Hop til indhold

Little blue i Vojens

Featured Replies

Skrevet

Har haft samme oplevelse med hende. Ville sende adresse kom aldrig. Så mailede hun et par dage senere, og undskyldte med der var kommet noget i vejen, og at jeg gerne måtte komme forbi, men ligeså snart jeg spørger ind til adresse eller hvornår det passer hende, bliver hun tavs. Nu er det en uge siden, og gider ikke bruge mere tid på sådan noget useriøst. Skal lige nævne at prisen er 2000,- for en time, og det et så absolut i den dyre ende.

Skrevet
  • Author

Hej Heineken

Nøjagtig det samme skete for mig..... dårlig stil må man sige

Skrevet

Hun er på sugerdaters nu

Har fundet hende FB :-))

Skrevet

ups.. bare slet ;)

Redigeret af mallen

Skrevet

Hej jeg er ny på denne side, Jeg har besøgt Littleblue,havde ingen problemer med at lave en aftale med hende, hun ønskede dog et billed før ankomst, det er normalt ikke noget jeg ville gøre, hun er en rigtig sød og imødekommende pige, havde absolut en fantastisk oplevelse med hende, man er ikke et sekund i tvivl om at hun nyder det hun laver

Skrevet

Hun er på sugerdaters nu

Har fundet hende FB :-))

​Eftersom hun ikke har været online på sugardaters i over en måned, er det jo ikke ligefrem en nyhed at hun er på sugardaters :).

Skrevet

Nu er det vel også helt op til Little blue hvem hun vælger at modtage besøg af hjemne! 

Med det sagt kunne hun selvfølgelig godt melde klart ud hvis man ikke er hendes type e.l. 

Har kendt hende i mange år også før hun begyndte som fritids  GP og ved hun er et lille rodehoved når det kommer til aftaler 

Skrevet

Har også besøgt hende og havde heller ingen problemer med at møde hende, men rigtigt hun ville se et billed først, og enig hun nyder at lege.

• 2 months later...
Skrevet

Nej Saxo,det er ikke en fake person,men en supersød pige med en lækker figur.Og hun er rigtig god til det hun laver.Skal nok snart besøge hende igen.

Nu er det vel også helt op til Little blue hvem hun vælger at modtage besøg af hjemne! 

Med det sagt kunne hun selvfølgelig godt melde klart ud hvis man ikke er hendes type e.l. 

Har kendt hende i mange år også før hun begyndte som fritids  GP og ved hun er et lille rodehoved når det kommer til aftaler 

Skrevet

Hvad var formålet med at citere et gammelt indlæg uden yderligere tekst? 

Eller måske bare min tlf der ikke viser teksten. 

Skrevet

Herbertus.... nå ja det kan  jeg godt se nu. Man mister hurtigt overblikket på mobilen. 

Godt han havde en positiv oplevelse. 

• 1 year later...
Skrevet

Har besøgt hende fornylig.

En helt igennem dejlig pige.

Skrevet

Hvad er prisniveauet og har hørt nogle andre snakke om begrænsninger?

• 1 year later...
Skrevet
Heineken77 skrev, den 10/4/2015 at 03:35:

Har haft samme oplevelse med hende. Ville sende adresse kom aldrig. Så mailede hun et par dage senere, og undskyldte med der var kommet noget i vejen, og at jeg gerne måtte komme forbi, men ligeså snart jeg spørger ind til adresse eller hvornår det passer hende, bliver hun tavs. Nu er det en uge siden, og gider ikke bruge mere tid på sådan noget useriøst. Skal lige nævne at prisen er 2000,- for en time, og det et så absolut i den dyre ende.

Hun er i den dyre ende,men bestemt også en vildt lækker pige.Slank og pæn,men med lidt små bryster. 

• 4 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.