Hop til indhold
Soy

Siamgirls - Nina og Amber

Recommended Posts

Med store forventninger fik jeg en aftale med Nina i stand.

Ind i 4-toget, afsted til staden og hen til Asger Rygs Gade. Selv om jeg havde studeret hendes fotos grundigt, blev jeg alligevel overrasket over, hvor lille hun så ud, da jeg stod der på den stejle trappe ned til deres i øvrigt meget udmærkede lokaler.

Sød og charmerende så hun ud. ;)

Jeg fortalte hende hvad jeg havde i tankerne og hun nævnte en pris, som jeg straks fik forhandlet lidt op på grund af mine meget store forventninger. Det bragte humøret og temperaturen adskillige grader op og jeg fik alt hvad jeg kom efter og mere til.

Lykkelige de, som ikke behøver at age med det store tog fra Jylland for at besøge denne utrolig skønne kvinde.

 

Noget tid senere havde jeg igen et ærinde, der kunne føre min vej forbi Siamgirls og jeg lavede atter en aftale med Nina. Desværre måtte hun aflyse pga. sygdom, men heldigvis var der vikar på: Amber. Jeg overgav mig forventningsfuldt til hendes kyndige hænder og kunne nyde at hengive mig til nydelsen i favnen på denne smukke kvinde. Damn hun er velskabt og på de mest intime steder føles hendes hud som tyk fløde, når man kærtegner hende.

 

De to kvinder er et dyrt bekendtskab, men ubetinget bang for the bucks!

 

Hvem skal man vælge, - Nina eller Amber? Man bliver ikke snydt med nogen af dem. Er man imidlertid selv venlig, respektfuld, imødekommende og måske en lille smule fræk, er der ingen som kommer op på siden af Nina.

 

/Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig, for jeg var der sidste år i december og bestilte 2 piger og de ville da gerne smide tøjet og massere mig, men ingen sex, kun handjob. Da de så min skuffelse, ville de ringe til en veninde, som kunne klare den sag, men hun var ude på sit rengøringsjob og kunne først komme en time senere. Min parkering udløb 20 mn senere, så jeg kunne ikke vente så længe. Søde piger, men ingen sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig, for jeg var der sidste år i december og bestilte 2 piger og de ville da gerne smide tøjet og massere mig, men ingen sex, kun handjob. Da de så min skuffelse, ville de ringe til en veninde, som kunne klare den sag, men hun var ude på sit rengøringsjob og kunne først komme en time senere. Min parkering udløb 20 mn senere, så jeg kunne ikke vente så længe. Søde piger, men ingen sex. 

​Det må have været en mærkelig misforståelse.De er vistnok virkeligt gode til massage; faktiskt er de det. Men sex er jo ligesom hovedretten derinde. En veninde som var ude på sit "rengøringsjob"??? 

Jeg tror måske du blander steder sammen her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det må have været en mærkelig misforståelse.De er vistnok virkeligt gode til massage; faktiskt er de det. Men sex er jo ligesom hovedretten derinde. En veninde som var ude på sit "rengøringsjob"??? 

Jeg tror måske du blander steder sammen her.

 

måske har du ret. Det er nemt at blande stederne sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det må have været en mærkelig misforståelse.De er vistnok virkeligt gode til massage; faktiskt er de det. Men sex er jo ligesom hovedretten derinde. En veninde som var ude på sit "rengøringsjob"??? 

Jeg tror måske du blander steder sammen her.

 

Ja, jeg tog fejl af stederne. Jeg var her: http://siamroyal.businessapex.com/Tilbud.html 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...