Hop til indhold
Morten1981

Snyd og bedrag af ægtefællen

Recommended Posts

Nu er der nok ikke mange af os herinde der har to koner, så det er vist ikke den mest relevante historie som du linker til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der nok ikke mange af os herinde der har to koner, så det er vist ikke den mest relevante historie som du linker til

utroskab er utroskab, Bamse

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt hvilken af de to der har den strengeste straf :D

 

To svigermødre :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det ikke for at afspore, men jeg lagde lige mærke til, at forsvarsadvokaten hedder Patrick Duffy :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bigami straffes med to svigermødre!

i øvrigt finder jeg det vildt gammeldags og Victoriansk, at det at have sex med andre end "den eneste ene" skal være så stort et problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

i øvrigt finder jeg det vildt gammeldags og Victoriansk, at det at have sex med andre end "den eneste ene" skal være så stort et problem.

​Det er det skam heller ikke, hvis man har aftalt med sin partner, at man knalder ved siden af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det er det skam heller ikke, hvis man har aftalt med sin partner, at man knalder ved siden af. 

Du har ret titmand- så det en win win nemlig smil.. Lidt godt fra alle hylder og intet at skjule.. 

Det handler vel i bund og grund om at leve som man ønsker og kan.. 

Knus line og god weekend. Smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...