Rejsenetværk 9604 Skrevet 14. April, 2015 (edited) Når man zapper rundt på Youtube, eller tyske FKK klubbers hjemmesider, støder man ofte på små meget kortvarige video klip, der mest blot er reklame spots.Men på en klub side fandt jeg en serie informative klip fra tysk tv og andre kilder:Videoshttp://www.fkkparadise.de/videosEgentlig så tror jeg at alle, både piger og mænd på Eroguide.dk, der ikke er så dedikeret interesseret i FKK og andre tyske købesex koncepter, som nu vi der har vores gang på det tyske forum her på Eroguide, I på en let tilgængelig og overkommelig måde vil kunne få en forståelse af disse koncepter, som I vel ikke orker at læse vi andres lange beretninger og indlæg for at kunne tilegne jer.Jeg vil derfor gerne opfordre til, at alle der finder links der meningsfuldt kan bidrage til formålet med denne tråd, at I vil oprette disse i tråden.Gerne både video og tekstindslag, på Tysk, engelsk og andre sprog.Google translate kan et stykke bruges, hvis man ikke forstår tekster, og ofte føler jeg at jeg kan følge hvad det drejer sig om på video, selvom jeg ikke kan sproget.I håbet om, at tråden om muligt udvikler sig med mange brugbare bidrag.Venlig hilsenRejsenetværk Redigeret 14. April, 2015 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2015 Jeg arrangerer gerne en studietur til drenge og piger som har lyst til at prøve det tyske eventyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 14. April, 2015 Nille, da jeg prøvede at finde nogle der ville medvirke til et journalistisk projekt til billede og lyd, i og om Tyskland, var der ingen der ville deltage.Men det kunne da være fedt, hvis der var piger herinde der ville med på tur for at studere den verden nærmere, som vi er en del er vilde efter at opleve igen og igen, hellere end måden vi går på bordel i Danmark.Venlig hilsenRejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg