Hop til indhold
Guest Annette6

Hvorfor ?

Recommended Posts

Guest Annette6

Hvorfor synes så mange det er sjovt, at ringe til en "glædespige" og bestille tid, for derefter at blive væk?
At ringe op flere gange HVER dag og spørge om en hel masse?

Hvad får man ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det errjo svært at svare på. Jeg har ikke gjort det, men jeg forestiller mig at det må være noget med gerne at ville i kontakt med smukke kvinder - men så mangler man enten modet eller pengene til at fuldføre. 

Det kan også være de bare savner kvindelig kontakt? Og det her så er den eneste måde de kan finde på. Dumt men sansynligt. Alle vil jo gerne bekræftes, og det er ikke svært at få søde ord fra en glædespige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Ingen søde ord herfra som søde, skat eller hvad nogen måske kunne forvente.
Faktisk så bliver jeg mere og mere irreterret og overvejer om ikke min tid i "branchen" bliver meget kort :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bare det drejer sig om at lave ballade. Hvis man laver ballade på denne her måde, så føler man måske at man lever alligevel, selv om det ikke føltes sådan når man vågnede om morgenen. 

Desværre bliver du nødt at være meget kynisk Annette, for sådan bærer sig alt for mange mænd ad. Der findes kunder og så findes der alle dem der aldrig bliver kunder men alligevel skal forstyrre pigerne. Det svære for dig - og alle andre - er at skille dem fra hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

har læst at de fleste piger opererer med sortering på numre

numre gemt som "tidsrøver etc"

numre gemt som "compelete idiot"

numre gemt som "gæst der gerne må komme igen"

numre gemt som "gæst jeg rydder kalenderen for"

etc.

så fiks dig en smartphone der også kan blokere for opkald fra numre du selv vælger

om ikke andet så bliver problemet vel reduceret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hør her Annette, de gør det fordi de kan og de gør det hos alle piger. Du skal lære at lave teflon panden aka lad fare. Det drejer sig mest af alt om ensomme mænd, der sidder og har for meget tid at gøre med og de er aldrig kommet ud over teenage årene hvor man ringede rundt for at lave telefonfis. 

I løbet af et par måneder vil du begynde og kunne høre dig til hvem der er seriøs og hvem der ikke er, så du ikke længere sidder og venter på fuserne. 

Knus Pia

 

Redigeret af VarmePia
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Så lidt Annette og velkommen til :) hvis du er ny i faget og har brug for støtte, så er der altså mange rigtig søde piger herinde, der gerne vil hjælpe med råd. Jeg nævner i flæng, Line, Trine Tease, Sisse, Jasmin, Mitza bare for at nævne et par stykker, ja og mig selv selvfølgelig. Jeg er selv af og til i Holstebro, så vi kan da mødes til en kop kaffe en gang, hvis du har lyst.

Knus Pia

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Misundelse er et bud… Pigerne tjener vanvittig mange Penge og jeg sidder her med min førtidspension kontanthjælp eller what ever. Skal jeg ikke have det godt skal ingen have det godt og det bliver pludselig meningen med mit liv, ja for der er egentlig ikke så megen anden mening med det.

Kvindehadere kunne ligeledes være et bud.

Afmagt over Kvinder generelt ikke kigger hans vej.. er der sgu nogen Kvinder som skal bøde for, så ringer da lige og terroriserer dem!!!!

Er mine umiddelbare gæt… selvfølgelig kan det være en pikspiller i nogle tilfælde, men tror de fleste skyldes en form for afmagt. Ikke specielt frækt og ringe og genere nogen, ville være en ret speciel fetisch. Men okay de er heller normale :grin:

Har det selv stik modsat!!!! synes ikke det er vildt fedt at ringe. Meget mere charmerende bare troppe op her kommer jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lidt Annette og velkommen til :) hvis du er ny i faget og har brug for støtte, så er der altså mange rigtig søde piger herinde, der gerne vil hjælpe med råd. Jeg nævner i flæng, Line, Trine Tease, Sisse, Jasmin, Mitza bare for at nævne et par stykker, ja og mig selv selvfølgelig. Jeg er selv af og til i Holstebro, så vi kan da mødes til en kop kaffe en gang, hvis du har lyst.

Knus Pia

 

​Tror ikke du skal nævne Sisse i denne sammenhæng mere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

​Tror ikke du skal nævne Sisse i denne sammenhæng mere ;)

​Nå da, er hun stoppet?

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nå da, er hun stoppet?

 

Knus Pia

​Jep, den Sisse der er her nu er ikke den gamle. Den gamle stoppede og blev slettet og en ny (anden pige) kom til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Så lidt Annette og velkommen til :) hvis du er ny i faget og har brug for støtte, så er der altså mange rigtig søde piger herinde, der gerne vil hjælpe med råd. Jeg nævner i flæng, Line, Trine Tease, Sisse, Jasmin, Mitza bare for at nævne et par stykker, ja og mig selv selvfølgelig. Jeg er selv af og til i Holstebro, så vi kan da mødes til en kop kaffe en gang, hvis du har lyst.

Knus Pia

 

​VarmePia det vil jeg utrolig gerne. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...