Borende X 25042 Skrevet 9. April, 2015 Ak ja, så kom også en kvinde i uføre grundet betageksen fra f en mand: http://ekstrabladet.dk/112/forelsket-kvinde-udsatte-dommer-for-grov-chikane/5512987 Staldkerier er ikke ukendt herinde, og det er faktisk ikke altid mænd, der står bag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. April, 2015 Når jeg læser dette, kan jeg godt sætte mig ind i hvor ubehageligt det må være at blive stalket. I det her tilfælde var stakleren kendt af forurettede, og forurettede havde ingen identitet der skulle holdes hemmelig. På trods af det, må det være forbandet ubehagelig hele tiden at skulle se sig over skulderen. Når en GP bliver stalket af en eller anden idiot, så kan det godt være at hun måske finder ud af hvem vedkommende er, men hun har stadigvæk en privat identitet der gerne skulle holdes hemmelig, og det må uomtvistelig gøre det hele endnu mere ubehageligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 9. April, 2015 Bortset fra en forelsket mand findes der vel ikke noget dummere end en forelsket kvinde. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17564 Skrevet 9. April, 2015 Bortset fra en forelsket mand findes der vel ikke noget dummere end en forelsket kvinde. Rettelse: Bortset fra en forelsket mand findes der vel ikke noget farligere end en forelsket kvinde. Har i ikke set "Fatal Attraction" med Glen Close? Jeg var faktiskt med til det i halvfjerdserne, langt før Facebook og Internet. Men alligevel rystende. Hun skrev anonyme brev til min kone, med en masse løgne, for at hun skulle gå ifra mig, det var hundredevis med anonyme telefonsamtal fra telefonbokser etc. Og hun lykkedes tilmed bryde sig ind og levne nogle små "beviser", som trusser etc, der skulle "afslørre" mig og "vores forhold". Det varede i mere end et år, før det holdt op. Det er fandeme ikke let at være en yndig og sexet mand. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2015 Rettelse: Bortset fra en forelsket mand findes der vel ikke noget farligere end en forelsket kvinde. Har i ikke set "Fatal Attraction" med Glen Close? Jeg var faktiskt med til det i halvfjerdserne, langt før Facebook og Internet. Men alligevel rystende. Hun skrev anonyme brev til min kone, med en masse løgne, for at hun skulle gå ifra mig, det var hundredevis med anonyme telefonsamtal fra telefonbokser etc. Og hun lykkedes tilmed bryde sig ind og levne nogle små "beviser", som trusser etc, der skulle "afslørre" mig og "vores forhold". Det varede i mere end et år, før det holdt op. Det er fandeme ikke let at være en yndig og sexet mand. Og tilmed svensk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17564 Skrevet 9. April, 2015 Og tilmed svensk! Ja, vist er det mærkeligt. En cyklande svensk man med motorsåg ... vem i hela världen vill ha en sån? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 9. April, 2015 En økologisk og politisk korrekt kvinde, der har pejs eller brændeovn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17564 Skrevet 9. April, 2015 En økologisk og politisk korrekt kvinde, der har pejs eller brændeovn. Selvfølgelig! Tænkte ikke på det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 10. April, 2015 Bananas du var vel ikke med til det?????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17564 Skrevet 10. April, 2015 Bananas du var vel ikke med til det?????????? Med til hvad????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 10. April, 2015 Og tilmed svensk! Tja svensk giver vel ikke megen tilfredsstillelse for kinden :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 10. April, 2015 I halvfjerdserne? Var du med til at stalke eller? Hvis man læser din indledende sætning kan man godt tolke den sådan! Men din hjerne fungerer jo på svensk, så kan godt se nu at mit ordkløveri var en kamp tabt på forhånd! :-) Beklager! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 10. April, 2015 Jeg er altså rigtig meget ked af, at ingen kvinder gider stalke lille mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 10. April, 2015 Tja svensk giver vel ikke megen tilfredsstillelse for kinden Kvinden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg