Hop til indhold

Dejlige Birgitte..

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har prøvet dejlige Birgitte i Silkeborg??

Skrevet

Hej M51

Hvis du søger på navnet, kan jeg se at der er flere tråde med hende.

I øverste højre hjørne, lige under dit brugernavn er søgefeltet. Bare skriv Birgitte og søg, så skal du se.

MVH

Nordlys

Skrevet
  • Author

Mange tak.

Skrevet

Nogen der har prøvet dejlige Birgitte i Silkeborg??

​Ja det var en lækker oplevelse, da hendes godstykkelse der er lige min præference, (måske lidt i overkanten, hun var sgu noget svær at smide rundt med, da) men jeg fik en rigtig god behandling, samt at der ikke var noget æggeurs tyranni. Så bare gå til hende. wana fuck  wana fuck

Har kun hørt godt om hendes og hendes service. Jeg har desværre ikke skrevet om min visit, pga. chikane herinde.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick

Skrevet

@Big Dick: Du skal ikke lade dig kue af chikane. Det er simpelthen for træls en udvikling. 

Skrevet

@Big Dick: Du skal ikke lade dig kue af chikane. Det er simpelthen for træls en udvikling. 

​Mange tak for din tilkendegivelse. Afregningen vil komme som lyn fra en klar himmel, når det mindst ventes.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.