Hop til indhold
Gæst

Nu er det officielt

Recommended Posts

Gæst

Ledelsen har tidligere meldt ud, at dyresex er tilladt at skrive om på EG, da (og jeg citerer fra nedenstående link): "Dyresex er dog ikke desto mindre lovligt i Danmark, og derfor er det heller ikke forbudt at skrive om det på Erougide."

Nu er dyresex endelig blevet gjort ulovligt: http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/dyre-dan-faar-sin-vilje-dyresex-officielt-forbudt/5531797
"Loven træder i værk 15. maj i år."

Så mine to spørgsmål til ledelsen er nu: Nu går jeg ud fra, at dyresex endelig bliver forbudt på EG? Og at alle tråde omhandlende dyresex slettes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

"Loven træder i værk 15. maj i år."

Så mine to spørgsmål til ledelsen er nu: Nu går jeg ud fra, at dyresex endelig bliver forbudt på EG? Og at alle tråde omhandlende dyresex slettes?

Hvis det i går var lovligt at køre 130 på en strækning der i dag har en hastighedsbegrænsning på 110, gør vel ikke min handling i går ulovlig???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så mine to spørgsmål til ledelsen er nu: Nu går jeg ud fra, at dyresex endelig bliver forbudt på EG? Og at alle tråde omhandlende dyresex slettes?

​Ja, det bliver forbudt at efterlyse og anmelde oplevelser som involvere dyresex fra den 15. maj 2015.

Nej, gamle tråde som omhandler dyresex, vil ikke blive slettet, da de er skrevet, mens det stadig var lovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrator,

Er det lakmusprøven? Hvis akten er ulovlig, så er det ulovligt at skrive om det på eroguide.dk? Så skal man jo også forbyde snak om eksempelvis voldtægtsfantasier, da akten voldtægt er ulovlig.

Men hvorom alting er: Så kunne man jo bare skrive det sådan i regelsættet, som en generel betragtning, frem for specifikt at navngive og blackliste visse former for seksualitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Ja, det bliver forbudt at efterlyse og anmelde oplevelser som involvere dyresex fra den 15. maj 2015.

​Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Gentleman a Scholar

Det kunne måske tænkes at ejer ikke ser nogen interesse i at søge afklaret hvor grænsen går mellem at give rum for udtrykt interesse i forum på EG, for en handling der er ulovlig at udføre aktivt, men som han måske vil kunne blive udfordret af på grænser, for hvor langt ytringsfrihed om samme emne strækker sig?

Noget enhver avis måske er udfordret af i det daglige, men som Admin vel ikke ønsker at bruge tid og kræfter på, og at det derfor simpelthen er det nemmeste i dette tilfælde at melde ud, at man fremadrettet ikke længere må skrive om en aktivtitet i forum på EG, der fremover er forbudt i Danmark.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.politiko.dk/nyheder/s-politiker-beklager-dyresexforbud-hviler-paa-usagligt-grundlag

Citat: "»Vi bliver jo tillagt, at vi skulle gå ind for det (dyresex, red.), hvis vi er imod et egentligt forbud, og den argumentation kan vi ikke vinde. Så kan vi lige så godt sige: Okay, hvis det er et stort ønske, så får man det efterkommet,« siger Orla Hav til Radio24syv."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og de tumpede klakører fatter ikke, at næste gang en såkaldt politiker som Dan Jørgensen gør noget for at fiske stemmer op til et valg, så er det måske deres egen fetich, der bliver forbudt.

Der er mange seksualpraktikker, jeg ikke fatter en bønne af, men derfor at forlange det forbudt, så dybt er jeg dog aldrig sunket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og de tumpede klakører fatter ikke, at næste gang en såkaldt politiker som Dan Jørgensen gør noget for at fiske stemmer op til et valg, så er det måske deres egen fetich, der bliver forbudt.

​Som f.eks.: bukkejagt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må vel stadig godt skrive om sædtapning af orner og inseminering af søer? Det har vel ikke noget at gøre med dyresex?

​Hvad har det overhovedet med sex at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man så ikke have sex på en klinik, hvis det er en hønsegård?

Må man ikke slikke den lille mis? 

Eller kneppe en sild? 

Må pigerne ikke ride fars hestepik?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...