Hop til indhold
Saxo1

Little blue i Vojens

Recommended Posts

Har haft samme oplevelse med hende. Ville sende adresse kom aldrig. Så mailede hun et par dage senere, og undskyldte med der var kommet noget i vejen, og at jeg gerne måtte komme forbi, men ligeså snart jeg spørger ind til adresse eller hvornår det passer hende, bliver hun tavs. Nu er det en uge siden, og gider ikke bruge mere tid på sådan noget useriøst. Skal lige nævne at prisen er 2000,- for en time, og det et så absolut i den dyre ende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg er ny på denne side, Jeg har besøgt Littleblue,havde ingen problemer med at lave en aftale med hende, hun ønskede dog et billed før ankomst, det er normalt ikke noget jeg ville gøre, hun er en rigtig sød og imødekommende pige, havde absolut en fantastisk oplevelse med hende, man er ikke et sekund i tvivl om at hun nyder det hun laver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er på sugerdaters nu

Har fundet hende FB :-))

​Eftersom hun ikke har været online på sugardaters i over en måned, er det jo ikke ligefrem en nyhed at hun er på sugardaters :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soldaten35

Nu er det vel også helt op til Little blue hvem hun vælger at modtage besøg af hjemne! 

Med det sagt kunne hun selvfølgelig godt melde klart ud hvis man ikke er hendes type e.l. 

Har kendt hende i mange år også før hun begyndte som fritids  GP og ved hun er et lille rodehoved når det kommer til aftaler 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende og havde heller ingen problemer med at møde hende, men rigtigt hun ville se et billed først, og enig hun nyder at lege.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej Saxo,det er ikke en fake person,men en supersød pige med en lækker figur.Og hun er rigtig god til det hun laver.Skal nok snart besøge hende igen.

Nu er det vel også helt op til Little blue hvem hun vælger at modtage besøg af hjemne! 

Med det sagt kunne hun selvfølgelig godt melde klart ud hvis man ikke er hendes type e.l. 

Har kendt hende i mange år også før hun begyndte som fritids  GP og ved hun er et lille rodehoved når det kommer til aftaler 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad var formålet med at citere et gammelt indlæg uden yderligere tekst? 

Eller måske bare min tlf der ikke viser teksten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Herbertus.... nå ja det kan  jeg godt se nu. Man mister hurtigt overblikket på mobilen. 

Godt han havde en positiv oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heineken77 skrev, den 10/4/2015 at 03:35:

Har haft samme oplevelse med hende. Ville sende adresse kom aldrig. Så mailede hun et par dage senere, og undskyldte med der var kommet noget i vejen, og at jeg gerne måtte komme forbi, men ligeså snart jeg spørger ind til adresse eller hvornår det passer hende, bliver hun tavs. Nu er det en uge siden, og gider ikke bruge mere tid på sådan noget useriøst. Skal lige nævne at prisen er 2000,- for en time, og det et så absolut i den dyre ende.

Hun er i den dyre ende,men bestemt også en vildt lækker pige.Slank og pæn,men med lidt små bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...