Hop til indhold

Danske KIKI 21 år fra AL

Featured Replies

Skrevet

Ja fuck hot er lækker dansk ung pige,,på højde med Lina der var samme sted også en dejlig ung pige steg,,,,købte 30 min til1200kr. Hun kysser og er bare pis fræk...

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af Kiki igår.

Flot ung slank pige, helt sikkert hende på billederne

Rigtig fræk, godt blowjob, hun kysser. For 300 ekstra må du komme hvor du vil på hende, det gjorde jeg dog ikke.

Helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger hende

Skrevet
  • Author

Det ser ud til en besøg værd ;)

Redigeret af Sexdyretxxx

Skrevet

hvordan får man kontakt til hende

Skrevet

Diskret parkering, jeg kendte rutinen da det var samme sted som Lina.

Blev vist ind og vi talte lidt sammen omkring løst og fast. Petit lille pige. Bryster der bare sidder perfekt og perfekt formet - ville være en skam hvis en kirug nogensinde fik lov til at røre dem.

Hendes blik op på mig med pikken i munden var mindeværdigt. God indlevelse og kontakt hele vejen igennem, hun kiggede frækt tilbage på mig i doggystyle. Jeg synes hun har et fantastisk kønt ansigt og hendes ansigtsudtryk var hele køreturen værd, kan absolut anbefales.

Jeg kan se at hun er der igen i dag. Hun er helt sikkert nybegynder og jeg håber hun får en god oplevelse med herfra.

Jeg tillader mig bare at tilføje min review her, i stedet for at få 12 tråde på samme pige.
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.