siden af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. April, 2015 Jeg ville undre mig hvis nogen PhD studerende som har tid til at arbejde som GP der er masser af forskerprojekter og firmaer som de kan arbejde for i "fritiden". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg