Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg læst alle jeres rosen ord om bly, og beslutte mig for ikke lang tid siden at besøg hende.

jeg fik hurtigt kontak til hende, og vi fandt også en dag. Dagen kommer og jeg møder op på adressen og bliver mødt af en fræk sag, hun kaster sig over mig og kysser mig. Og det var dejligt. Så kom vi til det berømte blow job som mange skriver så varmt om, og der må jeg beklage gutter, der var squ ikke meget blow over det, det var lige som ikke rigtig sug i det.

og til sexen, det er altså ikke noget særligt over det, hun er lidt løs der nede, hun er ikke så stram som jeg havde håbet på. Så jeg var ikke importeret.

I bund og grund en mellem oplevelse, dejlig kysser sødt smil og dejlig personlighed, og det er så også det. Så hun får fra mig 2 stjerner ud af 6 mulig.

jeg vil lige sige af dette er min personlig mening og jeg bliver nok svindet til, af alle blyś fan.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu engang viser det jo bare at folks præferencer og oplevelser er forskellige, hvorfor anmeldelser skal tages med en gran salt :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Prøvemanden

jeg forstår godt han skrive at han nok bliver svine til... Jeg har lavet en beskrivelse af to dårlige oplevelser med samme pige... Og det er der åbenbart nogen der ikke kan tåle...

jeg synes det er fedt at Dantheman skrive om sin oplevelse så kan vi andre tager den med i vores overvejelser med hensyn til om vi har lyst til at besøge pigen eller ik.

i må have en god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvemanden

jeg forstår godt han skrive at han nok bliver svine til... Jeg har lavet en beskrivelse af to dårlige oplevelser med samme pige... Og det er der åbenbart nogen der ikke kan tåle...

​... og der gælder jo ikke kun beskrivelser af "dårlige oplevelser".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår godt han skrive at han nok bliver svine til... Jeg har lavet en beskrivelse af to dårlige oplevelser med samme pige... Og det er der åbenbart nogen der ikke kan tåle...

Af ren og skær nysgerrighed, ej også en lille smule undren faktisk. Hvorfor besøge den samme kvinde flere gange, hvis første gang var helt af h til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af ren og skær nysgerrighed, ej også en lille smule undren faktisk. Hvorfor besøge den samme kvinde flere gange, hvis første gang var helt af h til?

​det har han heller ikke gjort - han har forsøgt at lave en aftale uden held 2 gange.... såvidt jeg kan læse har han aldrig mødt den kvinde han taler så grimt om 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

​det har han heller ikke gjort - han har forsøgt at lave en aftale uden held 2 gange.... såvidt jeg kan læse har han aldrig mødt den kvinde han taler så grimt om 

​Sådan læste jeg det også. Men tænkte at jeg havde misforstået det...... Alt i alt, så siger det vist mere om ham end om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke det her andmelderræs og det med stjerner, det er jo ikke en biograffilm eller en boganmeldelse.

Og 2 stjerne på hvilken skala og i forhold til hvad?

Kunne det være at dine forventninger er er skruede alt for meget i vejret?

Vær du glad for at hun helt uden omsvøb kaster i armene på dig og lukket ind i det aller helligste rum. Hvor lang tid skal man ikke bruge på det med andre piger?  

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den her anmeldelse skriger til himlen - begge brugere der sviner BLY er oprettet indenfor 24 timer!

Det virker mere som en der vil have BLY ned med nakken end en bruger der har været forbi og fået en tur i kanen

Redigeret af Morten1981
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeg tror slet ikke denne bruger har besøgt dig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Askgan 20indlæg på 20 timer øhhhhh meget troværdig ha ha

til Bly keep up the good work

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den her anmeldelse skriger til himlen - begge brugere der sviner BLY er oprettet indenfor 24 timer!

Det virker mere som en der vil have BLY ned med nakken end en bruger der har været forbi og fået en tur i kanen

I så fald, så burde jeg vel nærmest blive beæret over at folk gider. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er cool, Bly, det må man give dig!

Mine egne opleveser hos meget rose piger har også i flere tilfælde være ret anderledes, og det har jeg skrevet om, ligesom jeg også altid anmelder de gode oplevelser. Generelt set har jeg dog ikke fået personlig angreb pga det, men det skyldes nok at jeg forklarer, hvem jeg er, og hvad mine forventninger er, så mine beskrivelser virker troværdige.

Men jeg synes altså at vi skulle tage alle anmeldeser for gode varer, indtil det modsatte er bevist.  Der skulle jo ikke være nogen grund til, at nogen ville svine Bly til.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skulle jo ikke være nogen grund til, at nogen ville svine Bly til.

​uha - nu skal du jo regne med at Bly BÅDE har rigtig dejligt look komplimenteret af brains to match :)  :)  og det er da meget sandsynligt at en potentiel gæst har fået et nej til en aftale... og så laver en "hævner" - det har vi set så tit. 

Ikke at jeg siger det er sådan her... meeeeeeeen - det er jo set tidligere :) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Normalt ville jeg ikke have nogen grund til at betvivle en anmelder. Jeg undrer mig dog over at anmelderen her, er omtrent ligeså dårlig til at bruge det danske sprog, som den positive anmelder her:

Der er en vis lighed i sproget og samtidig er det fra nye brugere og anmeldelserne er postet med kort mellemrum.

Årsagen hvis min lille konspirationsteori skulle vise sig at være sand? No idea...måske en person som er lidt mentalt forstyrret og besat af Bly, men som sagt, no fucking idea.

Redigeret af truth
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhhh hvorfor skal jeg lige blandes ind i denne persons anmedelse, bare fordi vi begge skriver dårlig. Jeg skrev denne anmeldelse efter jeg læste den dårlig om Bly.

Ud over det så har jeg haft profilen i over 1 md, og ham Dan er lavet i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg læst alle jeres rosen ord om bly, og beslutte mig for ikke lang tid siden at besøg hende.

jeg fik hurtigt kontak til hende, og vi fandt også en dag. Dagen kommer og jeg møder op på adressen og bliver mødt af en fræk sag, hun kaster sig over mig og kysser mig. Og det var dejligt. Så kom vi til det berømte blow job som mange skriver så varmt om, og der må jeg beklage gutter, der var squ ikke meget blow over det, det var lige som ikke rigtig sug i det.

og til sexen, det er altså ikke noget særligt over det, hun er lidt løs der nede, hun er ikke så stram som jeg havde håbet på. Så jeg var ikke importeret.

I bund og grund en mellem oplevelse, dejlig kysser sødt smil og dejlig personlighed, og det er så også det. Så hun får fra mig 2 stjerner ud af 6 mulig.

jeg vil lige sige af dette er min personlig mening og jeg bliver nok svindet til, af alle blyś fan.

Jeg gætter på din pik var for lille, siden hun var lidt løs. Det er der ikke noget galt i, eftersom du ikke havde fået importeret et nyt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Øøøøh jeg har intet på Bly hum ser ud til at være super dejlige... Det jeg skrev var at lige meget om det er dårligt eller godt. Bør man ikke svines til her inde. Bare fordi man oplyser andre hvad de kan komme ud for.

jeg kun godt tænkt mig at prøve bly.

men seriøst så mener jeg at det er for latterligt at der er så mange person angreb bare fordi man skrive hvordan man har oplevet noget. Og ja 20 indlæg der ligesom folk der har skrevet i min tråde som jeg skal svar. Jeg et ikke uhøflig og jeg bliver først personlig når tåber angriber min person. 

Men men kan vi ikke godt holde trådene ude af hinanden.

DETTE ER IKKE MIN TRÅD.

gid folk gad at læse tingene igennem før det skrive noget

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg gætter på din pik var for lille, siden hun var lidt løs. Det er der ikke noget galt i, eftersom du ikke havde fået importeret et nyt!

Hvad skal sådan en sætning gør godt for?

manden skrive hvordan han oplever tingene og så er den ikke længere

god weekend alke sammen

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår ikke det her andmelderræs og det med stjerner, det er jo ikke en biograffilm eller en boganmeldelse.

Og 2 stjerne på hvilken skala og i forhold til hvad?

Kunne det være at dine forventninger er er skruede alt for meget i vejret?

Vær du glad for at hun helt uden omsvøb kaster i armene på dig og lukket ind i det aller helligste rum. Hvor lang tid skal man ikke bruge på det med andre piger?  

Hmmm uden omsvøb.... Jeg tænker at det med at man betaler for det er et "omsvøb" men jeg kan tager fejl

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Folk skal vel have til at få et svar. Når man selv har en tråde igang?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm uden omsvøb.... Jeg tænker at det med at man betaler for det er et "omsvøb" men jeg kan tager fejl

​Hej måske skulle jeg nok have brugt et andet udtryk en omsvøb 

jeg mente møde ham fordomsfrit og med åbenhed og uforpligtende fortid nutid og fremtid betyder ingenting det her og nu er der er afgørende  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Hej måske skulle jeg nok have brugt et andet udtryk en omsvøb 

jeg mente møde ham fordomsfrit og med åbenhed og uforpligtende fortid nutid og fremtid betyder ingenting det her og nu er der er afgørende  

Det er rigtigt.

men man skal jo stadigvæk have lov til at have sin mening uden at blive angrebet personligt.

vi leve jo i et frit land. Og det må jo så være op til hver enkelt at tager stilling til om det et noget man vil tager højt for eller ik.

vil siger at jeg har set hendes billeder og hun ser super dejlige ud så, sådan en anmeldelse som den ville ikke have nogen betydning for mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Det er efterhånden mere undtagelsen, end det er reglen, at visse piger, KAN man bare ikke anmelde halv- eller helt dårligt, uden at have en for lille pik, være en troll eller noget helt andet .. 

Naturligvis tager hun "imod med åbne arme" - når du har lagt pengene ( og ved godt nogle siger nej, til nogle kunder ) men det er jo tåbeligt at romantisere det, mere end det er. Det er business mine damer- og herre, at man så kan opleve gode timer, og pigen også, får en god oplevelse, fint. 

Meeen, mangler lige den dag, hvor Gp'en siger nej, til pengene

"for det var da BARE så hyggeligt"

C'mon Wake up ;) 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...