Hop til indhold

Recommended Posts

så har jeg været ved en ny pige i thisted som bliver lånt ud af sin kæreste som man heldigvis ikk for lov at møde ;) . super sød pige, dejlig erotisk buttet. hun er helt vildt frisk på at udfylde fantasier hvilket jeg syns er dejligt så det ikk bliver bare hurtig knald og væk igen. men man for en oplevelse ud af det ud over bare at sprøjte ;) slet ikk genert på nogen måde. dejlig imødekommende. for en til at føle sig godt tilpas. man kan få fat på hende på det her nummer :) 

Ingen private telefonnumre, tak.

- Ledvogter

Redigeret af Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun kan også træffes i Brønderslev, men lidt dyr efter min mening 1200 for 30 minutter og 2400 for en time. Men frisk og fræk er hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror denne anmeldes er reklame ☺ 

 

Kan se en fyr nu laver annoncen og prisen på en time er faldet til 2000.  Stadig for høj efter min mening og stadig højre end det jeg gav de første aftaler jeg havde med hende. Jeg fandt hende på sugardaters for 1,5 år siden.

 

https://annoncelight.dk/showad/181227

Redigeret af Charlie35

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er det nu ikk ^_^  det en anmeldelse .. men det da kun godt at hun har en ven der kan hjælpe hende engang imellem da de skal jo osse have sikkerhed og hjælp engang imellem ...  jamen du skal da bare være heldig at du fik hende billigere på et tidspunkt. men gå da endelig ud til alle de udlændinge der.  priserne er da ikk for dyre . det er bare dig der er for nærrig ;) ville personlig gerne give 10.000 hvis det var for at udleve en fantasi og sådan. men danske mænd er godt nok fucking nærrige det helt vildt man :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tyder så på en  reklame, når du skriver sådan.

Den normale takst i Jylland er mellem 800 og 1000 kr for en halv time. Og mellem 1300 og 1600 for en time.
Jeg føler mig overrasket over, at man tror man er så meget mere værd end andre, at man skal tage mere.

Hvis målet er at få færre kunder, så er det derimod en glimrende metode...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige at jeg var ved og falde i, hun ville ikke give sig med pris, så må hun jo kunne et eller andet hvis hun har så mange kunder, ankommer og så åbner hun døren i møgbeskidt joggingtøj og med et sæt tænder der ikke har set for meget tandbørste, og en kæmpe hund....

Vendte om med det samme og kørte igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen, Tommy181077: At prisen er høj er ikke ensbetydende med at pigen er god. Nøgleordet her er, at pigerne tror de er små prinsesser og alt drejer sig om dem - det er så typisk for "Paradise HOtel generationen".
Jeg har set hendes sugardaters profil. Jeg vil ikke gå over en tusse for en halv time med hende, og det er vel at mærke MED megafransk. Men fandeme om jeg vil kysse en pige, der ikke kan finde ud af at børste tænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

og cooper så vidt jeg kan se og høre rundt omkring kan du ikk andet end og brok dig. kan godt være du ikk syns hun er pengene værd men hun er skam masser der kan vil. men desværre er der jo osse mange der bare vil have det hele for 500 og tror piger er ligesom at gå ud og leje en bil ovs . men igen det viser jo bare hvilken rærrig røv du er :D da jeg mødte hende var hun smuk pige :) men smut nu ud til dine polske ludere :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og stor hund hvad fuck snakker du om mand ? det en hvalp. min hund ( boxer ) er fanme større end den lille lort var :P ved ikk om du kun er van til hunde der går til anklerne men den hund der den var sku ikk stor :) ' den hund jeg så var mindre end en labrador. så så kæmpe kan den ikk have været... 

 

 

Redigeret af gavmildsuggadaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

og cooper så vidt jeg kan se og høre rundt omkring kan du ikk andet end og brok dig. kan godt være du ikk syns hun er pengene værd men hun er skam masser der kan vil. men desværre er der jo osse mange der bare vil have det hele for 500 og tror piger er ligesom at gå ud og leje en bil ovs . men igen det viser jo bare hvilken rærrig røv du er :D da jeg mødte hende var hun smuk pige :) men smut nu ud til dine polske ludere :) 

​Jeg snakker ikke om at være nærig. Jeg snakker om at følge markedsprisen. Det vil jo sådan set også bare give hende flere jobs.

Det er helt 100 at en ung nybegynder ikke er 500 kr mere værd for ½ time end en erfaren pige.

PS: det hedder "at brokke dig".

Ledvogter: et telefonnummer, der er slået op i annoncer, er pr. definition ikke privat. Det er offentliggjort. Samme diskussion som pigernes kunstnernavne, som ikke er beskyttet under dataloven.

Redigeret af cooperdk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikk nogen fast markeds pris. Pigerne har den pris de har. Vil mænd ikk betale må de jo tage en narko luder. Og PS ja det ved jeg godt det hedder. Nogen gange går det bare lidt hurtig. Men tak hr Brok hoved for at pointer hvor dum du enlig er ikk. Når nej det hedder ikke.  :P smut nu ud og få en puster i pikken ved dine iih så skønne polske piger. For så skønne kan de Heller ikk Være når 90 af alt du siger er bare brok.  :D forståelig du har et dårlig ry i det danske sex miljø når du er sådan et brok hoved og nærrig røv. Du kan sku da bare bruge din tid fornuftig ved dem for så er 2000 ikk ret meget hvilket det ikke er i forvejen. Du kunne udleve nogen fantasier istedet for at behandle piger / kvinder som en sperm container. Det ikk pigernes skyld du ikk bruger din tid ordenlig. 

Redigeret af gavmildsuggadaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikk nogen fast markeds pris. Pigerne har den pris de har. Vil mænd ikk betale må de jo tage en narko luder. Og PS ja det ved jeg godt det hedder. Nogen gange går det bare lidt hurtig. Men tak hr Brok hoved for at pointer hvor dum du enlig er ikk. Når nej det hedder ikke.  :P smut nu ud og få en puster i pikken ved dine iih så skønne polske piger. For så skønne kan de Heller ikk Være når 90 af alt du siger er bare brok.  :D forståelig du har et dårlig ry i det danske sex miljø 

I modsætning til dig, så har cooperdk et dannet sprog. Men du lærer jo nok engang og begå dig mellem civiliserede personer. 

Bare til din orientering, så er Moderationen blevet orienteret, om din måde at tale nedsættende og bruge skældsord mod andre profiler. Så hyg dig endeligt.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Redigeret af BigDick
ændret tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan skam snak ordenlig når jeg gider. Bliver bare pist når folk behandler piger som lort hvilket cooper tydeligvis gør når han mener den enkelte pige ikk skal kunne leve med sig selv.. det mennesker og ikk en brugt lampe. Jeg er da ligeglad med i har meldt mig. Jeg mener stadig ikk det i orden at behandle piger som lort. men ja ja jeg har et grimt sprog men i det mindste vil give det pigerne det de vil have og ikk diskuter om prisen. Pigerne skal kunne leve med sig selv. Hvilket i ikk tænker på tydeligvis :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og der da sikkert intet galt med polske piger ud over jeg syns de burde sætte prisen op. Men Det typer som cooper der for dem til at lyde meget som nogen fra istergade. høre alt for meget om typer som cooper som vil have det hele for 500. hvilket er totalt respektløst.  For pigerne har de priser de har for at de kunne leve med sig selv. Forstår da godt flere og flere piger tager til Tyskland istedet hvor mændene ikk brokker sig halv så meget som jeg høre de gør i Danmark.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op !

Er jeg den eneste der ser "gavmildsuggadaddy" beskeder helt krystal klare ?

Der er da SÅ tydeligt, at han er hendes personlige pimp, der vil gøre alt for at reklamere for hende, tale hendes priser op og prøve at jorde alle der siger noget negativt om ham eller hende. (Så ja - jeg får nok også nogen over næsen nu, men det er jeg heldigvis ligeglad med).

Tag bare den sidste kommentar "Og der da sikkert intet galt med polske piger ud over jeg syns de burde sætte prisen op". Hvilken normal mand/bruger af GP'er ville dog kunne komme med sådan en tåbelig udtalelse ?  Man kan da under ingen omstændigheder slå alle polske piger over en kam, og princippet i at nogen GP'er overhovedet bør sætte prisen op, giver jo ingen mening hvis han er "forbruger" som os andre, og så afslutter han lige med kommentaren om, at flere og flere piger tager til Tyskland........jamen kære gavmildsuggadaddy - priserne er jo kun det halve på den anden side af grænsen, så det giver jeg rigtig megen mening, det du skriver.

I øvrigt er der ingen grund til at kaste sig over cooperdk på den måde, for han har INTET forkert skrevet (i hvert fald i denne tråd), men at han skrev, at "det tyder så på, at det er en reklame, når du skriver sådan" var åbenbart nok til at han skulle pelses fuldstændig, hvilket kun er endnu mere brænde på bålet om reklame-mistanken, hvilket du så satte 2 tykke streger under, da du gik i frontalt angreb på de billigere polske "ludere" som du så pænt omtalte dem, inden du ramte bunden og hev begreber som "Narkoludere" op af tasken.

Så kære "gavmild"suggadaddy - jeg er godt klar over, at alle der siger noget negativt om hende, eller som tilbyder noget til lavere priser, påvirker DIN privatøkonomi - og det er jo træls, når man er "selvstændig erhvervsdrivende".........men en klog forretningsmand skal du ikke beskyldes for at være.

........ja ja ja - kom så med det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kælepotten. Du har så ganske ret.

Min erfaring sige mig at pigen ikke har meget at lave med de priser og er der nogen der vil betale den pris så fred være med det. 

Og der er en forskel på hvem der kan tillade sig at tage høje priser og hvem ikke i min optik. En ung amatør diva Nej. En voksen prof GP ja. Men vil mene at i Jylland bør en halv time max koste 800 all incl da det faktisk er mange penge for gæsten at skulle tjene og måske enda at skulle trække ud af kontoen uden lillemor fatter mistanke så er det mange penge.

Hilsen en nordjyde der sexer af lyst og ikke nød.

ps.

Og fordi mine priser er noget under pigen fra Thisted så er det ikke ensbetydende med jeg er narkoluder eller misbruger af andet ( kun af dejlige sexoplevelser)

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er da ingen grund til at hate sådan på de polske piger!

​Såre enig!

Min faste hyggepartner (gp) er polsk, og retti gur :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kælepotten. Du har så ganske ret.

Min erfaring sige mig at pigen ikke har meget at lave med de priser og er der nogen der vil betale den pris så fred være med det. 

Og der er en forskel på hvem der kan tillade sig at tage høje priser og hvem ikke i min optik. En ung amatør diva Nej. En voksen prof GP ja. Men vil mene at i Jylland bør en halv time max koste 800 all incl da det faktisk er mange penge for gæsten at skulle tjene og måske enda at skulle trække ud af kontoen uden lillemor fatter mistanke så er det mange penge.

Hilsen en nordjyde der sexer af lyst og ikke nød.

ps.

Og fordi mine priser er noget under pigen fra Thisted så er det ikke ensbetydende med jeg er narkoluder eller misbruger af andet ( kun af dejlige sexoplevelser)

​Lige præcis. Jeg ved ikke lige om 800 er vejledende pris, typisk ligger den (i branchen) mellem 900 og 1100, pånær hos de polske piger (der som jeg har oplevet ofte er mere helhjertede i deres ydelse end selv mange danske piger) - ikke fordi jeg ikke tror, du går op i det med liv og sjæl, men en del gør ikke.

Vi har hver vores butik og sætter selv prisen, der er ingen grund til at skyde hinanden noget i skoene ;) 

​Og her er jeg også enig. Man kan også sige, som Ida skriver, at man styrer mængden af kunder med prisen. At en mand betaler 1500-2000 for en halv time indikerer enten, at han ikke ved noget om økonomi, er ligeglad fordi han har mange penge, eller at pigen har lige præcis det han søger. Det jeg mente med det jeg skrev om dbaja var, jeg kunne ikke se at hun skulle have noget specielt, der skulle forsvare en pris på 1500. Og nu har jeg altså set billeder af hende og ved, hvad hun tilbyder. :)

===

Aner ikke, om gavmildsuggadaddy er pimp eller hvad han er. Jeg er så heldig, at jeg er 120% kold overfor, hvordan han skriver til mig - indtil det bliver personligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedes slettet. Havde glemt at jeg havde deltaget i denne debat, men indlægget var blot en advarsel til gavmildsugardaddy + et link til en god stavekontrol ...

Redigeret af cooperdk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...