Hop til indhold
Guest Dialga

Artemis den 1 maj

Recommended Posts

Guest Dialga

Kære broder

nu da det er arbejdernes kampdag her den første maj.  Har jeg valgt, at tage en smuttur til Berlin nærmere ARTEMIS for, at kæmpe sammen med alle de søde smukke piger, vil bare lige høre om der er andre der kigger fordi fredag aften/nat

 

dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Artemis i søndags, dagen efter CL finalen i Berlin, og som ventet, var der en del Italienere. Det er første gang jeg var der efter de har fået udendørsområdet, og dette område er bare et KÆMPE plus, når det altså er godt vejr. Jeg synes, at Artemis er den klub med de bedste faciliteter, nu hvor de har fået udendørsområdet. Fantastisk med pool indendørs og udendørs, og mange forskellige saunaområder.

Dog lagde jeg mærke til at øl koster 10 EUR. Jeg troede faktisk at øl var inkluderet i den ret dyre indgangspris. Øl er som standard med i indgangen i en del NRW klubber. Jeg drikker ikke selv øl, så det er faktisk ikke noget jeg har tænkt nærmere over inden jeg så menukortet på Artemis.

Nå, men så til pigerne. Jeg tilbragte 10 timer på Artemis, uden at være sammen med en eneste pige. Der var et kæmpe udvalg af piger, men hvilken attitude de har. Jeg er ikke så velhavende at jeg kan forsøge mig frem flere gange til jeg finder en god pige. De piger jeg så/hørte på værelserne nede i kælderen, fik mig simpelthen til at miste lysten til at betale 60 EUR for en højst sandsynligt dårlig oplevelse. Jeg kunne fra værelserne høre ting som "du skal komme nu, tiden er gået" efter ca. 15 min, eller "nej ikke rør der" eller "det gør jeg ikke". En kunde og en pige var næsten ved at komme og slås inde kinoen i stueetagen.

Jeg ved ikke om Artemis pigerne bliver behandlet anderledes end NRW pigerne, hvilket gør at de er mere stressede/pengemaskinerne.

Alt i alt, så var det en god dag med godt vejr og smukke piger, hvor man tit kunne tjekke deres sutteevner i kinoerne.

Dog vil jeg aldrig tage til Berlin, bare for at komme på Artemis, men ville nok kigge forbi for wellnessen, hvis jeg alligevel er i Berlin.

Jeg vil dog høre de mere erfarne Artemis kunder herinde, om I har navnene på nogle gode piger hos Artemis.

Jeg glæder mig dog til at Ryan air starter ruten CPH-Køln til september. Så er det ligeså billigt at rejse til NRW som til Berlin. Jeg håber denne rute vil få mange Sjællandske kunder fra dette forum, så I kan opleve en rigtig GFE, endda billigere end Artemis.

Lige et simpelt regne eksempel for Sjællændere:

Artemis:

Fly: 500 kr

Indgang: 600 kr.

3 piger i 30 min hver: 1350 kr.

5 øl: 375 kr.

Total: 2825 kr.

 

NRW klubber:

Fly: 500 kr

Indgang: 300-450 kr.

3 piger i 30 min hver: 1125 kr.

5 øl: 0 kr.

Total: 2075 kr

Altså mindst 750 kr billigere og meget bedre service i NRW, med mindre man er stamgæst, og kender ens favorit piger på Artemis.

Jeg håber vi Sjællændere herinde vil bruge den nye rute, og tænke på dejlige piger, og "glemme" fagforeninger for en kort stund. For alt i alt tror jeg personalet hos Ryan air har bedre arbejdsforhold end Artemis pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne i NRW er en klasse for sig, Artemis er for hektisk op til messe og store event som CL, så Artemis er meget bedre i hverdagene, jeg kan anbefale fx. Debbie, Avril de andre kan jeg PT ikke huske navnene på, men der er ingen garanti for vi får samme oplevelser.

Jeg ville flyve til Køln hver 2. weekend hvis flybilletten er så billigt. Det er billigere end en bytur i KBH :P  

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal ikke anfægte konklusionen, men hvis du vil besøge "NRW klubber" i bred forstand er der nok lidt lokale transportudgifter oveni :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men så til pigerne. Jeg tilbragte 10 timer på Artemis, uden at være sammen med en eneste pige. Der var et kæmpe udvalg af piger, men hvilken attitude de har. Jeg er ikke så velhavende at jeg kan forsøge mig frem flere gange til jeg finder en god pige. De piger jeg så/hørte på værelserne nede i kælderen, fik mig simpelthen til at miste lysten til at betale 60 EUR for en højst sandsynligt dårlig oplevelse. Jeg kunne fra værelserne høre ting som "du skal komme nu, tiden er gået" efter ca. 15 min, eller "nej ikke rør der" eller "det gør jeg ikke".

 

​Det var mit indtryk at seancerne i værelserne omkring kinoen foregik lidt hurtigere end ovenpå - måske fordi fyrene var blevet varmet lidt op i kinoen i forvejen og dette talte med i den samlede tid - men ret inspirerende at følge med i, hvad der skete i rummene ved siden af, hvortil der kun er stof imellem ;-)

At tilbringe 10 timer på Artemis uden at være sammen med en eneste pige, vil jeg under alle omstændigheder betegne som spild af tid og penge.

Mener også øllene i NRW koster penge - det var vist kun et speciatilbud med 4 x Frei Bier vi fik på Acapulco, selvom entreen kun var € 30,- - og hvem gider lige fylde sig med øl, når der er dejlige og vilige piger i farvandet :roll:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/14398-aca-acapulco-og-4-drenge-på-tour/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke et princip om at rejse med SAS, men jeg har et princip om at, hvis du driver virksomhed i Danmark med medarbejdere, der bor, arbejder og lever i Danmark, så betaler du løn, og yder arbejdsvilkår efter dansk overenskomst med en dansk LO fagforening, og ikke en af de gule.

Ja ok, så er der cafe/visse restaurations segmenter, kiosk, burger virksomheder etc med eksempelvis etniske profiler, hvor det i praksis nærmest ikke er muligt at agere som forbruger efter disse principper, og hvor LO nok også stiltiende har valgt at affinde sig hermed, for at fokusere på egentlige lønmodtager virksomheder i mere traditionel forstand?

Flyver noget selskab til og fra Danmark, men grundlæggende overholder løn og arbejdsvilkår lokalt, hvor de har base og deres medarbejdere bor, så afholder jeg mig ikke fra at flyve med et udenlandsk selskab, eksempelvis:

EasyJet til modangreb på SAS

12-06-2013

EasyJet bryder sig ikke om, at SAS sætter dem i bås med Ryanair, når det kommer til løn- og arbejdsvilkår. Vi følger reglerne i de lande, hvor vi har baser, lyder budskabet.
http://www.check-in.dk/easyjet-til-modangreb-paa-sas#.VXlQlYcw-Wg

Så længe Ryanair ikke helt grundlæggende respekterer disse principper, kommer jeg aldrig nogensinde til at flyve med dem !

Uden at være hellig så har jeg faktisk før valgt at rejse dyrere med SAS, end jeg kunne have rejst med et acceptabelt alternativ, men det er ikke altid kun et spørgsmål om pris, men også om destination og afgangs frekvenser, hvor eksempelvis Air Berlin ofte har de bedste afgange til Tyskland.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke et princip om at rejse med SAS, men jeg har et princip om at, hvis du driver virksomhed i Danmark med medarbejdere, der bor, arbejder og lever i Danmark, så betaler du løn, og yder arbejdsvilkår efter dansk overenskomst med en dansk LO fagforening, og ikke en af de gule.

Ja ok, så er der cafe/visse restaurations segmenter, kiosk, burger virksomheder etc med eksempelvis etniske profiler, hvor det i praksis nærmest ikke er muligt at agere som forbruger efter disse principper, og hvor LO nok også stiltiende har valgt at affinde sig hermed, for at fokusere på egentlige lønmodtager virksomheder i mere traditionel forstand?

Flyver noget selskab til og fra Danmark, men grundlæggende overholder løn og arbejdsvilkår lokalt, hvor de har base og deres medarbejdere bor, så afholder jeg mig ikke fra at flyve med et udenlandsk selskab, eksempelvis:

EasyJet til modangreb på SAS

12-06-2013

EasyJet bryder sig ikke om, at SAS sætter dem i bås med Ryanair, når det kommer til løn- og arbejdsvilkår. Vi følger reglerne i de lande, hvor vi har baser, lyder budskabet.
http://www.check-in.dk/easyjet-til-modangreb-paa-sas#.VXlQlYcw-Wg

Så længe Ryanair ikke helt grundlæggende respekterer disse principper, kommer jeg aldrig nogensinde til at flyve med dem !

Uden at være hellig så har jeg faktisk før valgt at rejse dyrere med SAS, end jeg kunne have rejst med et acceptabelt alternativ, men det er ikke altid kun et spørgsmål om pris, men også om destination og afgangs frekvenser, hvor eksempelvis Air Berlin ofte har de bedste afgange til Tyskland.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Kære Rejse....

For en gang skyld er jeg enig med dig

Jeg sætter aldrig mine ben i noget der bare er så meget som i betænkelig nærhed af Ryanair. Magen til et afstumpet syn på alt og alle (alle=mennesker herunder deres ansatte) skal man fandeme lede længe efter. 

Jeg håber ved gud de her i DK løber panden imod muren, - for først den dag forstår de mååååske, at man skal behandler sine ansatte ordentlig - ikke lægger sag an mod den danske stat -ikke lægger sag an mod nogle kommuner der nægte at lade sig transportere -ikke melder blokadevager til politiet - og sikkert meget andet Irsk vanvid= Irsk Herremands adfærd, - - som endnu ikke er blevet offentlig gjort.     -    De skyder sig selv noget så grusomt i foden.

Det er mit indtryk, at det er lige før Ryanair også tror de kan "gå på vandet"

Her ud over så jeg et eller andet sted en liste med vist ca. 10 punkter deres stewardesser er "skolet i" for i det skjulte at spare yderlig sammen under flyvningen - et af dem var bl.a. - ved køb under turen ikke at kunne give penge tilbage - de andre kan jeg ikke huske desværre.

Jeg betaler med glæde nogle hundrede mere, så flyvningen foregår under anstændige vilkår + at min egen moral ikke er flosset i kanten - dvs for mit vedkommende de etablerede flyselskaber.

Ryanair aaaldrig !!

Mange hilsner

Nyder livet

- - nå ja det blev vist afsporing der vil noget - beklager meget;);)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 10 timer var faktisk ret hyggelige, og højdepunktet var da de spillede dansk musik med Medina, under et af deres stripshows, hehe.

Det var nu mest fordi jeg ikke orkede at være turist i det fine vejr, men ville bare slappe af og nyde det gode vejr og smukke piger. Deres nye udeområde minder jo næsten om et resort i mellemøsten. Så selvom det kostede 600 kr at komme ind, hvilket er ret dyrt, så nød jeg dagen. Havde været hos Erlebniswohnung dagen før, hvor jeg fik ligeså god service, som de gange jeg har været med en pige på Artemis, så det var fint for mig bare at kigge om søndagen.

Selvom man ikke ønsker at rejse med Ryanair, så er det jo ret billigt at flyve til Dusseldorf med SAS eller AirBerlin, eller til Eindhoven med Transavia, og så leje en bil nogle dage. Der er faktisk mange hyggelige steder i NRW.

Hvis der er penge til det flyver jeg også helst med SAS, selvom mine penge nok ikke hjælper dem ret meget med deres underskud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg ved det er 2 forskellige koncepter, men for mig er det samme service jeg har fået af pigerne på Erlebniswohnung og Artemis, altså et par patter, en mund og en fisse, og man skal afslutte så hurtigt som muligt. Dog skal jeg dele dette hos Erlebniswohnung med andre mænd.

Men du ved vel efterhånden at jeg er mere til NRW klubberne, hvor man oftest også får lidt GFE følelse under akten.

Dog vil jeg prøve at sprøge efter Debbie og Avril, hvis jeg skulle ende på Artemis igen.

Jeg var sammen med en blondine med store ægte patter (tror jeg), en slank brunette fra Marokko, en anden slank blondine. Jeg fik desværre ikke deres navne. Der var 3-4 andre piger jeg ikke nåede at prøve, bl.a. en lækker rødhåret pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du beskriver dine oplevelser på Artemis som du oplever det hos ERW, så har du virkelig fået dårlige oplevelser hos Artemis. Jeg gør tit det  at jeg tager på Artemis om aften efter jeg har været på ERW om dagen, alligevel formåede pigerne på Artemis at få liv i mig og gav super service selvom jeg var mætte af sex fra ERW.

Jeg har fået masser af GFE hos Artemis, så det gælder om at vælge med de rigtige piger samt vælge et tilpunkt hvor der ikke er pres på, jeg holder mig væk fra Artemis til events og messer perioder.

Debbie er tysker og Avril er rumæner, jeg kan ikke garanterer du får samme oplevelse, da jeg har lært dem at kende gennem mange timer indenfor og udenfor værelserne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for info Nille. Jeg snakkede faktisk kort med en Tysk blondine fra Hamburg, men kan desværre ikke huske navnet. Tyske piger tiltaler mig, så hvordan ser Debbie ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da sandelig også helst undgå at rejse med Ryanair. Jeg er normalt tilhænger af fri konkurrence - men under ordnede forhold, uden fuskerier og med visse minimumskrav. Og Ryanair falder simpelthen under grænsen for fair behandling af både daglejerne medarbejderne og sådan set også "the marks" kunderne. 

Men Ryanair bliver i så fald det eneste selskab, som flyver på ruten CPH <-> Köln

Det åbner jo op for at tage en enkelt party-night på Samya uden overnatning fordi at Samya nemt kan nås med offentlig transport fra Köln lufthavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et hardcore program som jeg er villig til at afprøve, kl. 7 med Ryanair til Køln, tog/bus til Samya de åbner kl. 11. party hele dagen og natten til kl 5, så ud til lufthavnen og tage flyet hjem kl 8:30 - se det er en vild bytur med sexgaranti :D pris: 2000-5000+ alt efter forbrug.

PS man kan allerede gør det samme til Berlin.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mig hamrende ligegyldigt om Ryanair udgør eneste mulighed, jeg rejser ikke med dem punktum :x

Hvis jeg vil til Köln kommer jeg det, på den ene eller den anden måde og betaler det det koster, uden at rejse med Ryanair.

Jeg og vi har hidtil klaret os udmærket via Düsseldorf, så det kan vi nok også blive ved med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går gerne i mod strømmen og rejser til Køln med Ryanair, SAS flyver jo ikke til Køln, som tidligere. Jeg har rejst med SAS og støttet SAS gennem mange mange år. Jeg har nok brugt 300.000+ kr. på at flyve med SAS gennem årene, men de formår ikke at være konkurrencedygtig længere og deres service er ikke eksisterende. Mad og drikke skal tilkøbes, her er Airberlin mere servicevenlige og Airberlin strejker sjældent..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke skrevet at jeg kun vil rejse med SAS, men at jeg ikke vil rejse med Ryanair.

Jeg har fløjet både med SAS, Airberlin og Easyjet, men hvis ikke et selskab vil ansætte deres medarbejdere, der bor og arbejder i Danmark på danske løn og arbejdsvilkår, så vil jeg ikke flyve med dem, og i øvrigt heller ikke fordi at Ryanair helt generelt, selv i lavpris selskabs sammenhæng, også på tværs af de nationale arbejdsmarkeder behandler deres medarbejdere så uanstændigt, at jeg anser det for moralsk forkasteligt at flyve med dem som kunde.

Der er forskel på løn og arbejdsvilkår landene imellem, men hvis vi bare køber det rådne flyselskab Ryanair's argument om at medarbejderne selv har accepteret vilkårene, og at vi fra land til land skal acceptere at give køb på arbejdstager rettigheder, til fordel for indtoget af laveste globale fællesnævner på egne arbejdsmarkeder, så er vi oppe imod at der altid findes sultne maver ude i verden, der vil arbejde hos os for en skål ris og billedligt talt ikke andet.

Det er i denne sammenhæng Nille intet argument for at rejse med Ryanair, at du hidtil har rejst med SAS for 300000 kr, du kan stadig flyve med Airberlin til Düsseldorf, og med Easyjet til Berlin, men det handler bare om at sætte hælen i, og fravælge i det mindste et i enhver henseende uværdigt selskab, som vi I mine øjne ikke bør flyve med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse, jeg er ikke enig i Ryanairs morale og ansættelsesforhold, men jeg vil prøve dem alligevel, vi køber så mange produkter i vores liv som ikke er etisk korrekt, masser af produkter bliver produceret af fattige bønder i fattige lande og endda af børnearbejdere... så ingen kan pudse sin glorie og være hellig her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En efterlysning om Artemis er ikke oplæg til generel debat, så lad os nu holde det til Artemis, så kan man oprette en debat andet steds, hvis man ønsker at diskutere Ryanair, fagforeningspolitik mv.

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

§ 21. Indlæg til skrevene anmeldelser og efterlysninger, skal forholde sig til konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denne efterlysning er ikke aktuel længere den var fra 1. maj nu siger kalenderen 13. juni :)

Men vi kan da godt diskutere Artemis...

 

 

​Selvom trådsstarters efterlysning ikke er aktuel mere, så skal det ikke betyde at I skal køre strengen af sporet !

Det kunne være at andre havde noget at sige om Artemis og efterlysninger eller anmeldelser er ikke til generelle debatter som det tydeligt fremgår af vores retningslinjer uanset hvad. Vi skal ikke ind på at i forvandler efterlysninger til generelle debatter. :razz:

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...