Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har da fået pm om det og henvist dem til Pia Lindblad, efter tråden om rækkehuset, der jo blev modarbejdet af mænd uden interesse i konceptet, andet end at plædere for at pigerne endelig skulle tage det samme som resten af branchen, uanset entre for mændene og fravær af omkostninger for pigerne .

Utroligt som dem det ikke interesserede var på stikkerne i den tråd, for at få initiativet til at se så umuligt ud som muligt for pigerne.

Men jo Liv, der har ikke være nogen realiserbar respons, så der er ikke andet at gøre for mig, end at blive ved med at spare sammen til næste tur til Tyskland.

Men jeg gad godt at kunne bruge de 5 - 8 kg fornuftigt over 3 - 5 måneder i Danmark, i stedet for 1 - 3 gange over 2 - 4 dage om året i Tyskland.

Sådan er det nok bare - desværre :-(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv, det står enhver frit for, dig selv så vel som andre at benytte trådene til at fremhæve hvorfor det ikke nødvendigvis er attraktivt for piger - det gør du og I så også vedvarende - velbekomme.

Blot er det dog påfaldende at I gør det så systematisk, for der er dog den forskel på at I fortsætter med at argumenterer imod, og at jeg/vi fortsætter med at argumenterer for, den forskel at I udgør et tilbud i markedet, det vi ønsker mangler i markedet.

Kunne det mon skyldes at vi argumenterer for fordi vi mangler et alternativ til dig,  og jer, og at I har en interesse i at vi ikke får dette alternativ?

Det bedste vil være at jeg møder en interesseret pige med kontakter til andre piger, som jeg gerne giver brunch, til en snak om det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så i mit tilfælde bliver alt med gummi og nul slikkeri. Desværre lægger det en dæmper på indlevelsen, så det handler stort set kun om at få fyret kanonen af. Og pigen får aldrig noget ud af det. Oveni har man så bøvlet med at få sjoveren tilstrækkelig stiv til at montere gummi. Det går lidt lettere når den får en tur mellem et par fugtige læber og en flittig tunge. Nå, må ikke klage, så længe pigerne gider, selv om man har rundet 50, er det bare at klø på. 

​Kys, dejlige berøringer, lade hende lege med din pik med hænderne, du masserer hendes fisse blidt....bare et par eksempler. Der er masser af sjove ting man kan lave selvom man ikke lige kan slikke hende ;o).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, er det ikke enten eller hvis man gerne vil slikke en pige?

Kondom er vi nødt til, og kan vi leve med ved vaginalt og analt samleje, og det er vel heller ikke udelukket som mand at få noget ud af blive slikket med kondom, men et stykke film mellem når vi selv slikker, er det så ikke bedre helt at lade være?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, er det ikke enten eller hvis man gerne vil slikke en pige?

Kondom er vi nødt til, og kan vi leve med ved vaginalt og analt samleje, og det er vel heller ikke udelukket som mand at få noget ud af blive slikket med kondom, men et stykke film mellem når vi selv slikker, er det så ikke bedre helt at lade være?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Man kan også lade være med at dyrke sex, det har du vel selv overvejet :P

Men jo det er ikke sjov at slikke en gummilap, men pigerne sutter med gummi, det er vel samme smag af gummi og følelse for pigerne. Vi kunne gøre det samme med modsat fortegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Nille, men nu køber vi sex for vores egen fornøjelses skyld, og pigerne der sælger slikker når de kun gør det med gummi for deres egen sikkerheds skyld.

Også selv om det vel for dem er lige så lidt en fornøjelse i anden sammenhæng end købe sex, som vi måtte føle at det er at slikke en pige med film, som vi har betalt penge for fornøjelsen, og vi derfor vel også vælger enten at løbe, eller ikke løbe en meget lille kalkuleret risiko ved at slikke en pige uden brug af film.

Hidtil har jeg fravalgt at slikke piger netop fordi jeg køber sex for min egen fornøjelses skyld, og ikke for pigens, men da Mina lagde sig tilbage, spurgte om jeg ville slikke, og jeg havde hendes skønne barberede skød i øjenhøjde, ja der koblede jeg risiko kalkulatoren fra, og gik i gang med tungen - i grunden var det en fornøjelse :-)

Jeg har levet et årelangt liv med købesex med en nærmest fanatisk fokus på sikker sex, fokus har jeg stadig på sikker sex, men og det må jeg jo erkende nu, under udøvelse af lavrisiko praktikker som jeg ikke tidligere turde.

Det indebærer samtidig en erkendelse af at jeg nu løber risici som jeg ikke løb tidligere, som jeg derfor har søgt at minimere ved at betale for alle de vaccinationer der kan købes for penge, og det betyder nu at jeg er nødt til at blive regelmæssigt testet, og så bare krydse fingre for at jeg slipper godt fra min nye risiko-profil når jeg køber sex.

Taget i betragtning så godt mange er sluppet fra en identisk vilje til lavrisiko adfærd i swinger miljøet, og eller som forbrugere af købesex, skal jeg godt nok være meget uheldig for at det går galt for mig - tiden får vise om jeg ender blandt de få mest uheldige, eller om jeg slipper lige så nådigt som de fleste.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse du er sjaw, du har et standpunkt til du tager et nyt, så du faldt for Minas charme og du slikkede hende, selv om det ikke er noget du gør... Du var meget imod fransk uden kondom før, men nu vil du have fransk uden, du er vendt 100% ??

Jeg slikkede hende alligevel selv om jeg ikke blev spurgt, jeg går all-in når jeg dyrker sex om det er en GP eller en civil pige, gør jeg det med samme lidenskab og fornøjelse, hvis du tænder 110% på pigen så bliver hun høj sandsynlig også tændt. :)

Der er så mange fornøjelse, nogle mænd betaler for at slikke røv, få tis og få smæk... hvis en slikkelap er et kompromis mellem sikkerhed og fornøjelse, så lad folk prøve (til Mr. Monster)... jeg slikker au natural ! Og jeg bliver jævnlig testet i halsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille nu har jeg altså haft et standpunkt i 10 år eller mere, før jeg rigtig nok har ændret adfærd, men grundlæggende der anerkender jeg at jeg nu løber risici som jeg ikke turde før.

Det reflekterer jeg over, prøver at minimere egne risici ved at blive max vaccineret, men også begynde på at blive testet fordi jeg tager risici jeg ikke tidligere ville løbe.

Uden tvivl er det sikreste, særligt for pigerne ikke at tilbyde fransk uden, men spørgsmålet er vel om risikoen for at de pådrager sig noget der ikke kan helbredes, er så lille, at det kommercielt er forsvarligt for dem at tilbyde det, eller ikke.

Før takkede jeg nej til fransk uden, når de selv tilbød det, jeg anbefaler fortsat ikke at de tilbyder fransk uden, men tilbyder de det, ja så takker jeg altså nu også ja tak.

Jeg kommer aldrig til at tænke 110 % på pigen når jeg køber sex, jeg tænker først og sidst på min egen fornøjelse, men går man all-in fordi man både slikker pigen uden flap, og modtager fransk uden kondom?

Jeg tror at pigerne generelt ikke er imponerede af mig, og med god grund, men jeg siger tak alligevel, for jeg glad hver gang et besøg hos dem er vellykket, og når det ikke er, er det nok mest min egen skyld.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille, det er meget nemt at skifte standpunkt, når man fristes af en lækker pige. Ens principper kan hurtigt blive blot principper. Jeg er ikke nået til samme punkt som Rejse, der tager en kalkuleret risko omend lille - det virker i hvertfald sådan. Men kunne nok godt fristes til det af den rigtige pige. Hidtil har jeg dog "holdt stand" hvilket helt klart også giver mig en ringere oplevelse. Du skriver du bliver testet i munden. Er du nogensinde blevet smittet? Synes det er svært at vurdere risikoen. Af gode grunde hører man jo aldrig fra pigerne, hvor ofte de bliver smittet. Vi kunder kan måske bedre dele erfaringerne, da vi gør det anonymt. Slikkelapper har jeg aldrig prøvet, men det virker ikke som en attraktiv løsning for mig. For mig handler det om at kunne være sammen med en kvinde på en måde min kone stort set ikke gider mere. Er ikke uenige i at det ikke burde være sådan, men jeg kan sgu ikke lægge mine behov på hylden i en alder af 50. Evolutionslæren siger vel jeg skal finde mig en yngre model, men det har jeg ikke lyst til. En elskerinde var sagen. Så ville jeg også turde gå til bidet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Afslutningen forsvandt, men kommer her: 

Men måske overgiver jeg mig en dag og så mødes vi på Bispebjerg. Der er dog hele tiden dilemmaet om to måneders nervøsitet for en halv times sjov. Sorry Mina, hvis du begynder at kede dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej DR.monster og I andre

Oplever I det som provokerende, hvis jeg giver udtryk for at jeg som single uden forpligtelser, jeg kan tillade mig at løbe en kalkuleret risiko, som modparten er lige så fri til som jeg, uden at vi er moralsk forpligtet af et hensyn til en partner, eller en ægtefælle, der har en forventning om at kunne dyrke usikker sex, fordi de burde kunne forvente at partneren ikke dyrker den slags til anden side?

Eller er vi ofte derude, hvor en partner er, og har været så afvisende over så lang tid, at partneren kun kan forvente at modparten i forholdet søger forløsning for naturlige behov til anden side?

Måske en partner der kun søger facaden opretholdt af hensyn til fælles børn, eller måske i afvente af at konjukturerne bedres, således at de ikke længere er teknisk insolvente, og derfor kan gøre boet op for at gå hvert til sit.

Eller slet og ret som jeg talte med en gift mand om, han havde behovet han udlevede den, men dyrkede fanatisk sikker sex med kondom hele vejen, fra ende til slut uden undtagelse, af hensyn til en om samme uvidende kone?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejse, jeg finder på ingen måde din holdning provokerende. Dine overvejelser ligner mine, men med den væsentlige forskel, at jeg er i et ægteskab. I princippet stiller det større krav til min tilbageholdenhed på købelagnerne, men selv om ingen kvinde - eller meget få - i al åbenhed vil give en accept at dette, så er det jo nok sådan, at det kan accepteres af mere modne kvinder, hvis de ikke konfronteres med det. Den mest brutale konfrontation er, hvis man hiver en kønssygdom med hjem i ægtesengen. Det er under alle omstændigher lidt svært at snakke sig ud af. Den værste form for utroskab er jo nok, hvis der er tale om en forelskelse i en anden kvinde. Og det kommer næppe til at ske med en GP i mit tilfælde. Og det bliver i hvet fald ikke gensidigt, så egoistisk jeg er i sengen, når jeg har betalt for det.
Blandt andet på grund af min angst for kønssygdomme.

Sæder og skikke er i forfald overalt. En af de bedre vi mænd efterhånden har vanskeligt ved at kunne etablere er et godt vedvarende forhold til en elskerinde. Franskmændene var gode til det en gang. Manden og elskerinden ved det handler om sex uden kærlighed. Og konen ved det. Hun skal bare ikke konfronteres med det. Det er en social balance, som vi var gode til at opretholde for 50-100 år siden. Men i dag vil færre og færre kvinder acceptere dette. Uanset om de er elskerinder eller koner.
Venligst Monster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da kæft sikke syklub.

gider I ikke nok tage med jer strikketøjet og kaffekopperne og sludre et andet sted end under anmeldelse tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men spørgsmålet er om der kan tages imod flere mænd end vi 5, i et venterum mere, for der skal nok flere kunder til end 5 til 2 piger  over 6 timer.

Kunne noget sådant lykkes, kunne det måske vokse til at vi bliver flere på EG, der vil være med, og oplever pigerne det som givtigt kan alt deres modvilje måske blødes op.

jeg ville da elske det koncept... 5 mænd i træk er jo lige min boldgade :)  hvis det foregik hos en af mændene... og ikke på en klinik!!  Så kunne mændende hygge sig sammen on-off mens jeg var optaget på et værelse :) ...  og evt- entre kunne betales af gæsterne til værten .... det er jo ham der lægger hus til

jeg ville synes det var mægtigt med 5-8 i træk.... bare der var sodavand nok til mig undervejs og vådlagen på sengen - så er der ingen klager herfra :) 

Det koncept ville jeg da gerne takke ja til - og jeg vil kun have 1000 for en  halv time inkl græsk og 1800 for en time... så der er da 10-15 % sparet der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jasmin

Nu skal jeg ikke nyde noget af, at kunne blive beskyldt for rufferi ved at stille min lejlighed til rådighed for et arrangement, hvor få af de nærmeste her på Eroguide deltager.

Så jeg tager ingenting for det :-)

Men du selv, der har stedet, eller et andet sted skal være velkommen til at arrangere noget, som her skitseret, og for min skyld gerne tage entre for det.

Optimalt vil det være hvis pigen/pigerne vil dele ventetid mellem sceancerne med os mænd, sådan at begge parter ikke sidder hver for sig, som på klinik.

Ikke fordi jeg forventer at jeg er særligt ønsket, men bare for at gøre opmærksom på at hvis kun du deltager, takker jeg pænt nej, og vil derfor ikke kunne være med til at  anmelde arrangementet efterfølgende.

Men hvis der deltager en yngre petite model også, og jeg har fri, deltager jeg gerne, også hvis hun ikke yder græsk inclusiv :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...