Hop til indhold
Gæst

Kan man virkelig ikke tale frit herinde?

Recommended Posts

Gæst

jeg har ikke været her længe... Men jeg jeg har fået lukket 2 tråde fordi jeg åbenbart ikke må sige min mening om mine oplevelser. 

Og jeg er blive truet af ledvogter om at jeg snart får en advarelse.

jeg mener at hvis det er det der sker herinde så er grundlagtet for den siden totalt slået fejl.

og det eneste formål siden har er at rose og give sex arbejderne reklame....

det synes jeg personligt er synd. Da en åben dialog og feedback på godt og ondt er det bedste... Når det er sagt så når folk bliver personlig ja så må de sku forventet at få igen af samme skuffe.

håber jeg tager fejl.

og ledvogter du kan altid slet min konto.... Længe live ytrinsgfrihed... Vi liver i et dejlig fri land jubiiii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Narj, ikke i udgangspunktet vedrørende dit håb.

Nu har jeg grundet en lang Arbeitstag ikke læst dine lukkede tråde, men generelt set: Skriver du i et pænt sprog, og tilkendegiver du respekt over for andre i dine skriverier, så er der vel ingen grund til advarsler?

Det siges jo, som en doktrin, at der er højt til loftet herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Hvad i himlens navn er det for et svar Ledvogter giver, er det en ny udgave af "Jeppe på bjerget"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad i himlens navn er det for et svar Ledvogter giver, er det en ny udgave af "Jeppe på bjerget"

​Kunne det IKKE tænkes, at der måske endelig var en, som var træt af alt det ævl og kævl der er i de forskellige tråde, og som er kompetent til at tage af færde.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Hold da op, der er udvikling!

 

undskyld afsporingen, men jeg kunne altså ikke lade være...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaahh, der er mange, der i tidens løb har ønsket sletning.                                                                                                                                                    Principielt: Nej, ikke grundet historiske årsager. Reelt: Jo, der kan være andre årsager ........

Redigeret af Borende X
Gid helvede havde den åndsvage formattering"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderationen har bare været servicemindet og imødekommet ønsket om sletning :)

Og når en i affekt siger 'skyd mig', så gør I det selvfølgelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var situationen jo lidt ekstrem. Personen svinede en pige til både på Sjællands- og Jyllandsforaerne - fordi et par forsøg på at møde hende var slået fejl. Han er ikke blevet snydt for penge eller fået en dårlig oplevelse, han har aldrig mødt hende. Tonen, han slog an overfor medlemmer, der havde positive oplevelser med pigen var i en klasse for sig. Da så de 2 tråde blev lukket p.g.a. Tonen fortsatte han blot sine klager over pigen i en anden tråd, der handlede om en helt anden pige, Bly.

I mine øjse blev der udvist en negativitet og agressivitet, som var i en klasse helt for sig og nærmest virkede lidt som en besættelse. Jeg håber egentlig ikke, at Isabel, som det drejede sig om har læst indlæggende. For hvis hun har ville jeg egentlig godt kunne forstå, hvis hun kom til at føle sig utryg. Så X, hvis du vil forstå sammenhængen skulle du prøve at læse indlæggene om Smukkeisabel - især det på Jyllands-forummet.

jeg er stor tilhænger af ytringsfrihed - men under ansvar. Så tak til Moderator for ansvarsfuld indgriben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad i himlens navn er det for et svar Ledvogter giver, er det en ny udgave af "Jeppe på bjerget"

​Fjols - prøv at læse det igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Han havde på chatten bedt om at hans brugernavn skulle slettes. Derfor blev hans brugernavn slettet.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han havde på chatten bedt om at en moderator skulle slette hans brugernavn. Derfor blev hans brugernavn slettet.

​Fint nok.

Jeg kommer sjældent på tjatten og ved følgeligt ikke, hvad der har udspillet sig dér. Men jeg går da ind for aktiv dødshjælp under visse forudsætninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...