Guest Icemand Skrevet 10. April, 2015 http://www.nordjyske.dk/nyheder/happy-ending-hos-hver-anden-thaimassoer/638e493b-424d-4a2c-81d0-631847418057/112/1513 Det er da lidt utroligt at det kan pisse dem af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 10. April, 2015 Og når en kvinde får orgasme af en mandlig tantramassør. Hvad kaldes det så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 10. April, 2015 Jeg VIDSTE, at jeg skulle have valgt et andet erhverv. Jeg havde gerne påtaget mig den journalistiske opgave at kortlægge samtlige (der må være flere end 16) massagesteders udbud Men jeg forstår heller ikke ophidselsen. Det er absolut de færreste thai-massagesteder, som kan byde på nogen form for konkurrence hvad angår massage-færdigheder .. sorry to say. Så de 'seriøse' steders kunder forsvinder næppe. Jeg kan dog godt forestille mig, at det må være belastende med kunder, som ikke fatter, at massage ikke nødvendigvis er lig med dillertræk. Mon ikke reaktionen skal henlægges under den sædvanlige købesex-væmmelse? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 10. April, 2015 (edited) Det rigtige svar fra de adspurgte politikere burde være - og ville nok også være - , hvis de fulgte deres fornuft og ikke tænkte på stemmer :"Hvad to voksne indforståede mennesker aftaler med hinanden, komme, kun de to ved og kan aldrig blive et politisk spørgsmål i råds-salen" Venligst Spunsen/Bundstokken Redigeret 10. April, 2015 af Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
protek 8 Skrevet 23. April, 2015 Dette må da også havde en del interesse for skat, for går ikke ud fra at alle de extra penge som tjenes på extra ydelser bliver opgivet nogen steder. Men det er jo også meget umuligt for skat at tjekke dette, de er jo sjældent at man hører om at der har været besøg af skat på thai klinikkerne i århus, mener sidst at det var i 2010/2011. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg