Hop til indhold

Recommended Posts

Hej - Har kigget lidt på SiamGirls i Asger Rygs gade da de ser ud til at have nogle super pæne piger.

Jeg kan dog ikke helt finde ud af om det er som de fleste andre Thai massage steder som tilbyder oliemassage + en spændende afslutning eller om det mere har status som egentligt bordel?! Altså hvor det mest er sex det går ud på.

En god massage + HJ, måske body2body - men uden sex er hvad jeg søger ... 

Nogen der kender stedet? Er det godt? Pænt og rent? God service?

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Samson,

Kender stedet og pigerne temmelig godt. Vedr. stedets status .... altså, hvad er et bordel? Kan man købe sex er det i de fleste menneskers øjne et bordel.

Men, de kan massere. Nina som er min personlige favorit er faktiskt rigtigt god til massage. Og hvis jeg forstår deres politik rigtig, så kan du om dagen få bare massage, hvis det er hvad du ønsker. Om natten vil de gerne du køber noget ekstra, men hj eller bj duer godt som ekstra. Og Ninas B2B er helt udmærket.

Stedet er meget pænt og rent. Inget skummelt, ingen turistpiger (hvad jeg har set) og servicen er i min optik i top.

Så med hensyn taget til att dette er min personlige opfattelse: Siamgirls er et meget godt sted, med god massage och god service.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar B!

I min optik er forskellen på bordel eller thai massage sted om det man helst vil sælge er Thai massage med sex som tilbehør eller sex med massage som tilbehør ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad de fleste helst vil sælge, så er jo desværre mange rigtigt dårlige til massagen, så man bare ligger og venter på at få det overstået. Dog ikke på Siamgirls.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...