Hop til indhold
Tykke-B

Curacao, Hollandske Antiller

Recommended Posts

Jeg var sidste år et smut forbi Curacao, forud for en lille dykke-ferie på Bonaire (som iøvrigt godt kan anbefales), og tænkte at jeg lige kunne gøre et relativt kort stop her, inden jeg skulle videre.

Willlemstadt er som sådan en hyggelig nok by - flot - men hurtigt overstået, så jeg greb fat i en af de lokale taxachauffører og ville forhøre mig om et godt sted til aftenens voksenunderholdning. Han tænkte sig om i ca. 2 sekunder inden han sagde "Jeg kører dig ud til "Campo Alegra" - Der er en lille entre, men når først du er inde, er du underholdt resten af aftenen."

Så sagt, så gjort - og omkring kl 20:30 ankom jeg så. 20$ til chaufføren, og 6$ i døren, og indefor var jeg - Eller det vil sige, jeg trådte ind i det der tidligere havde været en gammel militær lejr, og hvor lokalregeringen har restaureret barakkerne med en masse små værelser, et bar område og en scene til shows.

Jeg skal ikke trætte jer med lange forklaringer, men henvise til deres website som er http://www.campoalegre-curacao.com/

Dengang kostede 30 mins 20$ - og jeg mødte hurtigt en ung smuk mørklødet pige fra en anden caribisk ø, som jeg så hægtede mig på - og betalte hende for resten af aftenen....vendte tilbage og betalte for den næste også.

Sikkerhed: i top

Udvalg: +120 piger - stort set alle spansktalende med et begrænset engelsk - I alle afskygninger.

Value for $: I udgangspunktet kan man nærmest ikke tillade sig at have for høje forventninger, men mine blev i rigt mål opfyldt

Farmaceutisk tilgængelighed: Masser af stoffer fra Viagro til Coke - selvom det er en regeringsdrevet institution. Men alle accepterede et nej - og virkede ordentlige omkring det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort, men nyttig informativ beretning til brugbar inspiration, vil jeg tro for dem der rejser langt på ferie, i købesex som andet øjemed.

Tyskland er så dominerende en mulighed tæt på Danmark, mens Thailand dominerer meget i billedet af mulighederne fjernt fra Danmark.

Des flere åbenbaringer af alternativer, både i nærområdet, såvel som fjernere rejsemål, des bedre.

Selv blev jeg fortalt om nogle gigantiske bordel-klubber i Brasilien, som jeg imidlertid ikke har kunnet Google mig frem til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en svaghed for latinaer, så jeg blev da helt opstemt da jeg så dit indlæg og websiten for stedet. $20 for en halv time? så kunne man vælte sig i latinaer i ugevis. De har oven i købet et hotel derinde man kan være på.

Meeeeen rejsen kan jeg ikke finde for under kr. 6500 på economy (Air Berlin) og kan heller ikke finde en rejsetid på under 16 timer. Spændende alligevel og den her kommer til at spøge i baghovedet. Mange tak for info Tykke-B.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gentleman - Nu er jeg selv en begejstret dykker - og rejser i den anledning gerne langt væk fra Danmark og Tyskland - for at realisere gode undervands-oplevelser. Campo Alegra var i den hensende et lille hyggeligt sidetrek. når jeg alligevel var på de kanter.

6500,- for en billet, og en rejsetid på +15 timer for et skrald, gad jeg nok heller ikke - selvom at prisen for underholdningen er svinebilligt.

Men jeg forventer at gentage succes'en hvis jeg igen skal til de Hollandske Antiller og kigger på koraller og fisk.

Jeg beklager selvfølgelig spøgelserne, som jo desvære er en utilsigtet bonus ved E.G. 8-)

 

/TB

Ps: Hørte i øresneglen, at man kan købe pigerne fri for deres forbligtelser på stedet for rundt regnet kr 2000-2500,-/døgn, incl pigernes hyre - hvis man er til hånd-i-hånd GFE med en smuk og sød latino... Og strandende derovre fejler ikke noget.

Det forlyder iøvrigt at på den Dominikanske Republik skulle man også blive forkælet som gringo. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...