Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Sussi for længe siden (sidste sommer), men ser at hun nu annoncerer igen.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=19181

Når man ser billederne af Beautiful Sussi, ser det jo spændende ud.

Jeg havde nu en dårlig oplevelse med hende. Jeg bestilte et blow med mega. Det leverede hun da, men jeg måtte dårligt røre ved hendes jader (som vel må være hovedattraktionen ved hende) og hun sagde nej til stort set alt hvad jeg bad om, som for eksempel at sætte sig ned på knæ på gulvet under blow. Middelmådigt blow og ingen indlevelse.

Jeg opfattede hende som noget større end billederne indikerer.

Kort sagt - kan ikke anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Sussi for længe siden (sidste sommer), men ser at hun nu annoncerer igen.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=19181

Når man ser billederne af Beautiful Sussi, ser det jo spændende ud.

Jeg havde nu en dårlig oplevelse med hende. Jeg bestilte et blow med mega. Det leverede hun da, men jeg måtte dårligt røre ved hendes jader (som vel må være hovedattraktionen ved hende) og hun sagde nej til stort set alt hvad jeg bad om, som for eksempel at sætte sig ned på knæ på gulvet under blow. Middelmådigt blow og ingen indlevelse.

Jeg opfattede hende som noget større end billederne indikerer.

Kort sagt - kan ikke anbefales.

Ganske rigtigt, sådan husker jeg hende fra de Polske piger, Rubinsteinsvej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge,

Hun er en kæmpe matrone, sød og smilende med faste kunde blot ikke mig!!

Har ikke og agter ikke at lege med flodheste af den kaliber.. Men dejligt nogen gør.

Luke

NB. Hun virker ikke altid så velsoigneret sommresten af de polske piger...

Redigeret af Lucky69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ganske rigtigt, sådan husker jeg hende fra de Polske piger, Rubinsteinsvej

Havde du også kun bestilt blowjob?

Jeg tænker: Hvis man kun har bestilt blowjob, så kan det være at hun mener at det er varen man har købt og betalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidst hun var her til 1 time, jeg synes nu ikke hun er en kæmpestor matrone, men hun er en stor pige, hendes hygiejne fejlede nu ingen ting da jeg besøgte hende, og hendes bryster kunne jeg bruge så meget tid på som jeg nu havde lysttil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så lige der var kommet et indlæg om sussi. Jeg har lige været forbi hende idag hun var temmelig ked af det. Hun fortalte mig om de inlæg der var lagt ind her så jeg måtte lige ind og se hvem og hvad der er skrevet. Og nu kan jeg se hvorfor hun er helt nede. Jeg må sige at jeg er en af hendes faste kunder måske ikke så fast men når jeg nu har råd. Jeg bestiller heller ikke kun blow spild af penge da man får både blow og sex for en lille ekstra skilling...

Jeg kan bestemt ikke genkende det billede af hende omkring hun ikke må røres. Hun er og har altid været ren og lækker når jeg har været der. Hun er en stor pige og det kan man også se special med de kæmpe bryster hun har. Men når man kun vil have et blow med mega betyder det ikke at man må det hele. Men hvis nu man er sød ved hende så må man gerne røre hendes bryster det har hun aldrig nægtede mig.

jeg kan kun anbefale hende altid sød smilende og berøringsvenlige samt velduftende. Men er man ikke til store piger skal lade være med at komme. Jeg gider faktisk ikke skrive herinde da jeg syntes at tråden har det med at blive til mudderkastning. Men syntes sgu det er synd at drive en ellers sød pige ud. For der er ingen tvivl om at det her vil koste hende kunder og inden vi ser os om er hun væk der er masser af dårlige piger derude men ikke ret mange af de gode desværre. Dem som har skrevet om sussi nu her har måske besøgt hende ? En en gang. en anden tvivlsomt da en flodhest jo ikke var noget for ham og alle polske piger er uhygiejniske Nå nu kan jeg så vente på en sviner eller to men jeg kan tage det for jeg skal ikke leve af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i efteråret og har også anmeldt hende her på EG.

at kalde hende for matrone er helt hen i vejret. Hun er sød og smilende, men det Højer oplevede var, at hun manglede den indlevelse, som jeg søger. Der var ikke noget med at pille ved fiseen, hvad jeg ellers elsker, og da jeg startede med at blive gennet i vad, var min hygiejne vel ok. Sussis hygiejne fejlede intet. Kys var desværre heller ikke en mulighed.

Lejligheden kunne mildt sagt trænge til maling og indretning.

Jeg betalte for 30 min., men tror jeg stod på gaden igen efter 20.

Alt i alt ikke den oplevelse jeg kunne ønske mig. Jeg blev nok bare recieve ned af hendes bryster og hendes smil...

Det er prøvet, men ikke noget jeg vil gentage. Andre må gerne være uenige - anmeldelser er subjektive..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var faktisk forbi efter de knap så flatterende anmeldelser men disse bryster eller er vi ovre i Jader måtte efterprøves. ok Sussi er en stor pige men tingende hænger sammen hvis brysterne skal være overnaturlige store og uden snyd, så er de ofte monteret på en buttet gudinde med kurver. Ikke noget der afskrækker mig personligt :-).  Bestilte en halv time på hendes opfordring, havde ellers selv 1 time i tankerne og det var ikke nemt at få en ledig tid, så jeg accepterede den 1/2 time.  

Lejligheden er nok ikke den samme, som da Warmgun var forbi i efteråret det var ikke nemt at se i den sparsomme belysning om der manglede maling men det der irriterede mig mest da jeg var der, var lugten af cigaretter. Her kan kun Jernbane Cafeen være med :-), om så røgen kommer fra nogle af de andre piger, som Sussi deler lejlighed med vides ikke. 

Jeg blev også gjort opmærksom på, at jeg kun havde bestilt 30 min og det var tid til at spille den af udover Jaderne, jeg havde lagt mit ur så urremmen ikke kommer til at rive med et uheld så jeg havde ikke selv nogen præcis indikation af tiden men min anelse var, at der bestemt ikke var gået 20-25 min. Efter at hae fået tøjet på og var lempet ud af døren sagde mellemtiden 20 min. I min verden så snydes der nok lidt med tiden når der stadig er 1/3 af tiden tilbage, men ok cigaret lugten var streng så måtte ud. Hvorfor nu gøre så stort et nummer udaf cigaret lugten, som ingen har nævnt indtil nu. Tøjet for en kraftig lugt og konen kan hvis hun er lidt vaks regne ud, at enten har men besøgt Jernbane Cafeen eller et festligt etablissement.  

Sex'en meget rutine præget og gentagelses faktoren er Lim x-> 0.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der sidste forår og havde egentlig glædet mig. Jeg elsker store ægte bryster og fyldige former, men hold op jeg blev skuffet. Kroppen var som forventet, men hendes attitude var ringe!. Gabende og fodslæbende kom hun ind til mig, og hendes øko blow var noget af det kedeligste. Fik hende ordnet og lykkedes med at komme, men det hele var så uinspirerende på mange måder. Havde egentlig betalt for multi come, men jeg gad sgu ikke. Spild af tid og penge, kommer aldrig tilbage, nuff said..

Redigeret af DrDre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er brysterne værd at komme for hvis man er babsoman? 

Hvis bare Sussi var mere indlevende, ville de bryster klart være et hit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...