Hop til indhold
Kalle Fix

Carina Aarhus

Recommended Posts

Hej

drenge.

Så fik jeg besøgt Carina Link

Det var nemt at få lavet en aftale. Hun passer selv sin telefon og skrev hurtigt tilbage på mine beskeder.

Hun holder til tæt på Grønnegade og deler lejlighed med Adelle .

Carina er ligeså lækker som billederne viser, det er uden tvivl hende på billederne. Fantastisk solgylden velholdt krop, med store silikonebryster der ikke var som kanonkugler. Ansigtet var dog ikke lige mig. Hun havde fået lavet store læber og det syntes jeg ærlighed talt ser idiotisk ud.

Men kroppen var som nævnt knivskarp og lige til at spise...

Nu til oplevelsen. Jeg var mildest talt ikke imponeret og faktisk en smule skuffet da jeg gik derfra. Carina havde frygtelig travlt. Hun prøvede virkelig at være sød og kærlig, men det faldt ret meget igennem fordi hun havde så travlt. 

Gummi på fra starten (helt fint) og så lidt blæs i forskellige positioner. Tog hende lidt bagfra og lidt i missinær, mens hun fakestønnede det bedste hun havde lært, men syntes slet ikke jeg havde været der før hun begyndte at snakke om afslutningen. 

Der dummer jeg mig så lidt og får ikke forventningsafstemt ordentligt. Jeg spørger om jeg kan slutte med blow uden gummi. Det kan jeg godt og der ryger 500,- mere på bordet. Gummiet ryger af, 4 sut og så ellers en håndfiler med 300km/t til jeg kommer på maven af mig selv. Pænt skuffet...

Jeg taler med hende om det efterfølgende, men opgiver grundet hendes halvårlige engelskkundskaber og så er jeg ikke den store brokkerøv, jeg stemmer hellere med fødderne. 

Undervejs er hun også en smule sippet med hensyn til berøring og fjerner flere gange mine hænder, og det var ikke fordi jeg var igang med at proppe fingre op i asen på hende eller noget i den dur.

Alt i alt en halvsløj oplevelse, men ikke en advarsel.Jeg syntes helt bestemt i skal tage ind og besøge hende, måske har i en anden oplevelse. Kroppen var i hvert fald lækker og lejligheden var fin og ren.

Skriv endelig hvis i har spørgsmål ☺

Redigeret af Kalle Fix

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...