Hop til indhold
Louie De Palma

Første gang på Goldentime

Recommended Posts

http://www.goldentime.de/

IMG_1729.thumb.JPG.3147f75b3e4ff69309090

Udefra ser Goldentime ikke ud af noget. En større, tilknappet villa med jernstænger for døren, men indenfor viser den sig at være luksuriøs og lækker. Den ligger tæt på grænsen til Holland. I entréen er inkluderet mad og øl ad libitum. Nille siger, at mange hollændere kommer over i flok og får sig en glad aften og drikker sig fulde uden at gøre meget ved pigerne. Men så dumme var vi ikke - mig, Nille og Frej.
"Nøglerne" til omklædningsskabene er elektroniske tokens på armbåndet, der lægges mod knappen til skabet, som så låser op. Jeg havde ikke prøvet det før, så Nille skulle lige demonstrere princippet. Og låste så mit skab op med sit eget armbånd!!! Det var ikke helt i orden, må man sige. Jeg fik et nyt skab og armbånd, og de gik straks i gang med fejlfinding, mens jeg klædte om.
Goldentime er lille i forhold til f.eks. Acapulco, World og Oase, men dejlig luksuriøs. God mad og alt er tip top velholdt. Det er også en "raceren" klub, ingen tyrkisk/arabiske gæster (dem har jeg dog ikke noget imod) og pigerne skal kunne tale tysk, hvilket udelukker nogen af rumænerne og ungarerne (hvilket er en skam).
Nå, men vi var som sagt kommet for at få fisse. Jeg er ikke lige så god til smalltalk som Nille og Frej, så jeg gik bare hen til en blændende smuk, sorthåret pige, der kunne have været undertøjsmodel eller det der var værre, og gav hånd. Lorena fra Dortmund præsenterede sig. og jeg spekulerede på, om hun mon var den hidtil smukkeste pige, jeg skulle til at have sex med. På rum spurgte jeg lidt ind til hendes baggrund. Hun havde været flere år på Globe i Zürich, sagde hun. Og så var jeg godt klar over, hvad klokken var slået: TOP SERVICE. Og ganske rigtigt, jeg fik fornøjelsen af alt hvad jeg havde lyst til af kys og 69, og blev gennemkneppet hæmningsløst af hende. Hun havde dog en regel - jeg måtte ikke komme i kondomet mens vi kneppede, hun ville have skuddet i munden - der var ingen vej uden om! 1/2 time = 100 €.
Efter dén omgang skulle jeg lige sunde mig lidt. Men efter nogen tid stødte jeg så ind i Ella - ligeledes fra Dortmund - der tilbød at give en omgang oliemassage. Hun var sådan en tatoveret biker-tøs, og vi gik ud i en af havehusene. Det viste sig hurtigt, at hun var Lorenas fuldkomne modsætning. Massagen var noget værre oliesjask, og alting kostede pludseligt ekstra. Jeg tænkte, at det skulle være løgn at sådan en hustler skulle have flere penge end en elitepige som Lorena, så vi henslæbte en træls time uden noget ekstra, og hun fik sine 100 €.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en kort og god beretning Louie,

Goldentime og LR er af samme ejerskab men de kører med forskellige stil og koncept. GT mere "highclass" med flest tyske piger (piger som taler tysk) og LR er mere mainstream med flest RO-piger.

Prisen er 60€ for at komme ind i begge klubber, jeg har dog nogle VIP-kort som giver rabat på indgangen.

Tidligere var timeprisen 75€ men efter Oceans åbnede steg prisen til 100€/timen for at holde på pigerne, GT har mange flotte piger. Flere af dem er ex-Globe piger, derfor besøger jeg oftere GT og i mindre grad Globe. I kan måske gætte hvorfor :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så lige, at Globe har sat prisen for en halv time ned fra 140 CHF til 130 CHF. Men det er stadig lige så hammer dyrt som i Danmark.

​Ja selv entreen er dyrt og mad fra restauranten er ikke incl. :o så timeprisen+entre er dyrere end prisen herhjemme = 355 CHF = ca 2600 kr/timen  uha det er ikke sjovt :o

De kører med et tilbud nu med at søndagsbrunch er incl. i prisen.

Jeg tror Globe mistede og mister en del omsætning siden schweizerfranc'en steg voldsomt, pludselig steg priserne 20% på alt for turister og udenlandske forretningsfolk.


globe_brunch_startseite_01.thumb.jpg.ac5

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
 Hun havde dog en regel - jeg måtte ikke komme i kondomet mens vi kneppede, hun ville have skuddet i munden - der var ingen vej uden om!

 

Det er da godt nok hårde betingelser. :D

Hvad er straffen, hvis den smutter? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man se de "officielle" priser nogen steder?

Havde fra en tråd her at priserne var sat op... men da jeg var forbi for en måneds tid siden fik jeg 50 EUR for ½ t - pigen protesterede da jeg ville gi' mere!

Næste pige fik mere, for længere tid (efter-hygge-snak)... kan ikke huske om det var 80 eller 90... men fandt aldrig ud af "prislisten"...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Prisen er 50 euro pr. 1/2 time. Tidligere kunne du få 1 time til 75 euro men den koster nu 100.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Slip ville du give mere for ½time, altså som tips ? eller troede du det var Artemis priser ?

Mente jeg havde læst det nu var 60EUR for ½ time. Må ha' blandet noget sammen... Og ja, ville gi' 10 i tips for super behandling.

Redigeret af slip
Misforstod spm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.goldentime.de/

IMG_1729.thumb.JPG.3147f75b3e4ff69309090

Udefra ser Goldentime ikke ud af noget. En større, tilknappet villa med jernstænger for døren, men indenfor viser den sig at være luksuriøs og lækker. Den ligger tæt på grænsen til Holland. I entréen er inkluderet mad og øl ad libitum. Nille siger, at mange hollændere kommer over i flok og får sig en glad aften og drikker sig fulde uden at gøre meget ved pigerne. Men så dumme var vi ikke - mig, Nille og Frej.
"Nøglerne" til omklædningsskabene er elektroniske tokens på armbåndet, der lægges mod knappen til skabet, som så låser op. Jeg havde ikke prøvet det før, så Nille skulle lige demonstrere princippet. Og låste så mit skab op med sit eget armbånd!!! Det var ikke helt i orden, må man sige. Jeg fik et nyt skab og armbånd, og de gik straks i gang med fejlfinding, mens jeg klædte om.
Goldentime er lille i forhold til f.eks. Acapulco, World og Oase, men dejlig luksuriøs. God mad og alt er tip top velholdt. Det er også en "raceren" klub, ingen tyrkisk/arabiske gæster (dem har jeg dog ikke noget imod) og pigerne skal kunne tale tysk, hvilket udelukker nogen af rumænerne og ungarerne (hvilket er en skam).
Nå, men vi var som sagt kommet for at få fisse. Jeg er ikke lige så god til smalltalk som Nille og Frej, så jeg gik bare hen til en blændende smuk, sorthåret pige, der kunne have været undertøjsmodel eller det der var værre, og gav hånd. Lorena fra Dortmund præsenterede sig. og jeg spekulerede på, om hun mon var den hidtil smukkeste pige, jeg skulle til at have sex med. På rum spurgte jeg lidt ind til hendes baggrund. Hun havde været flere år på Globe i Zürich, sagde hun. Og så var jeg godt klar over, hvad klokken var slået: TOP SERVICE. Og ganske rigtigt, jeg fik fornøjelsen af alt hvad jeg havde lyst til af kys og 69, og blev gennemkneppet hæmningsløst af hende. Hun havde dog en regel - jeg måtte ikke komme i kondomet mens vi kneppede, hun ville have skuddet i munden - der var ingen vej uden om! 1/2 time = 100 €.
Efter dén omgang skulle jeg lige sunde mig lidt. Men efter nogen tid stødte jeg så ind i Ella - ligeledes fra Dortmund - der tilbød at give en omgang oliemassage. Hun var sådan en tatoveret biker-tøs, og vi gik ud i en af havehusene. Det viste sig hurtigt, at hun var Lorenas fuldkomne modsætning. Massagen var noget værre oliesjask, og alting kostede pludseligt ekstra. Jeg tænkte, at det skulle være løgn at sådan en hustler skulle have flere penge end en elitepige som Lorena, så vi henslæbte en træls time uden noget ekstra, og hun fik sine 100 €.

​Globe i Zuich!....nok den mest high-class club jeg har besøgt!....:cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

 

Nille, LDP mfl. hvis I mangler en rejsekammerat til en af turene til Tyskland eller noget andet spændende i f.eks. DK, så er I meget velkommen til at kaste en linje eller 2 min vej :)

Takker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

 

Nille, LDP mfl. hvis I mangler en rejsekammerat til en af turene til Tyskland eller noget andet spændende i f.eks. DK, så er I meget velkommen til at kaste en linje eller 2 min vej :)

Takker!

​Jeg er ad sted i næste uge du er velkommen til at støde til i NRW og Hessen: Aca, GT, Samya, World og Sharks er på tapetet :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal du være sød, Nille. Vi vil gerne være 4 af sted ad gangen, for det passer fint til en god bil. Men vi er tit kun 2 eller 3. Tænk på CO2 regnskabet! 

Hvis der er flere, der godt vil med - så må vi samle op på det. Interesserede skal bare kunne nikke ja til Woody Allens gamle mundheld:

“Eighty percent of success is showing up.”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...