Hop til indhold
Borende X

Det er ikke kun mænd, der staldker

Recommended Posts

Når jeg læser dette, kan jeg godt sætte mig ind i hvor ubehageligt det må være at blive stalket.

I det her tilfælde var stakleren kendt af forurettede, og forurettede havde ingen identitet der skulle holdes hemmelig. På trods af det, må det være forbandet ubehagelig hele tiden at skulle se sig over skulderen.

Når en GP bliver stalket af en eller anden idiot, så kan det godt være at hun måske finder ud af hvem vedkommende er, men hun har stadigvæk en privat identitet der gerne skulle holdes hemmelig, og det må uomtvistelig gøre det hele endnu mere ubehageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra en forelsket mand findes der vel ikke noget dummere end en forelsket kvinde. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra en forelsket mand findes der vel ikke noget dummere end en forelsket kvinde. :-P

 

Rettelse: Bortset fra en forelsket mand findes der vel ikke noget farligere end en forelsket kvinde.

Har i ikke set "Fatal Attraction" med Glen Close?

 

Jeg var faktiskt med til det i halvfjerdserne, langt før Facebook og Internet. Men alligevel rystende. Hun skrev anonyme brev til min kone, med en masse løgne, for at hun skulle gå ifra mig, det var hundredevis med anonyme telefonsamtal fra telefonbokser etc. Og hun lykkedes tilmed bryde sig ind og levne nogle små "beviser", som trusser etc, der skulle "afslørre" mig og "vores forhold".

Det varede i mere end et år, før det holdt op.

 

Det er fandeme ikke let at være en yndig og sexet mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Rettelse: Bortset fra en forelsket mand findes der vel ikke noget farligere end en forelsket kvinde.

Har i ikke set "Fatal Attraction" med Glen Close?

 

Jeg var faktiskt med til det i halvfjerdserne, langt før Facebook og Internet. Men alligevel rystende. Hun skrev anonyme brev til min kone, med en masse løgne, for at hun skulle gå ifra mig, det var hundredevis med anonyme telefonsamtal fra telefonbokser etc. Og hun lykkedes tilmed bryde sig ind og levne nogle små "beviser", som trusser etc, der skulle "afslørre" mig og "vores forhold".

Det varede i mere end et år, før det holdt op.

 

Det er fandeme ikke let at være en yndig og sexet mand.

 

 

Og tilmed svensk! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og tilmed svensk! 

 

Ja, vist er det mærkeligt.

 

En cyklande svensk man med motorsåg ... vem i hela världen vill ha en sån?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En økologisk og politisk korrekt kvinde, der har pejs eller brændeovn. :P

 

Selvfølgelig! Tænkte ikke på det  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I halvfjerdserne? Var du med til at stalke eller?

Hvis man læser din indledende sætning kan man godt tolke den sådan!

Men din hjerne fungerer jo på svensk, så kan godt se nu at mit ordkløveri var en kamp tabt på forhånd! :-) :-) :-)

Beklager!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...