Hop til indhold
sexplorer

Pas på romantiske svindlere

Recommended Posts

Politiet advarer mod udenlandske svindlere på danske datingsites, der lokker penge ud af kærlighedssøgende danskere.

 

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7607554/Pas-på-romantiske-svindlere/

Ja var det så bare kun udenlandske svindlere der var problemet, men der er også kreative danske svindlere på disse sider, og det accepteres åbenbart fint.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja var det så bare kun udenlandske svindlere der var problemet, men der er også kreative danske svindlere på disse sider, og det accepteres åbenbart fint.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

 

På sugardaters advares man mod at sende penge til personer man ikke kender og der opfordres til at man anmelder dem, så de kan blive udelukket fra sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man er typen der tror at følgende lyder sandsynligt, så har det næppe nogen effekt at advarer.

 

Jeg er en flot norsk pige på 24 år. Jeg skal til at studere i netop din by. Det er så her jeg tænker om du ikke kunne vise mig lidt tilrette i din by.

Jeg kan oplyse at jeg elsker sex, herunder anal og alle former for frække lege, så hvis du sender 800 kr til en flybillet kommer jeg gerne at besøger dig en hel weekend efter dit valg.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke usædvanligt, at flotte norske piger vil studere i København - og de kan også godt finde på at sælge sex. Desværre er de vant til prisniveauet i Norge, så det er ret dyrt, de gange jeg har kigget på deres annoncer. Jeg skal ikke nyde noget, det irriterer mig at betale til nogen, der via deres oliefond ejer 2 % af verdens aktiemarked.

Nej, fedterøve som mig holder sig til bondepiger fra Rumænien, der kan nøjes med at tjene det samme på et par timer, som jeg skal arbejde en hel dag for. Og er glade for pengene. Desuden kan jeg med god samvittighed tænke på, hvilken solid bistand til fattige EU-regioner jeg yder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke usædvanligt, at flotte norske piger vil studere i København

 

Ja, det er jo typisk sådan, at hjernen der gerne vil bedrages, starter med at tænke. Var squ lige ved at tro, at du var godt i gang med at overbevise dig og andre om, at den slags tilbud sagtens kan være realistiske, specielt når de er stillet til midaldrende mænd. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På sugardaters advares man mod at sende penge til personer man ikke kender og der opfordres til at man anmelder dem, så de kan blive udelukket fra sitet.

 

Hvad så med pro piger? Bliver de også udelukket fra sitet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er typen der tror at følgende lyder sandsynligt, så har det næppe nogen effekt at advarer.

 

Jeg er en flot norsk pige på 24 år. Jeg skal til at studere i netop din by. Det er så her jeg tænker om du ikke kunne vise mig lidt tilrette i din by.

Jeg kan oplyse at jeg elsker sex, herunder anal og alle former for frække lege, så hvis du sender 800 kr til en flybillet kommer jeg gerne at besøger dig en hel weekend efter dit valg.

 

Aahh fuck det lyder godt, hvor har du set det? Link ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aahh fuck det lyder godt, hvor har du set det? Link ? ;)

 

Jeg fik typisk den slags henvendelser da jeg var aktiv på forskellige dating site.  :)  Og sjovt nok, var der altid nogle fjolser der sendte penge. De tilbud lød måske også lidt mere interessante end når Gurli 55 havde skrevet et sødt brev hvor hun måske blot inviterede til en uforpligtende date, hvor man bare skulle sludre og drikke kaffe. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik typisk den slags henvendelser da jeg var aktiv på forskellige dating site.  :)  Og sjovt nok, var der altid nogle fjolser der sendte penge. De tilbud lød måske også lidt mere interessante end når Gurli 55 havde skrevet et sødt brev hvor hun måske blot inviterede til en uforpligtende date, hvor man bare skulle sludre og drikke kaffe. :)

 

Det markerede - er det Gurli fra Bornholm, som er omtalt i en anden tråd, der har ændret navn.  rofl.gif rofl.gif  rofl.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det markerede - er det Gurli fra Bornholm, som er omtalt i en anden tråd, der har ændret navn.  rofl.gif rofl.gif  rofl.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. :(

 

:D  :D :D  

 

Det kan ikke udelukkes, at hun via sin dating karriere opdagede at hun var så god til en speciel ting, at hun kunne ernære sig via disse sublime færdigheder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...