Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lavet en beskrivelse af to dårlige oplevelser med samme pige... Og det er der åbenbart nogen der ikke kan tåle...

Du har lavet en beskrivelse af to kiksede telefonkontakter med den samme pige. Jeg har ikke læst en beskrivelse af en reel oplevelse fra din side. Du læner dig op ad en advarsel lige nu!

-Ledvogter

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du har lavet en beskrivelse af to kiksede telefonkontakter med den samme pige. Jeg har ikke læst en beskrivelse af en reel oplevelse fra din side. Du læner dig op ad en advarsel lige nu!

-Ledvogter

​Slap af. Det er vel ligeså relevant at beskrive en dårlig oplevelse via tlf-kontakt som så meget andet.

Et af forummets formål er vel at forhindre andre i at få nogle dårlige oplevelser. I den kontekst er hans information relevant.

Så er der andre der har haft en god oplevelse med med pigen, men for mig personligt, er hans information ligeså vigtig som enhver anden.

Redigeret af truth
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

-Ledvogter

Du kan sku da bare slet min profil, hvis man ikke kan fortælle sandheden her inde!

en oplevelse er ikke nødvendigvis noget fysike... Så det er pr. Definiton en oplevelse jeg personligt har haft,  2 gang. Så stop nu det pis med at man ikke kan tale om sex arbejdede som har en forretning inden For servicefaget... Så laver man ikke sådan noget.

jeg trode det var et åben forum hvor man ligesom kunne dele sine opleverelse som man selv har oplevet det. Og ikke et forum hvor man kun kan klappe pigerne på skulder og siger ej 1000 tak fordi du rent faktisk giver mig det jeg betaler dig for.

men fair ledvogter slet bare løs... 

Mente bare vi bor i et frit land uha jeg tog fejl

til alle i andre have en rigtigt god weekend

Askgsn out

Redigeret af Askgan
gamatik
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den her anmeldelse skriger til himlen - begge brugere der sviner BLY er oprettet indenfor 24 timer!

Det virker mere som en der vil have BLY ned med nakken end en bruger der har været forbi og fået en tur i kanen

​Tjah ..... nu skal jeg ikke tage parti for eller imod bl.a. Askgan, men det samme  oplevede jeg jo også i sin tid med en helt nyoprettet "Hans2300" efter min anmeldelse af et besøg hos Nikita 08.11.13.

Det var tydeligvis en anti-ridderridder, der ikke kunne tåle mere og gik helt amok. Og helt ustraffet fik han lov til at grassere.

Så hvorfor skulle nogen ikke have lov til ustraffet at kritisere Bly?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Slap af. Det er vel ligeså relevant at beskrive en dårlig oplevelse via tlf-kontakt som så meget andet.

Et af forummets formål er vel at forhindre andre i at få nogle dårlige oplevelser. I den kontekst er hans information relevant.

​Ja, selvfølgelig. Men Askgans oplevelser er jo altså bare ikke med Bly, og derfor er det bestemt ikke relevant i denne tråd.

Hans første indlæg er dog skrevet, så det sagtens kan læses som Bly, men det omtalte er en anmeldelse Askgan har skrevet om en helt anden pige, som han pludselig haler ind i denne tråd. Baggrunden for at hans negativitet over en anden pige så skal føres over i en tråd om Bly, synes jeg derfor er langt mere relevant info. 

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fint nok at Danteman har haft en dårlig oplevelse...... det er vel ligeså fair som at han skriver om det efterfølgende herinde. Når han så efterfølgende har behov for at gå på chatten og te sig og svine os alle til ligger hans troværdighed på et lille sted..... et MEGET lille sted.

Mønsteret er iøvrigt set før

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Ja, selvfølgelig. Men Askgans oplevelser er jo altså bare ikke med Bly, og derfor er det bestemt ikke relevant i denne tråd.

​Nej, men det er ikke derfor at Ledvogter, ifølge hans svar, vælger at lukke ham ned.

Hans første indlæg er dog skrevet, så det sagtens kan læses som Bly, men det omtalte er en anmeldelse Askgan har skrevet om en helt anden pige, som han pludselig haler ind i denne tråd. Baggrunden for at hans negativitet over en anden pige så skal føres over i en tråd om Bly, synes jeg derfor er langt mere relevant info. 

Det burde han måske have skrevet, så det bedre kunne forstås hvem han talte om. Men han skriver jo bare at han er frustreret over at folk ryger op i det røde felt over en negativ beskrivelse af en pige...det kan jeg sgu egentlig godt forstå.

Mht til den anden tråd, så gik der lidt for meget nazi i den, forstået på den måde at den blev lukket ned alt for hurtigt.

Trådstarter skriver det her som det sidste:

nej det med penge billedet, er ikke smarte.det ved jeg godt. Men det er en del af det der sket og jeg vil ikke udeladede det. Da jeg også kan laver dumme ting. Og mener at hvis vi skal have noget ud af dette forum, ja så må vi være ærlig og fortælle tingene som de er sket. Også selv om jeg har lavet og sendt et dumt billede.

Jasmin

Her erkender han en fejl fra sin side(det kunne mange lære af). Frustrationerne er ved at sive ud og der er her en fornuftig kommunikation. Det er endda ved at blive afklaret at han måske ikke har bestilt tid til en præcis tidsrum og at der derfor er en årsag til hans oplevelse. En oplevelse der måske havde været anderledes hvis han havde bestilt tid til en specifik tid.

Så går der kontrol i den og tråden bliver brat lukket ned. Tråden skulle bare have fået lov til at leve sit organiske forløb.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er efterhånden mere undtagelsen, end det er reglen, at visse piger, KAN man bare ikke anmelde halv- eller helt dårligt, uden at have en for lille pik, være en troll eller noget helt andet .. 

Naturligvis tager hun "imod med åbne arme" - når du har lagt pengene ( og ved godt nogle siger nej, til nogle kunder ) men det er jo tåbeligt at romantisere det, mere end det er. Det er business mine damer- og herre, at man så kan opleve gode timer, og pigen også, får en god oplevelse, fint. 

Meeen, mangler lige den dag, hvor Gp'en siger nej, til pengene

"for det var da BARE så hyggeligt"

C'mon Wake up ;) 

​Jeg giver dig faktisk helt ret.

Man må sige hvad man vil, og jeg tænker også at det er en del af kontrakten at have en profil herinde og samtidige have det erhverv. Jeg synes bare det er min personlig holdning at man skal holde dårlige oplevelser for sig selv for alt er relativt, et kan give en pige en dårligt, hvis hun måske har haft en dårlig dag, eller gæsten har haft en dårlig dag, så bliver det noget fornægtelse det er også pigens skyld jeg kender til det.

men nogen desværre ligger så fladt ude på ryggen og det stråler ud af dem gør dig nu færdig. Dette kan man altså ikke være bekendt

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Jeg giver dig faktisk helt ret.

Man må sige hvad man vil, og jeg tænker også at det er en del af kontrakten at have en profil herinde og samtidige have det erhverv. Jeg synes bare det er min personlig holdning at man skal holde dårlige oplevelser for sig selv for alt er relativt, et kan give en pige en dårligt, hvis hun måske har haft en dårlig dag, eller gæsten har haft en dårlig dag, så bliver det noget fornægtelse det er også pigens skyld jeg kender til det.

men nogen desværre ligger så fladt ude på ryggen og det stråler ud af dem gør dig nu færdig. Dette kan man altså ikke være bekendt

​Mener du helt alvorligt at man skal holde dårlige oplevelser for sig selv?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Mener du helt alvorligt at man skal holde dårlige oplevelser for sig selv?

Selvfølgelig må man lave en anmeldelse af en dårlig oplevelse, men man skal da holde den i et sobert sprog. Oplevelser er subjektive, hvad en finder ringe, finder en anden ok. Vi har forskellig smag og forskellige ønsker. Pigerne har gode og dårlige dage. De har kunder de swinger bedre ned end andre.

med det i tankerne kan man sagtens skrive en anmeldelse - også af de mindre gode og dårlige oplevelser.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig må man lave en anmeldelse af en dårlig oplevelse, men man skal da holde den i et sobert sprog. Oplevelser er subjektive, hvad en finder ringe, finder en anden ok. Vi har forskellig smag og forskellige ønsker. Pigerne har gode og dårlifåge dage. De har kunder de swinger bedre ned end andre.

med det i tankerne kan man sagtens skrive en anmeldelse - også af de mindre gode og dårlige oplevelser.

Selvfølgelig må man lave en anmeldelse af en dårlig oplevelse, men man skal da holde den i et sobert sprog. Oplevelser er subjektive, hvad en finder ringe, finder en anden ok. Vi har forskellig smag og forskellige ønsker. Pigerne har gode og dårlifåge dage. De har kunder de swinger bedre ned end andre.

​Det taler jeg heller ikke imod...jeg er så meget for at det bliver skrevet på en ordentligt måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det taler jeg heller ikke imod...jeg er så meget for at det bliver skrevet på en ordentligt måde.

Du blev mest citeret, fordi siden tit kollapser, når jeg vil skrive et indlæg uden citat. Der er et eller andet med iPad og den ny side, der spiller dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fint nok. Og for at gøre det helt klart. Det som trådstarter skriver her/måden han skriver det på:

og til sexen, det er altså ikke noget særligt over det, hun er lidt løs der nede, hun er ikke så stram som jeg havde håbet på. Så jeg var ikke importeret.

...synes jeg er en latterlig og hensynsløs måde at skrive det på. Det er her at lidt bevidsthed om, at det er levende mennesker med følelser vi skriver om, ville være på sin plads.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ved udemærket godt at jeg dagligt vælger at placere min røv i klaskehøjde og så jeg må og kan naturligvis acceptere, at der klaskes, men det er ikke det samme som, at jeg er ligeglad. Jeg gider simpelthen ikke degraderes til et hul og skulle have stjerne for min præstation, det er simpelthen for langt ude og det går lige i kvalmesækken på mig.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad skal sådan en sætning gør godt for?

manden skrive hvordan han oplever tingene og så er den ikke længere

god weekend alke sammen

​Det er da relevant på den måde, at vi er ikke udstyret ens alle sammen. Nogen har har en dyvel, andre en pløk, og så er der dem der har en bjælke, og så bliver "løs for neden" meget relativt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

​Det er da relevant på den måde, at vi er ikke udstyret ens alle sammen. Nogen har har en dyvel, andre en pløk, og så er der dem der har en bjælke, og så bliver "løs for neden" meget relativt.

Men nu nævnte han jo sjovt nok ikke et eneste ord om at han har en lille pik - og derfor har svært ved at mærke noget.

I den her slags anmeldelser er det jo konsekvent pigens skyld at manden ikke ramte himmerige.

Bly er en ung pige - jeg tvivler stærkt på at hun er 'løs' forneden....

Iøvrigt har jeg aldrig helt forstået den der stram/løs ting mænd har kørende...

Hvis vi er 'slappe' i musklerne i bækkenet så ville vi altså drøne rundt og tisse i bukserne konstant.

Mit gæt er at det ville de fleste kvinder reagerer på og gøre noget ved.

Sjovt nok har jeg kun fået 1 henvendelse i mine år i branchen fra en mand som var bekymret for om jeg ville tænke dårligt om at han var 'småt' udstyret.

At skrive i et offentligt forum at en pige er slap er så dumt, plat og kvalmende uhøfligt over for den pige han trods alt har delt noget meget intimt med....penge eller ej.

Og desværre er det een af den slags ting man tænker over i lang tid som pige.

Også selvom det er ganske usandt om man er det eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er simpelthen for langt ude og det går lige i kvalmesækken på mig.

​det samme kommer frem i mine tanker  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Hmm man undres?

Okay forfatteren har haft en dårlig oplevelse med Bly ?

Det er vel meget muligt, vi er da mennesker og ingen kan  med rimelighed forvente at vi alle får den samme dejlige  standard oplevelse når vi besøger en berømmet GP.

Dels kan vi hver især have en mindre heldig dag, dels er der noget der hedder gensidig kemi (Surpise selv ved købesex) og så er der det faktum, at man  som mand  passer rigtigt sammen med nogle kvinder og knap  så godt med andre.

Personligt har jeg haft en mellem oplevelse med en 'Sex gudinde' herinde fra.

Kemi og fysisk passede nok bare ikke godt sammen den dag, og jeg synes stadig at pigen er super cool.

Og mht., Bly:

Jeg har mødt hende,Og:

Hendes blow was fantastisk, hun var pasende stram (jeg er ikke veludrustet), hun er supersød, naturlig  og har et dejligt kyssetøj:

Det var enn helt igennem dejlig oplevelse, som jeg gerne gentager.

Redigeret af nicegent2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er det lige præcis hensigten med den såkaldte "anmeldelse", som Trine pinpointer her?!

At skrive i et offentligt forum at en pige er slap er så dumt, plat og kvalmende uhøfligt over for den pige han trods alt har delt noget meget intimt med....penge eller ej.

Og desværre er det een af den slags ting man tænker over i lang tid som pige.

Også selvom det er ganske usandt om man er det eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at forhold mig til lige dette tilfælde, forstår jeg ikke helt pigernes harm over iagttagelsen om stramheden eller slapheden.  Er det anderledes end når folk skriver, om brysterne er faste eller hænger?  Eller om ansigtet er smukt eller ej?  Eller om pigen er tynd eller buttet?

Hvad der ligger bag ved jeg ikke, om det op til pigen, om hun kniber eller ej, eller om det er noget fysiologisk.  Men faktum er, at vi mænd oplever nogle gange, at kussemusklerne strammes om pikken, så føles det "rigtigt" og det er nemt at komme, og andre gange, at man ikke rigtigt kan mærke noget, så er det ikke så spændende og det kan være svært at komme.

Så det kan godt blive en faktor, der påvirker om en pige bliver valgt til eller fra, og derved er det lige så passende at omtale det som det er at beskrive brysterne, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bombrn

Jeg ved udemærket godt at jeg dagligt vælger at placere min røv i klaskehøjde og så jeg må og kan naturligvis acceptere, at der klaskes, men det er ikke det samme som, at jeg er ligeglad. Jeg gider simpelthen ikke degraderes til et hul og skulle have stjerne for min præstation, det er simpelthen for langt ude og det går lige i kvalmesækken på mig.

Men hvis man er glædespige og tilligemed har profil herinde, må man forvente andmeldelser af en selv, positiv som negative med point eller uden point! Er det ikk spillets regler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men hvis man er glædespige og tilligemed har profil herinde, må man forvente andmeldelser af en selv, positiv som negative med point eller uden point! Er det ikk spillets regler?

Læs hvad jeg skriver og ikke hvad du tror at jeg skriver.

Man kan godt skrive en såkaldt "dårlig" anmeldelse, helt uden at degradere kvinden til et hul og give stjerner for en præstation, som man er to om, for jeg skriver klart og tydeligt på min annonce at jeg gerne vil vide det, hvis det jeg gør er helt ude i hampen, ellers har jeg ingen jordisk chance for at give manden en god oplevelse.

Jeg tog ikke et tankelæser kursus i forbindelse med at jeg valgte dette erhverv, satans! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læs hvad jeg skriver og ikke hvad du tror at jeg skriver.

Man kan godt skrive en såkaldt "dårlig" anmeldelse, helt uden at degradere kvinden til et hul og give stjerner for en præstation, som man er to om, for jeg skriver klart og tydeligt på min annonce at jeg gerne vil vide det, hvis det jeg gør er helt ude i hampen, ellers har jeg ingen jordisk chance for at give manden en god oplevelse.

Jeg tog ikke et tankelæser kursus i forbindelse med at jeg valgte dette erhverv, satans! 

​var du på suttekursus ?  :D

anonymiteten forsvinder jo hvis en kunde fortæller dig alt, du bruger jo også et kunstner navn som gemmer den rigtige pige væk og ligesom de fleste GP'ere er det også vigtigt for mange mænd at være anonyme i dette store game og man kan jo sagtens være på fornavn uden egentlig at kende mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hippo, hvad har anonymitet at gøre med, at gæsten siger til pigen, hvordan han gerne vil fx ha suttet pik? ;) Måske skal du læse Blys indlæg en gang til? ;) 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm.....jeg synes denne her er svær. For selvfølgelig skal man tale ordentligt om sine medmennesker.

På den anden side.....dette forum er vel til for at man, fra mand til mand, kan anbefale eller ej. Og i den proces er det vel vigtigt med udseende, bryster, kysse egenskaber, sutte egenskaber og.....hvor stram fissen er.

Det fremkalder jo nogle følelsesmæssige reaktioner i gruppen når en bliver omtalt negativt.

Og det er tydeligt at der er en slags fasttømret gruppe med et slags kendskab til hinanden.

Det ville da være dejligt hvis alle mænd så os glædespiger som andet end bryster og fisse, men sådan er virkeligheden jo bare ikke.

Nogle ser os blot som en vare, en ydelse de betaler for.....et hul, mens andre søger en helhed, en kæresteoplevelse.

Skal der ikke være plads til dem allesammen....?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...