Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Noget af det jeg lægger mest vægt på er faktisk hvor diskret indgangen til stedet er. Hvad er det mest diskrete sted i kender i KBH? :-) 

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Noget af det jeg lægger mest vægt på er faktisk hvor diskret indgangen til stedet er. Hvad er det mest diskrete sted i kender i KBH? :-) 

​Tjah, det mest diskrete, jeg har oplevet, er pigerne på Bagsvær Torv, thaiklinikken på Grundtvigsvej samt Nikitas rede, da hun gik P/D. Alle ligger et større byggeri.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov, har vist lagt min tråd i det forkerte forum. Den skulle inde under thai-massage, kan man flytte sin tråd?

Anmeld den selv, så kan admin flytte den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er to hovedfaktorer der spiller ind vedr. diskretion: Indgangen og risikoen for at møde andre gentlemænd når man vel er inde.

De fleste thaisteder er temmelig indiskrete med hensyn til begge faktorer. De har store skilte udenfor, og man kommer ofte ind i noget slags venterum hvor der står et antal sko i størrelserne 40-48. Dokkun, 505, Ratree og mange andre er eksempler. Dokkun og Ratree har desudem markerede parkeringspladser for gæsterne, hvilket jo er praktiskt men også indiskret.
Jeg er enig om Grundtvigsvej. Meget diskret. Kan også godt lide Thai Thani; man går op før en udendørstrappe, men det er på bagsiden af en bager, og den eneste man risikerer at møde er bageren, eller en anden kunde.

Siamgirls ligger i kælderen på en meget stille gade, og har kun en lille skilt på døren. Det har jeg ingen problemer med. Og det bedste er at du kun møder massøsen, som viser dig direkte ind på værelset. Ingen risiko at møde en anden kunde. Der findes også en bagdør man kan spørge til at få benytte hvis man er meget paranoid.

Men jeg forstår dit spørgsmål; diskretion er generelt ikke thaistedernes bedste gren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bananas

Jeg vil gerne rette dig i dit skriv ang Ratree, i stedet for at holde på Ratrees parkeringsplads kan du bare parkere på højre side af den lille vej du drejer ned af for at komme til Ratree (lige så tæt på opgangen som parkeringspladsen). Og med hensyn til sko når man kommer ind så har jeg aldrig set sko i entreen, og jeg tager dem altid med ind på værelset, når massagen er færdig og du skal i bad eller gå så bliver du ikke lukket ud i entreen hvis der er andre folk der, jeg har engang siddet i 20 min. og ventet på Mon og det foregik i Reetres rum så jeg ikke kunne se hvem der kom ud, syntes det er meget diskret, der bor andre i opgangen så ingen af dem der står ved bus stoppestedet ved hvor du er på vej hen

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld Rider, måske har jeg heller ikke set sko lige præcis der. Men jeg har mødt andre gentlemænd. Og selvfølgelig har man lov at parkere hvor man vil, indenfor lovens grense. Det har man også på Dokkun og andre steder. Men diskret er det jo ikke. Store skilte med navn i ikke mindre en 17 vinduer, siger temmelig tydeligt hvad det drejer sig om.
Nota bene: dette er ingen kritik imod Ratree eller andre steder. Men spørgsmålet drejede sig om diskretion, og der er de fleste steder ikke mestere. Ikke heller Ratree.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svarene. Ja det jeg går meget op i er indgangen til stedet, lige så snart man nærmer sig er det som om at alle ved hvad man skal, men jeg er nok bare lidt paranoid :-)

Har heller ikke rigtig nogen erfaring med det her, har kun prøvet thai massage 1 gang og det var hos Apex Siam, hvilket var en god oplevelse, det ligger også i en gård på en nogenlunde stille vej, men man skal op af en udendørs trappe hvor jeg føler man er til stor beskuelse desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

....... Apex Siam ... ligger også i en gård på en nogenlunde stille vej, men man skal op af en udendørs trappe hvor jeg føler man er til stor beskuelse desværre.

​Hvis det er et problem for dig, skal du holde dig langt væk fra Bangkok i Hillerøds Helsingørsgade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos Ratree kan man parkere bag bygningen, det er uset fra vejen, men også lidt skummelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget lidt andet: Thai-stederne giver massage til både mænd og kvinder, og man er dermed blot en "almindelig" kunde til massage.

Men er det helt rigtigt? Hvad mon kønsfordelingen er? Jeg har på fornemmelsen at der er laaangt flere mandlige end kvindlige kunder, og en stor procentdel vil have mere end massage.

Kun en fornemmelse ;0)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg har på fornemmelsen at der er laaangt flere mandlige end kvindlige kunder, og en stor procentdel vil have mere end massage.           Kun en fornemmelse ;0)

​Den fornemmelse er vist heller ikke helt forkert.

Det er meget almindeligt, at der reklameres med f.eks manicure og den slags, men jeg har ikke hørt om kvinder, der har været på thaiklinik.

Jeg har da i stille stunder spekuleret over, om de kvinder, der eventuelt kommer et sådant sted også bliver tilbudt "ekstra" under en eller anden form.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget lidt andet: Thai-stederne giver massage til både mænd og kvinder, og man er dermed blot en "almindelig" kunde til massage.

Men er det helt rigtigt? Hvad mon kønsfordelingen er? Jeg har på fornemmelsen at der er laaangt flere mandlige end kvindlige kunder, og en stor procentdel vil have mere end massage.

Kun en fornemmelse ;0)

Det tror jeg du har ret i - men hvad så med aldersfordelingen tror du? Nu er jeg 23, og jeg ser egentlig mig selv som en af de yngre :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I snakker lidt ud fra grundopfattelsen "tyv tror hver mand stjæler". 

For 3-4 år siden anede jeg ikke, at så mange af de der butikker med thai-massage også kan være ret frække. Der må da være et stort antal andre mennesker, der heller ikke ved det, og selv hvis man ved det, så er det stadig nogle andre ting, der står på menuen, så du er da bare i god tro og på vej ind for at få massage for din dårlige ryg!

Hvis der er andre, der har samme informationer om stederne som jer, så er det nok fordi de er ligeså "skyldige", så hvad sker der ved, at de ser jer? Slap nu af, så vigtige er I ikke :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...