Hop til indhold
Brutus

POV: Prostitueret (1:6)

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes han gav et indtryk af at han trives i jobbet, er engageret og glad for det. :)

Han lever et liv med en storbarmet GP som kæreste og et fritidsjob hvor kvinder betaler ham for sex. :o

Kanonkongen

er normalt en der sluger alt ukritisk hvad de GPer du kan lide skriver herinde også om deres glæde ved jobbet men jeg kan ikke forstå du på den måde er så kritisk overfor ham hvor du næsten søger efter noget på ham, laver en psykologisk analyse på ham kritisk men det er jo intet hold i det, og jeg kan ikke se grundlaget medmindre du er misundelig for nu at analysere dig som du analyserer andre :o

Han virker da virkelig ærlig og han virker glad for hans arbejde men rønnebærerne er ofte sure jo, for vi betaler kvinder for sex men her er en hvor kvinderne betaler ham for sex, det kan være hårdt, hans selvværd nævnes, jeg tror nærmere det må være hårdt at høre på sådan en mand hvis man selv i stedet må betale for sex og ens eget selvværd ikke er for godt fremfor at udtale sig om at hans ikke er. ;)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker lidt på anmeldelse....

 

Hvad ville vi drenge sige hvis pigen virkede så uengageret og vi ikke måtte tage hende i dog, når vi har betalt for en time (måden det var klippet på, fik det i hvert fald til at fremstå sådan), samt at den "dunk" blev solgt af tele som trænet? :eek:

 

Ham Victor skal vist være glad for at pigerne ikke anmelder :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  

 

Men ellers pøj pøj med det Victor, ingen misundelse herfra. Håber du får flere og faste gæster fra nu af, så du kan bruge fingrene til noget andet end at spille spil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre, hvad sker der for jer?!
Forhold jer til emnet/udsendelsen og stop med perfide "analyser" af, og personangreb på Viktor!
Jeg fortyder at jeg startede denne tråd - øv!

/Brutus

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

fik lige set det på dr`s hjemmeside og jeg kan faktisk godt lide det, dog synes jeg nogen steder, de har været for hurtig ude med saksen, men er generalt positv :)

 

ude at analysere alt for meget, er glad for at fandt sin grund til at gå rundt i blandt os, tror mig, det er ikke sjovt at stå på den klippe og kigge ned, just sayin.

 med hensyn til de andre afsnit i serien, tror jeg ikke at jeg ville se, bare introen fik jeg en ide om, at der var mange grænse for mit vedkommende, at jeg ikke ville krydse anytime soon.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da en fin udsendelse, der giver et indblik i en utraditionel måde at leve på. Tak for det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Som med alle andre tv-udsendelser, så er det rigtig let at sidde og være smagsdommer. Jeg synes nu, at det var et interessant indblik i "Viktors" verden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Vil du have en toast :P

-En Victor toast :P

Toast bliver aldrig det samme igen! Fremover vil jeg altid se en nøgen mand igang med at fjerne pubeshår, når jeg prøver at nyde en toast. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Toast bliver aldrig det samme igen! Fremover vil jeg altid se en nøgen mand igang med at fjerne pubeshår, når jeg prøver at nyde en toast. :(

​jeg har det på samme måde. kunne han i det mindste ikke have spist skyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Toast bliver aldrig det samme igen! Fremover vil jeg altid se en nøgen mand igang med at fjerne pubeshår, når jeg prøver at nyde en toast. :(

​Du kunne også vende den om, hver gang du ser en nøgen mand barberer sine nosser, tænker du på toast :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Du kunne også vende den om, hver du ser en nøgen mand, barberer sine nosser, så tænker du på toast :lol:

Det er der nok ingen fare for at jeg ser igen. :D Ad!

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Toast bliver aldrig det samme igen! Fremover vil jeg altid se en nøgen mand igang med at fjerne pubeshår, når jeg prøver at nyde en toast. :(

​Hvad spiser du, når du barberer dig, Bly? :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Hvad spiser du, når du barberer dig, Bly? :-P


Jeg plejer at gøre det i badet, og ikke i form af sådan en trucker agtig barbering over håndvasken, så det er desværre ikke muligt at spise imens. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Et andet lidt overset aspekt i forbindelse med den såkaldte dokumentar er det indholdsmæssige.... Jeg har ikke noget i mod optagemetoden med et påklistret GoPro i panden, men når man i spareiverens navn ikke redigerer programmet hårdere så får man et dårligt program, der ikke giver ret meget POV fra hovedpersonens side. Og kunne man virkelig ikke finde en anden person, der ikke havde behov for at sløre det halve af sin stue for at deltage.

Redaktøren burde havde ladet hovedpersonen gå med kameraet i længere tid. Så havde vi måske sluppet for at så ligegyldige ting som de gentagelser af barberinger og toast-bagninger og på den måde have afspejlet hovedpersonens arbejde på godt og ondt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et andet lidt overset aspekt i forbindelse med den såkaldte dokumentar er det indholdsmæssige.... Jeg har ikke noget i mod optagemetoden med et påklistret GoPro i panden, men når man i spareiverens navn ikke redigerer programmet hårdere så får man et dårligt program, der ikke giver ret meget POV fra hovedpersonens side. Og kunne man virkelig ikke finde en anden person, der ikke havde behov for at sløre det halve af sin stue for at deltage.

Redaktøren burde havde ladet hovedpersonen gå med kameraet i længere tid. Så havde vi måske sluppet for at så ligegyldige ting som de gentagelser af barberinger og toast-bagninger og på den måde have afspejlet hovedpersonens arbejde på godt og ondt....

 

Men mon ikke at der er en del ventetid når man er glædes pige eller gigolo? 

Det blev da portrætteret godt med mad, barbering og mobil spil :)    

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et andet lidt overset aspekt i forbindelse med den såkaldte dokumentar er det indholdsmæssige.... Jeg har ikke noget i mod optagemetoden med et påklistret GoPro i panden, men når man i spareiverens navn ikke redigerer programmet hårdere så får man et dårligt program, der ikke giver ret meget POV fra hovedpersonens side. Og kunne man virkelig ikke finde en anden person, der ikke havde behov for at sløre det halve af sin stue for at deltage.

Redaktøren burde havde ladet hovedpersonen gå med kameraet i længere tid. Så havde vi måske sluppet for at så ligegyldige ting som de gentagelser af barberinger og toast-bagninger og på den måde have afspejlet hovedpersonens arbejde på godt og ondt....

​Jeg synes nu det var et ret godt filmisk trick at gentage det med hans toast og andre af hans gentagne handlinger.

Man kunne ligesom mærke hans indre frustration og stress gennem de handlinger. Maden skulle køres ned for at dulme følelserne. Der skulle støvsuges for at håndtere de følelser der kom op ved at hans kæreste lå og blev råknaldet inde ved siden af.

Jeg syntes programmet var fint nok, men jeg synes også at det var lidt sørgeligt.

Redigeret af truth

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

 

Men mon ikke at der er en del ventetid når man er glædes pige eller gigolo? 

Det blev da portrætteret godt med mad, barbering og mobil spil :)    

 

 

​Jeg mener bare, at producenten kunne have vist glæder, sorger og ligegyldighed på mange andre måder når nu tiden er knap..... Det er en billig produktionsmetode. Jeg føler ikke jeg blev meget klogere på hans "POV"..... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg mener bare, at producenten kunne have vist glæder, sorger og ligegyldighed på mange andre måder når nu tiden er knap..... Det er en billig produktionsmetode. Jeg føler ikke jeg blev meget klogere på hans "POV"..... :)

​Måske...eller måske var der ikke så meget andet end toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil, toast, barbering af nosser, sprøjteorgasmer, mobilspil....støvsugning...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg hænger mig primært i de dårlige madvaner. Et indblik i "hans" verden synes jeg ikke, jeg fik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Med det ene øje fulgte jeg i går med i POV og hende misbrugeren og her synes jeg da jeg fik meget mere indblik i hendes verden og verdensbillede, netop fordi programmet var klippet anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...