Hop til indhold
body

Tysk og argentinsk domina i DK

Recommended Posts

De danske har dog den fordel, at de er nemmere at komminikere med.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er nok fra Ungarn, Jeg konkluderede bare hun var tysk ud fra at hun skrev hun snakkede tysk, men det gør de jo selvfølgelig i mange land.

 

1.000 kr. for en time... Det er jo halv pris eller mindre i forhold til de danske. De billigste ligger på 1.200 pr. halv time og 2.000 pr. time. Nogle forlanger 1500 /2500 kr.

Det er nu lidt en turn-off for mig at hun står til rådighed så mange timer og til så billig en pris ?? man kan tvivle på om hun får det ud af det hun fortjener og hvorvidt hun egentlig har nogen form for nydelse ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er nok fra Ungarn, Jeg konkluderede bare hun var tysk ud fra at hun skrev hun snakkede tysk, men det gør de jo selvfølgelig i mange land.

 

1.000 kr. for en time... Det er jo halv pris eller mindre i forhold til de danske. De billigste ligger på 1.200 pr. halv time og 2.000 pr. time. Nogle forlanger 1500 /2500 kr.

Det er nu lidt en turn-off for mig at hun står til rådighed så mange timer og til så billig en pris ?? man kan tvivle på om hun får det ud af det hun fortjener og hvorvidt hun egentlig har nogen form for nydelse ud af det.

​@Body: fik du besøgt Mistress Victoria?

Interesseret i om andre end Tip Toe (https://www.eroguide.dk/forum/topic/35571-soft-dominans-hos-mistress-victoria/) har besøgt hende, og har noget at sige om besøget. Og ja, det virker lidt som om hun måske ikke gør det for egen vindings skyld...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der engang, og det var ikke den bedste oplevelse - jeg mistænker også at hun måske ikke gjorde/gør det af lyst. Måske var det alt mit grej/masker og lign. (har en venus 2000) som hun gloede ret kraftigt på med undrende øjne... Jeg tror hun har kopieret den lange liste af erfaringer fra en anden GP.

Udstyr hos Viktoria var en seng og nogle dildoer.

Venus 2000 maskinen virkede som den plejer - man kan kalde den en slags orgasmegaranti hos de mindre engagerede.

Mht. pris/performance, så er det ofte svært at fortryde når man først ligger bundet og nærmest skal fortælle pigen hvad hun skal finde på i legen... I det tilfælde, må man få så meget ud af situationen som muligt.

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...