Hop til indhold

FRÆKKE Unge danske Kiki træffes i Århus

Featured Replies

Skrevet

Hun er pæn, men ikke særlig erfaren kan man mærke, virker lidt som hun ikke ved hvad hun skal samt ikke særlig engageret.

Håber du får en bedre oplevelse end mig.

Skrevet

Bgh, det forstår jeg ikke. Super fræk og lækker pige, der virkelig er til stede. Hun kysser frækt, og jeg fik det bedste blowjob. Hun åbner i frække strømper og lækkert undertøj. Jeg valgte "valgfri afslutning" og hun slugte 2 gange på 30 minutter. Måske har i bare ikke haft kemi, ellers siger ens egen indstilling jo også en del.. 10/10 herfra!! Bestemt ikke sidste gang jeg besøger Kiki! Desuden er det vel kun et plus at hun ikke er erfaren??? Stedet er også til UG. Privat og diskret, samt rent. Kun roser herfra. 

Skrevet

kan i bekræfte at det er pigen på billederne? 

Skrevet

Jeg sagde bare hvad min oplevelse var hvilket jeg synes jeg har lov til, da jeg på igen måde har været uhøflig over for hende både her eller da vi var sammen.

Næste gang så hold dig fra at udtale dig om andres indstilling da du på ingen måde ved hvordan folks indstilling er til et møde, de fleste går jo ikke ud til en pige med en sur attitude, men af lyst og for en god oplevelse. 

Men ja det forskelligt om man møder en man kommer godt ud af det med.

Og ja billederne er ægte, hun er en rigtig smuk pige.

Skrevet

kan du beskrive location, var det i en privat lejlighed, tæt på centrum eller ? 

Skrevet

Jep det var i en lejlighed. Det er relativt tæt på centrum, nok en 7-10 min med bus fra centrum.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.