Hop til indhold
Guest Miss Hell

30/4 GB Med Miss Hell (Miss Innocent som fluffer) version 10

Recommended Posts

Guest Miss Hell

Tusind tak for svar og de frække billeder. De er flotte.

Nu må jeg prøve at ændre planner og få en test. Hvad hedder den test du vil acceptere? På forhånd tak

 

 

 

 

 

 

​jamen du skal bare gå til din læge eller tage på Bispebjerg Hospital og bede om en test for Kønssygdomme :) husk og få det på mail eller få en udskrift så du kan vise det når du ankommer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

jeg skal så meget med til det her :-) kører dog med gummi

mht testen på bispebjerg hospital - kan man komme derop og hente svaret eller sender de det til en? jeg leder lidt efter graden af annonymitet bor sammen med andre og vil ikke lige have sådan en kuvert ind af brevsprækken :-)

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

​jamen du skal bare gå til din læge eller tage på Bispebjerg Hospital og bede om en test for Kønssygdomme :) husk og få det på mail eller få en udskrift så du kan vise det når du ankommer ;)

​Kan de sende den på ens "fake mail" eller kører det over elektronisk post? eller kan man hente den deroppe?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det er altid ved personlig fremmøde at du får et bevis på du er sygdomsfri.

​Er det på samme dag man får beviset eller går der nogle dage før man kan hente den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Inno, må man slikke fisse på hende under GB?

​nej hun er med som fluffer. Berøring af hende er fra naglen og op :wink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

​Er det på samme dag man får beviset eller går der nogle dage før man kan hente den?

​fra den dag du bliver testet går der 7 dage før du kan hente dit svar. :? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​fra dag du bliver testet går der 7 dage før du kan hente dit svar. :? 

Tak gor svaret Miss Hell.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Miss Inno, Mr. Hell & undertegnede :twisted: fik selv svar mandag og alt er klar til en lækker 30 april ... mmmh ... masser af pik & sperm, det bliver lækkert :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

​nej hun er med som fluffer. Berøring af hende er fra naglen og op :wink: 

​Tilmeldt i dag - Ahhhh...Glæder mig til at prøve Miss I's fluffing og Miss H's lækre huller - fedt i er to :-)

Må man komme på Miss I og evt i munden på hende - synes der stod man måtte men jeg kan ikke finde det længere :-)

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

hehe alt sperm tilhører MIG ... hmm lige pt i hvert fald men vi er jo gode veninder så vil ikke afvise vi måske deler lidt hehe :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

den her gang er Miss Inno kun med som fluffer :) der er ikke mulighed for all in på hende.

​Øv, det må man jo så have til gode til en anden god gang:?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

er det nemt at komme til med offentlig transport :-) hvor langt fra hovedbanen sådan ca. ?

​ja altså der ligger en Station ca. 10 minutters gang dvs 2-3 minutters cykling hvis du tager den med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

​Tilmeldt i dag - Ahhhh...Glæder mig til at prøve Miss I's fluffing og Miss H's lækre huller - fedt i er to :-)

Må man komme på Miss I og evt i munden på hende - synes der stod man måtte men jeg kan ikke finde det længere :-)

Anders

​som udgangspunkt tilhører spermen mig, men jeg vil ikke afvise vi begynder og dele/bytte lidt og lege med spermen på et tidspunkt hehe :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Vi har lige set at d. 30 jo er lønningsdag så det er i orden med tilmelding til og med torsdag kl. 12. :wink: 

Pt. er der 7 faste 100% sikre tilmeldte. :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

​Jeg har lige lavet et slogan som passer til dagen:

"Folk får løn og Miss Hell får p.. & sperm" yeehaw ! :P

​haha det er jo en gennemført "planlægning" hvis det havde været planlagt sådan :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

8 sikre og 2 "måske'er" :wub: 

og "fantastisk" så er der ikke noget varmt vand lige nu :shock: det måså godt lige begynde og virke inden for de næste par timer tak..! 

Sender sms'er ud til jer tilmeldte nu med alle informationer ;) vi ses om 4 timer drenge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God fornøjelse til alle, der er med. Og gid du får så meget pik du vil have Miss Hell!

GB er ikke lige mig, men håber I alle får en god oplevelse :) Og det lige ved at jeg kunne forestille mig at være med ved ét af dine events ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha, var pengene til det så kan du være sikker på at jeg kiggede forbi! De der billeder - de er sgu ikke til at stå for! :shock::cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...