Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Dirty,

Jeg havde fornøjelsen af at møde hende i Mandags.
Jeg havde bare bestilt et blowjob og hentede hende i bil det aftalte sted.

Hun var der punktligt, smilende, imødekommende og velsoigneret, og vi kørte den korte tur hen til hendes sted, som ganske rigtig var fint diskret.
Hun suttede ganske fortrinligt, og havde en nydelig spinkel ungpigekrop. 
Hun tog også klatten i munden uden at kny, så jeg kan kun give hende mine anbefalinger.

Hun virker dog også lidt sårbar, så pas lidt på hende - I know; hyklerisk når man selv allerede har været der.

Mvh Madseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madseren skrev, den 8/7/2015 at 20:36:

Hej Dirty,

Jeg havde fornøjelsen af at møde hende i Mandags.
Jeg havde bare bestilt et blowjob og hentede hende i bil det aftalte sted.

Hun var der punktligt, smilende, imødekommende og velsoigneret, og vi kørte den korte tur hen til hendes sted, som ganske rigtig var fint diskret.
Hun suttede ganske fortrinligt, og havde en nydelig spinkel ungpigekrop. 
Hun tog også klatten i munden uden at kny, så jeg kan kun give hende mine anbefalinger.

Hun virker dog også lidt sårbar, så pas lidt på hende - I know; hyklerisk når man selv allerede har været der.

Mvh Madseren

Hej Madseren, 

Det lyder slet ikke tosset, men jeg kan se at annoncen er blevet slettet, hvilket den ikke var sidst jeg kiggede på den. Er det muligt at du har kendskab til hendes andre annoncer? Jeg har selv set 2 af hendes andre annoncer på andre hjemmesider førhen, hvoraf at hun i den ene annonce brugte en anden email, end hun brugte i de 2 andre (hun brugte de samme billeder i alle annoncerne), men nu hvor jeg endelig har taget mig mod til at kontakte hende, kan jeg desværre ikke finde hende... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...