bmathi 12 Skrevet 27. April, 2015 Så blev det min tur til, at bidrage med et indlæg i dette forum.Har længe gået og luret lidt på Angelina Angel hos Aarhus- Stjernepigerne og havde besluttet mig, at aflægge hende et visit. Så kom arbejde i vejen, tog fejl af ugerne, hvor hun var i Aarhus og gik forgæves Så på jysk " lidt træls" når det klør i banditten. Fik endelig besøgt hende i aften He He. Havde sku lyst til, at stikke af.... Nøj hvor en figur set i sammen spil med hendes øjne og smil. Der blev, jeg sku solgt.Bestilte en halv time og det var pengene værd. Holder det intime imellem hende og mig. Vil dog afsløre. Får du hende varmet op, så bliver det først sjovt:-)Angelina is one of a kind. Så pas på hende. Det har hun fortjent.Gentagelse 100 %. Hun skal besøges igen, når jeg får styr på kalenderen, samt de dage hun er på vagtLink til Angelina 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bmathi 12 Skrevet 27. April, 2015 Sorry glemte linket:-)http://www.aarhus-stjernepigerne.dk/pigerne/angelina-angel/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 27. April, 2015 Angelina er en fantastisk pige Dejlige store bryster 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bmathi 12 Skrevet 27. April, 2015 Så var måske derfor, at jeg ikke lagde mærke til hendes fødderMan bliver jo høj af, at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 27. April, 2015 Så var måske derfor, at jeg ikke lagde mærke til hendes fødderMan bliver jo høj af, at besøge hendebestemt. her er den anmeldelse jeg skrev af hende i sin tid: https://www.eroguide.dk/forum/topic/32404-angelina-utrolig-fræk-pige-med-store-bryster/Jeg havde meget svært ved at holde øjen kontakten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 27. April, 2015 Nåååå tak for den søde anmeldelse og hvad er der med jer og mine bryster 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bmathi 12 Skrevet 28. April, 2015 Nåååå tak for den søde anmeldelse og hvad er der med jer og mine bryster Hvad der er med dine bryster. Skal gøre en lang historie kortDe er flotte og sidder som de skal. Et par lækre krammebamser 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kafka76 12 Skrevet 2. Maj, 2015 Har også haft dejlig sex med Angelina og er vild med hende. Men det ved hun vist godt ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 24. August, 2016 Angelina Angel skrev, den 27/4/2015 at 23:23: Nåååå tak for den søde anmeldelse og hvad er der med jer og mine bryster Hehe, ja hvad tror du selv.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 24. August, 2016 chris 60 skrev, for 6 minutter siden: Hehe, ja hvad tror du selv.? Vi ses på onsdag! Til råhygge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 25. August, 2016 chris 60 skrev, for 5 timer siden: Vi ses på onsdag! Til råhygge! Ses 20.45 som aftalt, søde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 25. August, 2016 Hold da op en gammel en vi lige fandt frem her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 25. August, 2016 Men alligevel meget relevant, når du nu kommer til Aalborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 25. August, 2016 Angelina Angel skrev, for 2 timer siden: Hold da op en gammel en vi lige fandt frem her Haha, ja den er ikke helt ny, smukke! Zez onsdag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg