Romantikeren 1263 Skrevet 27. April, 2015 Mener du helt alvorligt at man skal holde dårlige oplevelser for sig selv?Både ja og nej, jeg kunne ikke personlig selv finde på det.jeg tænker bare at sådanne ting er subjektive vurderinger og at andre har haft gode oplevelse med vedkommende det er det der er så kompliceret. Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 27. April, 2015 (edited) Jeg tror at jeg vil tænke mig om en ekstra gang, før jeg besøgte én af pigerne, der færdes herinde. Netop fordi det så bliver problematisk at anmelde dem helt ærligt. Redigeret 27. April, 2015 af cuddler 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 27. April, 2015 Tror sgu det her er et godt sted at anmelde pigerne for her kan de tage til genmæle. Der findes så mange falske anmeldelser herinde ligesom der også findes mange falske profiler. Jeg ville godt turde besøge Bly hvis hun ellers turde have besøg af mig Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 27. April, 2015 Cuddler, man kan godt skrive ærligt, uden det bliver problematisk, hvis man holder en sober tone og tænker over, at vi er mennesker med følelser, ligesom alle andre 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 Både ja og nej, jeg kunne ikke personlig selv finde på det.jeg tænker bare at sådanne ting er subjektive vurderinger og at andre har haft gode oplevelse med vedkommende det er det der er så kompliceret.Det synes jeg er en sørgelig tilgang til det.Derudover kan flere subjektive vurderinger nærme sig noget objektivt...hvis der er 2-3 der skriver at de oplevet en dårlig og ligegyldig attitude fra en pige, ville det være meget værdifuld information for mig.Hvis jeg betaler en pige x antal mange penge og hun behandler mig dårligt eller andet, så er jeg da en røv både overfor andre potentielle kunder, mig selv og i sidste ende også pigen hvis jeg ikke handler på det. Nogle mennesker ændrer først adfærd når de mærker konsekvensen ved deres handlinger. Her kan en dårlig anmeldelse være relevant og være med til at fremtidige oplevelser hos pigen bliver bedre.Det gælder indenfor alle områder og det er også derfor at internettet har været med til at gøre alle brancher meget skarpere på kundeservice etc fordi der nu i langt højere grad er en konsekvens ved at behandle en kunde dårligt. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. April, 2015 Jeg tror at jeg vil tænke mig om en ekstra gang, før jeg besøgte én af pigerne, der færdes herinde. Netop fordi det så bliver problematisk at anmelde dem helt ærligt.Det behøver du da ikke. Der er ikke noget galt i at anmelde dem. Heller ikke noget galt i en negativ anmeldelse. Der er bare en tendens til at visse brugere, hvis de har haft en dårlig oplevelse, IKKE bare skriver en negativ anmeldelse, men også bliver personlige, uforskammede, uforsonlige og perfide i deres "anmeldelse" (som egentlig nok mere er et angreb end en anmeldelse). Det er der til gengæld andre brugere (som jeg selv), der bliver lidt sure over - og så har vi balladen.Man kan godt opføre sig ordenligt, uanset om man er vred, snydt, skuffet eller hvad ved jeg. Rent faktisk er der ingen undskyldning for ikke at opføre sig ordenligt og tale pænt til sine medmennesker. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 27. April, 2015 Nææ, det tror jeg ikke den havde været, men for mig er det netop også det der er essensen.Når man ved at vedkommende(uanset hvilken dansk pige det måtte være) læser med herinde i modsætning til mange af de udenlandske piger, så synes jeg godt man kan skrue lidt op for empatien istedet for at skrive anmeldelsen uden tanke på pigens følelser.Hvis vedkommende havde været et svin overfor en, så måske, men det er jo slet ikke det der er tilfældet her.ja..her bliver min forskelsbehandlings indstilling virkelig sat på en prøve....er essensen her på EG at der skal tages speciel hensyn til om pigen er aktiv her på EG ???? mener du at der er forskel om pigen er Dansk, eller er udenlandsk ?????? .......http://www.ligebehandlingsnaevnet.dk/skabelonsider/afgoerelser.aspx?kategori=3Ja...behandl andre som man selv ønsker at blive behandlet Grækeren. Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 27. April, 2015 Som Kurator allerede har nævnt en gang, så tages debatter om generelle forhold, i en tråd under general debat!Denne tråd er til kommentarer til anmeldelsen. Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 317 Skrevet 27. April, 2015 Er der et link til Bly?har længe fulgt med i tråden og ledt efter hende uden held.. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 NamnamTK Det står faktisk nederst i alle hendes indlæghttp://www.sexpiger.dk/privatogdiskret Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 ja..her bliver min forskelsbehandlings indstilling virkelig sat på en prøve....er essensen her på EG at der skal tages speciel hensyn til om pigen er aktiv her på EG ???? mener du at der er forskel om pigen er Dansk, eller er udenlandsk ?????? .......http://www.ligebehandlingsnaevnet.dk/skabelonsider/afgoerelser.aspx?kategori=3Ja...behandl andre som man selv ønsker at blive behandlet Grækeren. Hvis det er dine konklusioner udfra det jeg har skrevet, er jeg ikke sikker på at jeg kan gøre så meget mere for at oplyse dig... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 Vi låser tråden eftersom budskabet ikke trænger ind og anmeldelsen er vendt og drejet. Kurator Del dette indlæg Link til indlæg