Hop til indhold
looking4fun

Interesseret i ny GB gruppe?

Recommended Posts

Hej

Hvis du nyder oplevelsen af, at være flere mænd om kvinden og lade hende komme i fokus sammen med andre mænd så smid en PB og kom med i facebookgruppen for gangbangers :-)  Det er en gratis gruppe, at deltage i, MEN selve GB koster, at deltage i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

FB gemmer alt til jorden lukker :-) og de sælger alt viden videre

så... FB no go

Men hvad med her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kan jo lave en "særskilt" facebook profil så man ikke blander privatliv og fornøjelse sammen, sådan af diskretionshensyn..... ! Der er event mandag d. 04. maj med en fræk 25-årig sygeplejerske :-) Skriv PB for lidt mere info...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er looking4fun jo Newbie her på sitet, og har derfor ikke opbygget meget troværdighed. Jeg er ikke selv den mest aktive her inde, men jeg har da været her i et par år, så jeg tænkte, at jeg lige ville bidrage lidt.

Jeg har en "særskilt" FB profil, som jeg sendte til looking4fun via PB i går, og jeg er nu medlem af den hemmelige gruppe på FB. Umiddelbart ser det ud til at være en seriøs gruppe, og det er rigtigt, at der er et event d. 4/5, som jeg desværre ikke selv kan komme til - men måske næste gang.

Geografisk har gruppen ikke noget officielt tilhørsforhold, men indtil videre ser det ud til at være centreret omkring det nordjyske - hvilket passer mig fint, for jeg bor i Aalborg :)

I forhold til privatliv på FB, så er det jo rigtigt nok, at man skal passe voldsomt meget på. Google og FB lever af at forbinde informationer, så hvis der er noget man ikke vil have slipper ud, skal man have vandtætte skodder. Og til dem der ikke ved det, kan jeg fortælle, at gruppens navn er synligt under Grupper i menuen til venstre, når du selv er logget ind på din FB, så hvis kæresten/konen (manden) kigger over skulderen, eller selv har adgang til dit FB-login, så er du "busted". Så derfor: brug altid særskilte e-mail adresser og profiler!

Konklusionen er vel, at hvis man ellers passer på, så er det ikke noget problem, at skrive til lookin4fun for at blive inviteret til gruppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Hvorfor FB når vi har eroguide . det begrænser blot kundegrundlaget at begrænse det til FB

Temmeligt overbevist om at der er et eller andet galt her

Hvorfor kan vi ikke få at vide hvor i landet det er for eksempel?

Hvad er formålet med ikke bare at release her og så sortere de useriøse fra i PM's

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære,

Arrangementerne bliver holdt rundt omkring i landet. Nordjylland, Østjylland, vejle/Fredericia eller Fyn samt på Sjælland. De damer der invitere til sjov bestemmer jo selv hvor de vil lege i landet. Der er forskellige grupper, opdelt geografisk så det skulle være enkelt og simplet, at vide hvornår der er arrangement i ens eget område :-)

Til Rockmessy: Du kan rent faktisk vælge, at usynliggøre de grupper du er med i. Der findes vejledning på nettet, så søg via Google til, at finde ud af hvordan du anonymiserer hvad grupper du er med i.

Du er kun kommet med i den gruppe der hedder Nordjylland fordi, som du selv skriver, bor i Aalborg. Der findes grupper alle steder i landet og man kommer i den gruppe/grupper der passer bedst til ens eget ønske ELLER ens egen geografi.

Jeg gjorde bare lidt reklame for en gruppe jeg er kommet med i og tænkte hvis andre kunne/ville have glæde af, at være med så skulle man være velkommen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er simpelthen for doven til at have mere end en Facebookprofil.

Det er muligt jeg går glip af god viden eller gode arrangementer, men det er der så ikke noget at gøre ved.

Alternativt kan folk skrive en PB til mig herinde.

Kan ikke overskue mere. Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skal ærligt indrømme at jeg finder Facebook som en risikabel vej - annoncelight og eroguide er mere velegnede, og betydelig mere sikre/anonyme.

Den slags events trives bedst under overfladen, alle har brug for at føle sig sikre - bare forestil jer at gruppen blive "hacket" - og man kan også være helt sikker på at der nok skal komme "medlemmer" som bare er nysgerrige eller værre nemlig uden på at chikanere - så absolut nej tak fra mig!

Redigeret af Buller47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

Det foregår i Nordjylland. Hvorfor det laves via facebook kan jeg ikke svarer på, - jeg gjorde bare lidt reklame for, at jeg var kommet med i gruppen :-)til gavn hvis der var andre der have samme interesse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort ståhej for ingenting....

FB er ikke midlet!

Tvivler på at det er så let som det gøres til at annoncere og afholde div. gangbangs overalt i landet.

Se bare hvilken enorm PR og markedsførings indsats den populære Miss Hell må lægge for dagen for at tiltrække 8-10 gæster!

Og tvivler faktisk på at 'gangbang' miljøet snart kan komme udenom Eroguide.dk. :-)

Så hvorfor ikke udvikle gruppen her på sitet!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort ståhej for ingenting....

FB er ikke midlet!

Tvivler på at det er så let som det gøres til at annoncere og afholde div. gangbangs overalt i landet.

Se bare hvilken enorm PR og markedsførings indsats den populære Miss Hell må lægge for dagen for at tiltrække 8-10 gæster!

Og tvivler faktisk på at 'gangbang' miljøet snart kan komme udenom Eroguide.dk. :-)

Så hvorfor ikke udvikle gruppen her på sitet!?

​Ikke alle er på EG, men FB er nok ikke det rette forum til folk som ønsker anonymitet og ikke ønsker at bliver aktivitet-sporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tænker på hvad en gruppe her skal bruges til - mange af de GB's der afholdes bliver jo i forvejen omtalt/markedsført her, debatten og dialogen omkring dem er glimrende og nuanceret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...