Hop til indhold
Miza

Har lavet en midlertidig chat :)

Recommended Posts

Arghhh nille det vist ikke helt rigtigt vel. :-) stor del af din tid forgpr da vist med at at fortælle om dine bedrifter. Får da helt sved på panden at tænke på du har tid til det.  Især når du knalder så meget :-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arghhh nille det vist ikke helt rigtigt vel. :-) stor del af din tid forgpr da vist med at at fortælle om dine bedrifter. Får da helt sved på panden at tænke på du har tid til det.  Især når du knalder så meget :-) :-) 

​Har du ikke tid til at knalde, så prioriterer du forkert, tidligere var du hver eneste dag på chatten så kom ikke her og spille hellig.

Hvor er dine evige "have en god dag hilsner", piben har fået en anden lyd hvad ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille du bøvler vidst lidt med chatten. Prøv en anden browser.

monte fik det til at virke med Safari

Miza det er korrekt, IE og Mozilla virker ikke til chatten i første hug,

Update:

det virker nu på alle browser efter at pille lidt ved sikkerhedsindstillingerne.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Har du ikke tid til at knalde, så prioriterer du forkert, tidligere var du hver eneste dag på chatten så kom ikke her og spille hellig.

Hvor er dine evige "have en god dag hilsner", piben har fået en anden lyd hvad ?

​Hej  og god formiddag Nille. 

Ja så prioritere, jeg sku anderledes end dig, det har du ret i. Og nej spiller ikke hellig hvorfor skulle jeg det, fordi jeg tidligere var på chatten hverdag og ikke er det mere, er jo netop fordi jeg prioritere, noget andet som er mere vigtig for mig. 

Jamen da ked af du ikke lige fik en godnat hilsen i nat, men Nille du får den da lige nu så. Lidt forsinket. Godnat Nille.

Ha en dejlig dag eftermiddag, aften, og ikke mindst nat 

KK

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hej  og god formiddag Nille. 

Ja så prioritere, jeg sku anderledes end dig, det har du ret i. Og nej spiller ikke hellig hvorfor skulle jeg det, fordi jeg tidligere var på chatten hverdag og ikke er det mere, er jo netop fordi jeg prioritere, noget andet som er mere vigtig for mig. 

Jamen da ked af du ikke lige fik en godnat hilsen i nat, men Nille du får den da lige nu så. Lidt forsinket. Godnat Nille.

Ha en dejlig dag eftermiddag, aften, og ikke mindst nat 

KK

  

​Du prioriterer som du har lyst til, det skal jeg ikke blande mig i, du fortæller alle du har travl med en masse andre ting, der er godt du har noget at "rive" i haha.

Du synes åbenbart jeg knalder for meget... jeg fornemmer ham "Jante" kommer op i dig.

Jamen dybt godnat til dig, hehe.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du prioriterer som du har lyst til, det skal jeg ikke blande mig i, men du synes åbenbart jeg knalder for meget... jeg fornemmer ham "Jante" kommer op i dig.

Jamen dybt godnat til dig, hehe.

 

​Øhhh Nille hvor ser du dog det henne, Ser du ikke lidt spøgelser lige nu. Du og andre må da knalde lige så meget i lyster. Det skal jeg bestemt ikke blande mig i. Og nævner da vist ingen steder, at jeg synes det er forkert du gør det. Du gør da bare som du plejer Nille. Og jeg gør som jeg plejer. 

Man kunne også skrive Nille at du har et horn i siden på mig er det ikke dybt godnat Hehehehe. Har da vist ikke gjort dig fortræd.

God dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Øhhh Nille hvor ser du dog det henne, Ser du ikke lidt spøgelser lige nu. Du og andre må da knalde lige så meget i lyster. Det skal jeg bestemt ikke blande mig i. Og nævner da vist ingen steder, at jeg synes det er forkert du gør det. Du gør da bare som du plejer Nille. Og jeg gør som jeg plejer. 

Man kunne også skrive Nille at du har et horn i siden på mig er det ikke dybt godnat Hehehehe. Har da vist ikke gjort dig fortræd.

God dag.

KK

Allerførst jeg beklager Miza, at tråden har fået en anden drejning og er blevet mindre hyggelig.

​KK, du har måske et horn i siden på mig med din første kommentar til mig i denne tråd (du startede med en spydig kommentar)

Prøv at læse den igen ! jeg ser ingen spøgelse her, det står sort på hvidt (du skriver Nille med nille, du skriver du ikke kan forstå jeg har tid osv og du skriver ikke "hav en god dag") Det ligner ikke din stil (var du fuld ?) jeg har "kendt" dig i over 1,5 år, så jeg ved godt hvornår du "faker".

Du får det sidste ord. Jeg stopper denne dialog den er ved at blive for pinligt.

God søndag

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hej Nille.

Ja jeg var bestemt fuld igår. Men Nille Fordi jeg ikke skriver dit navn med stort, Og jeg ikke skriver godnat. Seriøst er det det du klager over? Har ikke et horn i siden på nogen Nille, Kan være uenig med folk, jeg kan være spydig, ironisk, kedelig ja bare KK Men at vi har kendt hinanden herinde i 1,5 år gør jo ikke at du kender mig Nille. Men faker ALDRIG, jeg er den jeg er på godt og ondt. Og igår var jeg spydig, ja du misforstod dette, og troede indlægget var ment som noget fnidder, ja det var det ikke Nille.

Og ja enig i denne dialog skulle vi ha taget over PM. Og ikke ødelagt Miza´s indlæg. Men den anden sidste linie Nille Den er pinlig det har du ret i. 

Og god søndag til dig.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...