normade 26 Skrevet 13. April, 2015 Har lige været på besøg hos Clara , og hvilken fantastisk oplevelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2015 Det er en meget inspirerende anmeldelse, du her har fået stykket sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 13. April, 2015 Det er en meget inspirerende anmeldelse, du her har fået stykket sammen. Ja en fantastisk anmeldelse, der blegner mine sgu noget i forhold til den. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
normade 26 Skrevet 13. April, 2015 Der blev en hel del tekst væk ??? Fan.... iPad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
normade 26 Skrevet 13. April, 2015 og så igen halvdele af teksten mangler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 13. April, 2015 Egentlig er det da en ganske udmærket anmeldelse. Fri for alle mellemregninger og en del ordgejll. Der bliver sprunget direkte til konklusionen: Det kan man altså godt gøre. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 15. April, 2015 Jeg havde fornøjelsen af at besøge Clara i går. Havde længe haft kik på hende og vidst at når jeg kom i nærheden af Nørre Nebel, skulle jeg finde ud af om det hendes profil og billeder fortalte også havde hold i virkeligheden.Det hele holdt. Jeg mødte en pige der både var sexet og sød. Hun var alt det der "blev lovet" og mere til. Kombinationen af ungdom og sex samtidig med at Clara også har noget mellem ørerne, betyder at jeg bestemt ikke har været i Nørre Nebel for sidste gang..:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 15. April, 2015 Helt enig All, Clara er bare dejlig og naturlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2015 blot en skam hun bor så langt bortehun burde tage nogle ture til midtjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 15. April, 2015 det kunne jo også være det er dig der bor så langt borte ha ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2015 Ja det kan da godt være, meeen jeg vil nu nødig bo i udkantsdanmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 17. April, 2015 Ja det kan da godt være, meeen jeg vil nu nødig bo i udkantsdanmarkUdkantsdanmark er jo ifølge københavnere alt vest for Valby bakke, så om du bor i Århus eller Esbjerg,så kalder de det jo udkantsdanmark.Og ja..Clara er bare super sød og dejlig fræk..har besøgt hende rigtigt mange gange nu (bor også i "udkantsdanmark"..kun 25 min fra Clara)Har vel besøgt hende mindst 10 gange nu tror jeg,og bliver aldrig træt af den lille søde "skolepige". He he Clara.... vi ses forhåbentligt snart igen. Knus fra ham den lille frække Ole du ved nok (ham der havde glemt det frække apparat sidste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 18. April, 2015 Er Clara i Nr. Nebel i næste uge????Cupidops kører derover mandag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 18. April, 2015 Er Clara i Nr. Nebel i næste uge????Cupidops kører derover mandag..Ja Clara er altid i Nr Nebel..hun bor der jo *S* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. April, 2015 har først åbent igen fra tirsdag aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg