Hop til indhold
T.Hansen47

Smukke Tiffany starter i Svendborg :)

Recommended Posts

Jeg er sikker på disse billeder er ægte, hvis ikke er de af hendes tvillingesøster.

 

Hej
Med til det svar skal der måske lige tilføjes at så vidt jeg lige erindrer er det andre billeder der er på nu end der var tidligere. Dem der var tidligere er jeg nu heller ikke sikker på var af hende. Dem der er der nu er helt klart hende så vidt jeg kan se.
But anyway... Hun er helt klart et besøg værd og regner med jeg skal forbi hende i weekenden og have et bj. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det foregår der, hvor jeg tror det foregår, ved nogen så, om man er fri for hundelorte i gården. Jeg trådte nemlig i en sidst jeg var der - "heldigvis" på vej ud. Jeg blev næsten chokeret over alle de hundelorte der var - mange hvide og indtørrede dog, men de fald ligesom i et med stenene i gården. Er der fuld af hundehøm i gården, så kan pigen være nok så lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det foregår der, hvor jeg tror det foregår, ved nogen så, om man er fri for hundelorte i gården. Jeg trådte nemlig i en sidst jeg var der - "heldigvis" på vej ud. Jeg blev næsten chokeret over alle de hundelorte der var - mange hvide og indtørrede dog, men de fald ligesom i et med stenene i gården. Er der fuld af hundehøm i gården, så kan pigen være nok så lækker.

Nu ved jeg så af gode grunde ikke hvor du tror det foregår. Men - jeg har ikke observeret nogen hundelorte de tre gange jeg har været der. :-)
Men i mine øjne er hun virkelig lækker og så er hun bare "pisse sød". Men det er jo selvfølgelig en smagssag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at man kan være uheldig at støde på en lort i gården.

Desværre bor der nogle unge mennesker uden pli eller forståelse for hvordan et " fællesområde " skal holdes, ovenpå :(

De mener at det er deres private hundetoilet og det er godt nok svært at trænge igennem og få dem til at fatte der skal holdes rent.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan lige tilføje at tiffany er på rugårdsvej i Odense i dag,annonce kan ses på ekstra bladet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved hende på ruggårdsvej her til aften.  Hun er en dejlig pige med dejlige store bryster og en mega god lille røv de billeder der er af hende er nu ikk hende men det ligner meget godt ligeså god krop . Og sexen var også rigtig dejlig . Så bare kom ind til hende hun er det værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...