Hop til indhold
Guest Anden den 2

Aroma, ringgaden Århus.

Recommended Posts

Guest Anden den 2

Var lige en tur p Aroma på Ringgaden i Århus. Jeg havde besluttet mig for ikke at få noget ekstra. Jeg blev vist ind i et rum hvor der dejligt lunt. Smed tøjet og lagde mig på briksen. Ind kom Anna, en flot pige på ved det ikke måske slut tyverne. iført T-shirt og tykke nylonstrømper, det var vel koldt. Anna startede massagen, hvilken var, syntes jeg over norm hele vejen igennem.

Eneste minus, var at Anna ikke kunne noget engelsk, kun thai, men det gik da.

på et tidspunkt sad hun ovenpå mig for at give mig massage (lå på mave), der kradsede de nylonstrømper nu lidt, så jeg bad hende skifte til noget andet, hvilket hun misforstod og tog dem af, et noget pænt syn, lidt for meget hår, men absolut pænt. Jeg var dog standhaftig og sagde "no sex", tror hun fattede hvad jeg ville, for hun tog et par minimale shorts på. Herefter fortsatte hun den rigtige gode massage., det tog en time til 300 kr. og det var godt.

Rigtig god oplevelse og absolut ikke sidste gang, hvem ved måske mere, hvis hun bliver studset lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det hår på benene eller andre steder? Hvis det er på kussen så er det da interessant at hun bare smider det hele ved et lille vink. Det virker som en anbefaling for mig. Jeg har nemlig ikke noget imod behåring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en tur forbi Aroma torsdag i denne uge og ville prøve den føromtalte Anna.

havde ikke bestilt tid og til min store glæde var der tid og ind kom en "kvinde" der kaldte sig Anna. Jeg må dog erkende at stemmen var en smule dyb og det var på ingen måde en lille thai sag på de ca 1,5 m og 45 kg.

en slank ladyboy der på ingen måde var grim. Hun var slank og så også ok godt ud.

jeg fik en rigtig god massage af ham/hende og der var også oplæg til pirring undervejs og speciel da jeg lå på ryggen. Jeg har dog ikke lyster i den retning og det blev ved massagen. Da jeg gik efter et kort bad, sad der endnu en ladyboy i sofaen.

er der andre der har oplevet dette hos Aroma?

jeg må gave den rigtige Anna tilgode til en anden gang.

god søndag til jer derude

May the force be with you 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...