Hop til indhold
Bananas

Tips for Berlin ønskes ..

Recommended Posts

...hvis det skal være Thai-massage, har jeg ofte fået rigtig god behandling hos Ann's Traditionelle Thaimassage på Stromstrasse, som ligger oppe ved Alt-Moabit. God massage, og HJ er inkluderet i prisen, som ligger på 50 euro. Det er nogle gode lokaler med store brede massagebrikse, hvor der er dejlig kontakt med pigen imens. Jeg plejer at give en 20'er ekstra, hvilket sikrer en smuk udsigt.

Har aldrig fået mere end HJ, men er blevet tibudt den store pakke af blandt andet Ohn.

Det er i øvrigt her, jeg nok har fået den frækkeste førstegangs massage. Pigen hed Pon, men hun er der desværre ikke mere.

Det er nemt at komme dertil med U-bahn.

http://www.anan-thaimassage.de/de/studio/

Jeg har også oplevet gode ting hos Anan Massage og Spa i Eislebener Strasse. Ok massage med HJ. LIdt dyrere end Ann, men det ligger også mere mondænt ;)

KaDeWe er ikke langt væk, så når man er mæt af kvindeligt nærvær, kan man stille sulten i en af de mange usandsynligt lækre små bistroer, som ligger på 6. etage.

Det er nemt at komme dertil med U-bahn.

Skal det være det samme på en anden måde, kunne du jo forsøge dig med tantra. Der er en del steder i Berlin. En salon eg ofte har passeret og tænkt, at NU skulle jeg prøve det, er Euphorie.

http://www.euphorie-massagen.de/

Men det er aldrig blevet til mere.

/Soi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak. Kan de også massere ordentligt hos Ann, så er det der jeg skal gå. Du har jo omtrent samme høje tanker om Nina på Siamgirls som mig, så måske har vi noget fælles :wink:

Og måske også prøve tantra. Er bare lidt i tvivl om hvordan jeg skal kunne være stille i halvanden time og ikke en gang røre ved den smukke pige der kravler rundt på mig.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Euphorie må du meget gerne røre under seancen, ja tror ligefrem de bliver skuffet hvis du ikke gør det...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Euphorie må du meget gerne røre under seancen, ja tror ligefrem de bliver skuffet hvis du ikke gør det...

 

​Ach doch .... nå vi kan jo ikke gøre de små piger skuffet. Bananas - always at your service ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak. Kan de også massere ordentligt hos Ann, så er det der jeg skal gå. Du har jo omtrent samme høje tanker om Nina på Siamgirls som mig, så måske har vi noget fælles :wink:

Og måske også prøve tantra. Er bare lidt i tvivl om hvordan jeg skal kunne være stille i halvanden time og ikke en gang røre ved den smukke pige der kravler rundt på mig.

​Intet af det, som jeg har prøvet i Berlin, kommer på niveau med Nina, - men hun er også i særklasse.

Hvis du tager i Stromstrasse, kan det være en fordel at ringe og ønske en bestemt pige på forhånd. Mutter selv giver en OK massage, men hun er noget robust bygget ;).

Der er et rum lige til venstre, når man kommer ind og 2-3 andre rum til højre. (så vidt jeg husker op ad et par trin) Rummene til højre er klart bedst, - som vist på det første billede af rummene på hjemmesiden.

God tur ;)

/Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg på farang.de/thaimassage

så finder i næsten alle thaimassage stederne i Berlin og der er mange !!! :-P

Har erfaring med mange af dem, men som i DK, er der en del udskiftning mellem pigerne på foto.

Søg også på: rotlichtmodelle.de

og klik derefter på thai modelle eller thaimassage

go tur til alle :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg på farang.de/thaimassage

så finder i næsten alle thaimassage stederne i Berlin og der er mange !!! :-P

Har erfaring med mange af dem, men som i DK, er der en del udskiftning mellem pigerne på foto.

Søg også på: rotlichtmodelle.de

og klik derefter på thai modelle eller thaimassage

go tur til alle :wink:

 

Livet er for kort til Thaimassage i Berlin - Bare min mening...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har i ret, men hvis man er i byen og ønsker thaimassage så er det byen og udvalget er meget større

end i KBH og omegn og så følger der altid en hånd med incl. massage for 50 - 60 euro

mvh Butterfly

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Enig, livet er generelt for kort til thaimassage :lol:

Det er sjovt - eller noget? - at i skal komme ind i en meget klar og letforståelig efterlysning og fortælle at det jeg er interesseret i, ikke er noget i interesserer jer for.

Nu undrer jeg bare: hvad skal jeg med den info til?

Vi er nogle der mener at livet er for kort til FKK. Eller snarere for værdifuldt. Men det har jo heller ikke med tråden at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...