poulhansen 95 Skrevet 7. September, 2015 Her er er nye link til hende.. Jeg havde lige været lidt sløv, og ikke forstået at hun faktisk kom i går..! http://side6.dk/resultatside/?q=samantha22er hun ægte og hvordan er hendes ydelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 7. September, 2015 Hendes ydelser? Hvad mener du? prøv blot at læse tidligere indlæg om hende igennem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 95 Skrevet 8. September, 2015 Hendes ydelser? Hvad mener du? prøv blot at læse tidligere indlæg om hende igennem.. Ja jeg mener hvor god er hun? ud fra de anmeldelser jeg kan finde her inde, er der lidt tvivl om det er hende på billederne, nogle beskriver hende som tykkere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 8. September, 2015 Hun har da nok taget et par kilo på, men ikke noget slemt.. Jeg synes hun var fantastisk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 9. September, 2015 PerZ - har du været på besøg igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 9. September, 2015 PerZ - har du været på besøg igen? Niks, ikke denne gang.. kommer det nok heller ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 10. September, 2015 Enig ... svar sakset fra anden tråd: "Den Stella jeg husker var mørkhåret. Lille og så gaggede hun i vildskab... De piger der er i Aalborg nu, siger de ikke engang tager megafransk, hvis man ringer til dem og spørger - det gjorde Stella."Det gør nogle af dem altså. Jeg fik den anden dag. Hun tog både i munden og på ansigtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg