Saxo1 1 Skrevet 9. April, 2015 Hejsa. Nogle som har besøgt denne pige ? Ved ikke om det er en fake person, havde en aftale med hende og vil få tilsendt adr. på dagen men den kom aldrig efter flere mails. https://annoncelight.dk/showad/176939 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heineken77 6 Skrevet 10. April, 2015 Har haft samme oplevelse med hende. Ville sende adresse kom aldrig. Så mailede hun et par dage senere, og undskyldte med der var kommet noget i vejen, og at jeg gerne måtte komme forbi, men ligeså snart jeg spørger ind til adresse eller hvornår det passer hende, bliver hun tavs. Nu er det en uge siden, og gider ikke bruge mere tid på sådan noget useriøst. Skal lige nævne at prisen er 2000,- for en time, og det et så absolut i den dyre ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saxo1 1 Skrevet 10. April, 2015 Hej Heineken Nøjagtig det samme skete for mig..... dårlig stil må man sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 422 Skrevet 10. April, 2015 Hun er på sugerdaters nu Har fundet hende FB ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 46 Skrevet 10. April, 2015 (edited) ups.. bare slet Redigeret 10. April, 2015 af mallen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsdrengen 5 Skrevet 12. April, 2015 Hej jeg er ny på denne side, Jeg har besøgt Littleblue,havde ingen problemer med at lave en aftale med hende, hun ønskede dog et billed før ankomst, det er normalt ikke noget jeg ville gøre, hun er en rigtig sød og imødekommende pige, havde absolut en fantastisk oplevelse med hende, man er ikke et sekund i tvivl om at hun nyder det hun laver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 12. April, 2015 Hun er på sugerdaters nuHar fundet hende FB )Eftersom hun ikke har været online på sugardaters i over en måned, er det jo ikke ligefrem en nyhed at hun er på sugardaters :). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Soldaten35 Skrevet 17. April, 2015 Nu er det vel også helt op til Little blue hvem hun vælger at modtage besøg af hjemne! Med det sagt kunne hun selvfølgelig godt melde klart ud hvis man ikke er hendes type e.l. Har kendt hende i mange år også før hun begyndte som fritids GP og ved hun er et lille rodehoved når det kommer til aftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 29 Skrevet 17. April, 2015 Har også besøgt hende og havde heller ingen problemer med at møde hende, men rigtigt hun ville se et billed først, og enig hun nyder at lege. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 41 Skrevet 4. Juli, 2015 Nej Saxo,det er ikke en fake person,men en supersød pige med en lækker figur.Og hun er rigtig god til det hun laver.Skal nok snart besøge hende igen.Nu er det vel også helt op til Little blue hvem hun vælger at modtage besøg af hjemne! Med det sagt kunne hun selvfølgelig godt melde klart ud hvis man ikke er hendes type e.l. Har kendt hende i mange år også før hun begyndte som fritids GP og ved hun er et lille rodehoved når det kommer til aftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 4. Juli, 2015 Hvad var formålet med at citere et gammelt indlæg uden yderligere tekst? Eller måske bare min tlf der ikke viser teksten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 4. Juli, 2015 Den første linie er erwins egen kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 4. Juli, 2015 Herbertus.... nå ja det kan jeg godt se nu. Man mister hurtigt overblikket på mobilen. Godt han havde en positiv oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest steen1969 Skrevet 13. August, 2016 Har besøgt hende fornylig. En helt igennem dejlig pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 13. August, 2016 Hvad er prisniveauet og har hørt nogle andre snakke om begrænsninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 41 Skrevet 4. September, 2017 Heineken77 skrev, den 10/4/2015 at 03:35: Har haft samme oplevelse med hende. Ville sende adresse kom aldrig. Så mailede hun et par dage senere, og undskyldte med der var kommet noget i vejen, og at jeg gerne måtte komme forbi, men ligeså snart jeg spørger ind til adresse eller hvornår det passer hende, bliver hun tavs. Nu er det en uge siden, og gider ikke bruge mere tid på sådan noget useriøst. Skal lige nævne at prisen er 2000,- for en time, og det et så absolut i den dyre ende. Hun er i den dyre ende,men bestemt også en vildt lækker pige.Slank og pæn,men med lidt små bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steenvejle 4 Skrevet 9. Januar, 2018 hun er bare skøn hun er altid værd at vente på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg