Hop til indhold
normade

Clara Nr Nebel

Recommended Posts

Det er en meget inspirerende anmeldelse, du her har fået stykket sammen. :D

3d applause   Ja en fantastisk anmeldelse, der blegner mine sgu noget i forhold til den. sm154  sm154   sm154

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Egentlig er det da en ganske udmærket anmeldelse. Fri for alle mellemregninger og en del ordgejll. Der bliver sprunget direkte til konklusionen: Det kan man altså godt gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Clara i går. Havde længe haft kik på hende :)  og vidst at når jeg kom i nærheden af Nørre Nebel, skulle jeg finde ud af om det hendes profil og billeder fortalte også havde hold i virkeligheden.

Det hele holdt. Jeg mødte en pige der både var sexet og sød. Hun var alt det der "blev lovet" og mere til. Kombinationen af ungdom og sex samtidig med at Clara også har noget mellem ørerne, betyder at jeg bestemt ikke har været i Nørre Nebel for sidste gang..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det kan da godt være, meeen jeg vil nu nødig bo i udkantsdanmark

​Udkantsdanmark er jo ifølge københavnere alt  vest for Valby bakke, så om du bor i Århus eller Esbjerg,så kalder de det jo udkantsdanmark.

Og ja..Clara er bare super sød og dejlig fræk..har besøgt hende rigtigt mange gange nu (bor også i "udkantsdanmark"..kun 25 min fra Clara)

Har vel besøgt hende mindst 10 gange nu tror jeg,og bliver aldrig træt af den lille søde "skolepige". He he Clara.... vi ses forhåbentligt snart igen. Knus fra ham den lille frække Ole du ved nok ;-) (ham der havde glemt det frække apparat sidste gang ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...