Hop til indhold
kanonkongen

BX Har fået installeret nyt grej på værelset.

Recommended Posts

Hej BX.

Fandt lige et billede, af dig under en af dine utallige hyggestunder på plejehjemmet. (Håber ikke du bliver stødt ) :D:lol: 

Ha en fremragende solskins dag BX

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Hej BX.

Fandt lige et billede, af dig under en af dine utallige hyggestunder på plejehjemmet. (Håber ikke du bliver stødt ) :D:lol: 

Ha en fremragende solskins dag BX

KK

​Af en eller årsag kommer jeg til at tænke på en af de gamle stjernetegnsfilm fra 70'erne ;)
Men som jeg husker det var det omvendt :))

 

Edit:
Jeg erindrer nu det var "i skorpionens tegn (1977)" – jeg var kun sytten år dengang ;)
Pigen var  Anne Magle som dengang var "naboens lyshårede teen datter type" – men liften bestod af to hærdebrede "araberer"

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BX.

Fandt lige et billede, af dig under en af dine utallige hyggestunder på plejehjemmet. (Håber ikke du bliver stødt ) :D:lol: 

Ha en fremragende solskins dag BX

KK

​Nej, den er nu meget realistisk – altså for alle de andre som f.eks Olsen.

Jeg er sikker på, at de piger, der har mødt mig inden for de bare sidste tre år, f.eks i Skt. Syndestræde, vil mene, at billedet er svært karrikeret.

Hav en god lørdag KK – altså det, der er tilbage af den :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej, den er nu meget realistisk – altså for alle de andre som f.eks Olsen.

Jeg er sikker på, at de piger, der har mødt mig inden for de bare sidste tre år, f.eks i Skt. Syndestræde, vil mene, at billedet er svært karrikeret.

Hav en god lørdag KK – altså det, der er tilbage af den :grin:

​Nu skønt man lige kan drille lidt på en humoristisk måde. Ja jeg er jo nok bare fjollet i dag. Men det hænger nok sammen med alle de øl der kom indenbords igår puha. 

Ja skulle ha nået en masse men det tillod hovedet så ikke, :lol: Hygge hygge BX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det sex gyngens oprindelse ? :D

​Hej Holstebronx. Jeg tror du har ret. :D Mon BX rent faktisk har opfundet den og er møg rig. :D 

God dag til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at se der er en til at holde øje med han ingen ulykker laver :)

​Hej Gerog.

Ja vi jo nødt til at holde øje med ham, han er jo ælgammel jo :D Pssst. BX ved ikke, at jeg kender forstanderinden :lol:

God lørdag 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg kender en behøver jeg da ikke knalde personen. Knalder da heller ikke dig selvom jeg kender dig herinde. :lol: Ellers er der vist noget jeg ikke ved hahaha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... alle de øl der kom indenbords igår puha. 

​Jamen, så er det jo både forståeligt og – næsten – tilgiveligt :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX glemte sit køretøj ude en aften, her er de sørgelige rester af køretøjet :lol:

Mon han havde dyre lavprofil alu-hjul på ? haha :lol:

 

​Hvis det ikke står foran Netto, er det ikke mit

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja får jo nok igen på et tidspunkt. :lol:

​Det håber jeg da.                                                                                                                                                                            De kalder mig Skt. Peder, og mine nøgler rasler så det er en lyst.

Redigeret af Borende X
Arrh for Helvede, den skide forbandede og forpulede formattering

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det håber jeg da.                                                                                                                                                                            De kalder mig Skt. Peder, og mine nøgler rasler så det er en lyst.

​helt uden potensmidler ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu skønt man lige kan drille lidt på en humoristisk måde. Ja jeg er jo nok bare fjollet i dag. Men det hænger nok sammen med alle de øl der kom indenbords igår puha. 

Ja skulle ha nået en masse men det tillod hovedet så ikke, :lol: Hygge hygge BX

​´vaffor et af ho'derne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...