Hop til indhold
Slaven Buster

I kløerne på Domina Theia

Recommended Posts

Guest Erikson
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

@Eriksondu har dit væsen i mod dig,  sådan som du skriver. 

Du fremstår sur, tvær og dømmer andre, men bliver selv fornærmet når andre ikke er enige med dig.   

Jeg har ikke mit væsen  imod mig trærtimod bare fordi jeg gerne vil skrive hvad jeg føler så er man dømt  til at være sur nej jeg har masser af erfaring og mod på nye sexeventyr godtnok er jeg en moden mand så klap lige hesten  du god aften selvom du er så uhøflig imod mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo altså den betalende kunde der bestemmer hvad han er til. Hvis han er til sutur fetich og stabler leg- så er det vel bare sådan det er?? Du ville nok heller ikke bryde dig om mig hvis du vidste hvilke afvigende ting jeg er til som domina- 

 

~~Mistress K ~~

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Er dernogen der ved om Madame Theia stadig er aktiv ? 

Hendes hjemmeside er langt fra opdateret . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson skrev, den 20/6/2016 at 17:17:

jeg elsker ku købe sex både dominaer og thaipiger er ret erfaren i ret mange oplevelse du ikke en skid med relgion jer er ikke kristen men det er for langt ude at kun få blod ud af et besøg ikken gang udløsning eller slikke domina til orgasme det skal sku til sådan et et rigtig sm oplevelse

Du er simpelthen for viderkommende, og fatter ikke at moderator eller admin tillader at du bliver ved med at få lov til at skrive det samme igen og igen vedr orgasme i alle indlæg vedr bdsm. Jeg er blevet irettesat et par gange herinde, og når jeg ser alle dine indlæg, så fatter jeg ikke at du ikke er fjernet for længe siden, for mage til tumpe bemærkninger skal man da lede længe efter. Gud hvor er du træls at læse om herinde, og gud hvor fylder du meget her på bdsm !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson skrev, den 6/11/2016 at 15:58:

Isenesat virklighed snarere  uvirkelighed  hun er virkelig  interessant med det navn hun kan garenteret ikke få orgasme selv

åhhhh kom ordet orgasme lige fra dig?? ja man er jo dybt forundret...NOT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...