Hop til indhold
Rejsenetværk

Tråd til videoer og tekster

Recommended Posts

Når man zapper rundt på Youtube, eller tyske FKK klubbers hjemmesider, støder man ofte på små meget kortvarige video klip, der mest blot er reklame spots.

Men på en klub side fandt jeg en serie informative klip fra tysk tv og andre kilder:

Videos

http://www.fkkparadise.de/videos

Egentlig så tror jeg at alle, både piger og mænd på Eroguide.dk, der ikke er så dedikeret interesseret i FKK og andre tyske købesex koncepter, som nu vi der har vores gang på det tyske forum her på Eroguide, I på en let tilgængelig og overkommelig måde vil kunne få en forståelse af disse koncepter, som I vel ikke orker at læse vi andres lange beretninger og indlæg for at kunne tilegne jer.

Jeg vil derfor gerne opfordre til, at alle der finder links der meningsfuldt kan bidrage til formålet med denne tråd, at I vil oprette disse i tråden.

Gerne både video og tekstindslag, på Tysk, engelsk og andre sprog.

Google translate kan et stykke bruges, hvis man ikke forstår tekster, og ofte føler jeg at jeg kan følge hvad det drejer sig om på video, selvom jeg ikke kan sproget.

I håbet om, at tråden om muligt udvikler sig med mange brugbare bidrag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, da jeg prøvede at finde nogle der ville medvirke til et journalistisk projekt til billede og lyd, i og om Tyskland, var der ingen der ville deltage.

Men det kunne da være fedt, hvis der var piger herinde der ville med på tur for at studere den  verden nærmere, som vi er en del er vilde efter at opleve igen og igen, hellere end måden vi går på bordel i Danmark.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...