Hop til indhold
tvr

Københavns største seværdighed .... eller noget

Recommended Posts

Drenge og piger, og øh ja....

 

Nylig hjemkommet fra det fjerneste Østen, hvor nogle kolleger og jeg besøgte en bar af tvivlsom karakter.

 

Det lader til at kvindeligt selskab til natten er noget man kommer efter på den bar..... og en del kommer forbi, siger hej, taler lidt og går så igen.....

 

En meget smuk orientalsk skønhed kommer hen til mig, og vi taler lidt..... Da hun hører jeg er fra København lyser hun op i et stort smil, og siger hun aldrig har været i København, men dog kender en del til byen. Og her tror jeg jo at det drejer sig om den lille havfrue eller lignende. Men næh-nej-da. Hun spørger direkte om jeg kender Thai Corner på Istedgade......

 

HVAD?? tænker jeg. THAI CORNER ??

 

Er det et berømt sted, spørger jeg hende, og ja, det mener hun da at det er..... hun skulle faktisk have været der og arbejde her i vinter, men der var lige en bryst operation der skulle betales først, så det bliver nok først til næste år. Men mindre altså hun lige skulle få overstået den operation der liiiige skulle til for at fjerne penis !!! Og for ligesom at understrege pointen, tog hun (han ??) resolut min hånd, førte den op under den iøvrigt meeeget korte kjole, så jeg kunne mærke hendes stådreng.....

 

Og så gik jeg hjem i seng, det var simpelt hen mere end jeg kunne kapere på en enkelt aften..... alene vel at mærke.....

 

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er også så låst haha :lol:

 

Ja Nille, jeg blev intet mindre end chokeret - og jeg indrømmer det kan være fordi jeg er låst.... 

 

Men COME ON...... THAI CORNER ??? hvordan i alverden kan det blive til det eneste man kender til verdens centrum ?  :D  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nille, jeg blev intet mindre end chokeret - og jeg indrømmer det kan være fordi jeg er låst.... 

 

Men COME ON...... THAI CORNER ??? hvordan i alverden kan det blive til det eneste man kender til verdens centrum ?  :D  :D

 

Hvis du var i Thailand, så er LBs jo ikke et ukendt fænomen, jeg har kigget efter flotte piger som ved nærmere inspektion vidste sig at være LB's :P

 

Jeg har mødt amerikanere som troede Danish var en Doughnut :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke i Thailand, og pigen var heller ikke fra Thailand. Og nej, jeg ved da godt at LBs ikke er et ukendt fænomen, men her blev jeg godt nok overrasket:

 

Over at det rent faktisk var en ladyboy, det havde jeg ikke set komme (intet adamsæble, små hænder og fødder etc.).

Over at det eneste hun kendte til København var Thai Corner, men dog mente at vide "en hel del".

Over at hun kendte adressen på Thai Corner - men faktisk heller intet andet end Thai Corner og adressen.

Over at hun mente min hånd havde noget som helst at gøre under hendes kjole.

  

Jeg vidste ikke selv hvad Thai Corner i Istedgade er, jeg måtte google det  :lol:

 

TVR

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må erkende at jeg har det lidt ambivalent med miljøet :huh:

 

På den ene side er jeg helt på linje med Stump's rationelle tilgang til præmissen, for en relation mellem midaldrende danske mænd og unge thailandske piger og ladyboys.

 

Men på den anden side drages jeg af og til af Thai Corner i Istedgade som enlig mand, drages af den opmærksomhed jeg selv får, og alle mænd får på tur i byen alene, hvor danske piger ikke værdiger en et blik, og det da fuldt forståeligt.

 

Desværre og det med beklagelse nogen gange i en dumfuld tilstand, der har forstærket mit incitament til at opsøge Thai Corner, hvor jeg bedre kan lade være når jeg er helt ædru, men har da også siddet der og suttet i et par colaer, hvor så jeg trods alt ikke tager mig pinligt ud.

 

Jeg har så også givet både drinks og øl, hygge sludret, men været påpasselig med ikke at give indtryk af at guldet venter, har straks takket nej når de første tilbud om en tur et sted i nærheden i en times tid for 2000 kr fremføres, hvorefter man hurtigt sidder alene tilbage igen - fair nok.

 

De tilbud jeg har fået har altid været ren prostitution til skyhøje priser, hvorfor at det nok i længden er bedre at tage 14 dage til Thailand af gangen, end at gå med piger/ladyboys på Thaicorner.

 

Man spiser i øvrigt glimrende i restauranrten ovenpå Thai Corner.

På Google maps

https://www.google.dk/maps/place/Istedgade+38,+1650+København+V/@55.6706508,12.5577702,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x465253749f44b287:0xad3ec131cd687d5c

Thai Corner

https://www.google.dk/search?hl=da&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1536&bih=742&q=thai+corner+istedgade&oq=thai+corner+&gs_l=img.1.1.0j0i30l9.3769.12828.0.16083.20.13.3.4.1.0.227.1104.11j1j1.13.0.msedr...0...1ac.1.64.img..5.15.1034.jvpnmENbjLM#imgrc=_

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke i Thailand, og pigen var heller ikke fra Thailand. Og nej, jeg ved da godt at LBs ikke er et ukendt fænomen, men her blev jeg godt nok overrasket:

 

Over at det rent faktisk var en ladyboy, det havde jeg ikke set komme (intet adamsæble, små hænder og fødder etc.).

Over at det eneste hun kendte til København var Thai Corner, men dog mente at vide "en hel del".

Over at hun kendte adressen på Thai Corner - men faktisk heller intet andet end Thai Corner og adressen.

Over at hun mente min hånd havde noget som helst at gøre under hendes kjole.

  

Jeg vidste ikke selv hvad Thai Corner i Istedgade er, jeg måtte google det  :lol:

 

TVR

 

Du er blevet en oplevelse rigere... Tag et smut forbi Thai Corner, det er ret underholdende :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er blevet en oplevelse rigere... Tag et smut forbi Thai Corner, det er ret underholdende :lol:

 

Du har ret Nille, jeg ER blevet en oplevelse rigere..... og det er sjovt at tænke på nu. Også derfor jeg skrev det her. Men det ændrer altså ikke på at jeg blev chokeret og befippet da det skete......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...