Hop til indhold
Guest VarmePia

Kan mænd blive hysteriske??

Recommended Posts

Guest VarmePia

Lille træls oplevelse i dag.

En velartikuleret mand ringer, vi laver en aftale da han siger han kører fra X nu og har 20 minutters kørsel. Det kan jeg fint nå tænker jeg. Klokken er 12.55. Knap 13.20 får jeg så en sms at nu er han kørt - vups, han skulle jo ligesom have været der allerede, så skriver pænt og høfligt at jeg må aflyse da han er for meget forsinket. Så ringer han op og overfuser mig, sviner mig til, råber og skriger i telefonen og truer mig. Jeg forklarer ham at det ligesom ikke er min fejl at han kommer forsent, men han stjerner helt ud i telefonen og jeg ligger rører på. Ca. kl. 13.45 skriver han så, at nu er han der. Hm, så er det jeg tænker ved mig selv: hvor er det da ærgeligt at jeg har en anden aftale ( som i øvrigt kom til tiden ) for jeg har da bare sindsyg meget lyst til at ligge og elske med en mand, der lige har truet mig og svinet mig til - NOT!!!!! 

Svaret på min overskrift må være ja, mænd kan blive hysteriske, men der er heldigvis længe imellem man støder ind i en, der har så meget gennemgtræk i øvreste etage. 

 

Knus Pia

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, forskellen på mænd og kvinder er vist ikke så stor, når det kommer til stykket :)

Spøg til side.....Som (tror jeg) normalt tænkende mand er det ufatteligt med de mænd, der tilsyneladende har en forestilling om at glædespigerne sidder med tilbageholdt åndedrag og venter på hvornår deres besøgende indfinder sig og at pigerne i øvrigt ikke er i stand til at svare øjeblikkeligt på alle SMS'er. Der er jo så piger, der vitterligt svarer midt i festlighederne - jvf den meget omtalte lille kineser - men det er jo heller ikke ubetinget populært.

Vi er vist lige nu i EG rendt ind i en stime af den slags mænd at dømme ud fra indlæggene de sidste par dage - men vi andre er her altså stadigvæk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at least two thousand years of European history until the late nineteenth century hysteria referred to a medical condition thought to be particular to women and caused by disturbances of the uterus (from the Greek ὑστέρα hystera "uterus")  (Wikipedia).

Så i princippet nej!

Men jeg kan godt følge dig :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lille træls oplevelse i dag.

En velartikuleret mand ringer, vi laver en aftale da han siger han kører fra X nu og har 20 minutters kørsel. Det kan jeg fint nå tænker jeg. Klokken er 12.55. Knap 13.20 får jeg så en sms at nu er han kørt - vups, han skulle jo ligesom have været der allerede, så skriver pænt og høfligt at jeg må aflyse da han er for meget forsinket. Så ringer han op og overfuser mig, sviner mig til, råber og skriger i telefonen og truer mig. Jeg forklarer ham at det ligesom ikke er min fejl at han kommer forsent, men han stjerner helt ud i telefonen og jeg ligger rører på. Ca. kl. 13.45 skriver han så, at nu er han der. Hm, så er det jeg tænker ved mig selv: hvor er det da ærgeligt at jeg har en anden aftale ( som i øvrigt kom til tiden ) for jeg har da bare sindsyg meget lyst til at ligge og elske med en mand, der lige har truet mig og svinet mig til - NOT!!!!! 

Svaret på min overskrift må være ja, mænd kan blive hysteriske, men der er heldigvis længe imellem man støder ind i en, der har så meget gennemgtræk i øvreste etage. 

 

Knus Pia

 

​Forskellen ligger i, at manden sikkert har glemt alt om det nu. En kvinde ville huske det de næste 15 år! :D

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svaret på min overskrift må være ja, mænd kan blive hysteriske, men der er heldigvis længe imellem man støder ind i en, der har så meget gennemgtræk i øvreste etage.

​Narj Pia.

Det er bare narcissisterne – eller jeg-generationen – der efterhånden er vokset op og har fået en smule (bløde) hår på pikken. Den kræver service, service og atter service. Oftest uden at ville yde noget til gengæld.

Imødekommer man ikke de ønsker, går den amok.

Hilsen fra en, der selv er i helvedet til op over halsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Narj Pia.

Det er bare narcissisterne – eller jeg-generationen – der efterhånden er vokset op og har fået en smule (bløde) hår på pikken. Den kræver service, service og atter service. Oftest uden at ville yde noget til gengæld.

Imødekommer man ikke de ønsker, går den amok.

Hilsen fra en, der selv er i helvedet til op over halsen.

 

Bare kom ud med det :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pia, du gav ham vel forhåbentlig et tilgodebevis, siden du ikke havde tiden til at mødes med ham?
[ironi kan forekomme]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle mennesker fatter ikke, at de ikke er universets centrum, som alt andet drejer sig omkring.

oplever selv i mit job, at endog folk, der burde vide bedre, kan finde på at komme enten alt for tidligt eller alt for sent til en aftale og så ikke kunne forstå, at jeg ikke har tid til dem lige nu, at de enten må vente eller få en ny aftale, som jeg så beder dem om af overholde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtigt, Warmgun.

Alle yngre er universets centrum (= jeg-generationen). I egen selvopfattelse, og "jeg" har lov samt ret til at komme frem! Og er Warmguns firma ikke parat til en samtale, når jeg vil det, så er det Warmguns firma, der er noget galt med.

Ach .............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rigtigt, Warmgun.

Alle yngre er universets centrum (= jeg-generationen). I egen selvopfattelse, og "jeg" har lov samt ret til at komme frem! Og er Warmguns firma ikke parat til en samtale, når jeg vil det, så er det Warmguns firma, der er noget galt med.

Ach .............

Ach..

Taler Warmgun om yngre mennesker?

Er ALLE yngre mennesker som du beskriver?

Tror alle dage RIGTIG GAMLE mennesker har tænkt det samme om den yngre generation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ach..

Taler Warmgun om yngre mennesker?

Er ALLE yngre mennesker som du beskriver?

Tror alle dage RIGTIG GAMLE mennesker har tænkt det samme om den yngre generation.

​Jow, Starson.

Hvad Den varme Gøp mener, kan jeg selvfølgelig ikke svare for.

Men jeg kan da svare for mig selv, og jeg genkender i mit eget erhverv tydeligt den holdning, som der er givet udtryk for:

JEG er centrum. Jorden og solen er det ikke, de er blot statister. Næh, det er MIG og mine ønsker, som alt andet drejer sig om.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jow, Starson.

Hvad Den varme Gøp mener, kan jeg selvfølgelig ikke svare for.

Men jeg kan da svare for mig selv, og jeg genkender i mit eget erhverv tydeligt den holdning, som der er givet udtryk for:

JEG er centrum. Jorden og solen er det ikke, de er blot statister. Næh, det er MIG og mine ønsker, som alt andet drejer sig om.

Ok. Du svarer ikke.

Forstår så, at for de RIGTIG GAMLE er alle andre yngre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender mange mænd der kan blive hysteriske....fx når noget SKAL ! gøres på en HELT bestemt måde...Når møblerne skal samles og det SKAL foregå på HANS! måde....når en maskine ikke fungere som forventet...når der køreres bil,   osv osv....jeg kender desværre nogle som kan blive så hysteriske at de bliver svære at tage alvorligt......

Men det er bedst at tage dem alvorligt....ellers går det udover mandigheden :-)...Og det vil jeg nødigt have....

Men der er nu ikke noget så morsomt som hysteriske mennesker....kvinder som mænd :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, mænd bliver ikke hysteriske..... til gengæld kan vi desværre være en flok kæmpe idioter :-D og det er ham, du stødte på der, VarmePia, da et tydeligt eksempel på.

Som regel er vi klar over det, når vi har været idioter - og så bør vi undskylde med det samme. Jeg gør det selv, hvis jeg når til idiot-punktet. Heldigvis sker det ikke så tit for mig, som jeg forestiller mig, at det gør for ham, du skriver om 8-)

 

Håber han læser med herinde og giver dig en uforbeholden undskyldning for sin idioti :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lille træls oplevelse i dag.

En velartikuleret mand ringer, vi laver en aftale da han siger han kører fra X nu og har 20 minutters kørsel. Det kan jeg fint nå tænker jeg. Klokken er 12.55. Knap 13.20 får jeg så en sms at nu er han kørt - vups, han skulle jo ligesom have været der allerede, så skriver pænt og høfligt at jeg må aflyse da han er for meget forsinket. Så ringer han op og overfuser mig, sviner mig til, råber og skriger i telefonen og truer mig. Jeg forklarer ham at det ligesom ikke er min fejl at han kommer forsent, men han stjerner helt ud i telefonen og jeg ligger rører på. Ca. kl. 13.45 skriver han så, at nu er han der. Hm, så er det jeg tænker ved mig selv: hvor er det da ærgeligt at jeg har en anden aftale ( som i øvrigt kom til tiden ) for jeg har da bare sindsyg meget lyst til at ligge og elske med en mand, der lige har truet mig og svinet mig til - NOT!!!!! 

Svaret på min overskrift må være ja, mænd kan blive hysteriske, men der er heldigvis længe imellem man støder ind i en, der har så meget gennemgtræk i øvreste etage. 

 

Knus Pia

 

​Kort og godt, NEJ ;-):grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Tak for alle svarene, støtten og ikke mindst de små sjove bemærkinger :D 

Bare som kontrast.

Få timer senere har jeg en der også kontakter mig for at fortælle at han kommer for sent - han var selvfølgelig ked af at jeg så ikke kunne ta imod ham, men da jeg taler med ham i telefonen og forklarer at jeg normalt ikke beregner mine tider så tæt, men at det er sidste dag i Odderområdet og alle gerne lige vil besøge mig en sidste gang, så kan han fint forstå det og siger så, at det så må blive en anden gang. Et rigtigt mandfolk :) og gudskelov så er 99,9% af de gæster jeg har fuldt fornuftige folk, der godt kan forstå, at der skal bades og skiftes sengetøj mellem gæsterne, så man kan ikke bare lukke en ud og den næste ind direkte. 

Hystaden var bare så grov og så galt afmarcheret, at jeg ligesom synes jeg ville skrive om ham. Håber i mit stille sind også han læser med herinde, så han efter episoden er kommet lidt på afstand selv kan se, at opførsel så som at hvæsse, råbe og skrige og komme med trusler ikke er befordrende for kvinders sexlyst. 

 

Knus Pia

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der skal bades og skiftes sengetøj mellem gæsterne, så man kan ikke bare lukke en ud og den næste ind direkte. 

Knus Pia

​Respekt, det var der dæleme adskillige af dine kollegaer der kunne tage ved lære af.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...