gerog 9288 Skrevet 16. Februar, 2015 Jeg var i sidste uge på besøg hos Angelina Angel på Seduction Girls. Det var første gang jeg var på SG, og det var nemt at komme derhen med offentlig transport. Angelina er en dejlig nærværende pige med store dejlige bryster, og så har hun en masse flotte tatooveringer på sin frække krop. Der var god kemi fra start mellem os to. Indlevelsen var i top og hun var dejlig nærværende under hele besøget. Hun er dejlig stram, og har nogen dejlige store silicone bryster Jeg havde svært ved at holde øjenkontakten med hende under mit besøg, da det var nogle "andre øjne" der stjal min opmærksomhed Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Angelina, og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende. http://seductiongirls.dk/pigerne/angelina/ 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 16. Februar, 2015 Ja hun er en ret dejlig frækkert. Og så kan hun virkelig godt lide når man går til den. Jeg kunne heller ikke holde øjne og andet væk fra de vildt flotte, bløde og kæmpe kasser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 16. Februar, 2015 Mange tak for den søde anmeldelse! Stort knus <3 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 18. Maj, 2015 Jeg er egentlig ikke til meget store bryster.......men så mødte jeg Angelina Angel.....(hos Citygirls i Helsingør)Toplækker og vanedannende som en softice med chokoladedrys . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 9. Juni, 2015 Angelina et veldig flott og trivelig! Takkf for en kjempefint opplevelse Martin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 10. Juni, 2015 Angelina er kort og godt fantastisk. Man føler sig i den syvende himmel - bravo AngelinaFiskermanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 10. Juni, 2015 Mange tak for de rosende ord det betyder rigtig meget for mig 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 10. Juni, 2015 Takk for i går kveld:):) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 10. Juni, 2015 Selv tak Martin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 27. December, 2016 (edited) Hej @Angelina Angel er du til en fyr med stor udstyr smukke , hvornår er du i Randers igen smukke Kh. Markild Redigeret 27. December, 2016 af Markild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 28. December, 2016 Markild skrev, for 8 timer siden: Hej @Angelina Angel er du til en fyr med stor udstyr smukke , hvornår er du i Randers igen smukke Kh. Markild Det var en gammel én du fandte frem her for mig godt nytår Markild - mon du endelig får taget dig mod til at besøge mig efter et års "trusler" 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. December, 2016 Angelina Angel skrev, for 2 timer siden: Det var en gammel én du fandte frem her for mig godt nytår Markild - mon du endelig får taget dig mod til at besøge mig efter et års "trusler" Hæhæ Det bliver ved truslerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 28. December, 2016 @Angelina Angel Øj -du er godt nok flot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 28. December, 2016 Angelina Angel skrev, for 7 timer siden: Det var en gammel én du fandte frem her for mig godt nytår Markild - mon du endelig får taget dig mod til at besøge mig efter et års "trusler" Også godt nytår til dig Angelina Angel , jo mon ikke jeg få mig taget sammen, men arbejdet skal jo passes først og fremmest Trinetease skrev, for 5 timer siden: Hæhæ Det bliver ved truslerne Åh dejlig at se der lige er liv i dig @Trinetease også Godt Nytår til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 28. December, 2016 Trinetease skrev, for 6 timer siden: Hæhæ Det bliver ved truslerne Hahaha ja andet ville chokere mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 28. December, 2016 Plantard skrev, for 6 timer siden: @Angelina Angel Øj -du er godt nok flot Mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg