Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/22-jacqueline

 

 

 

Ja, så ramte den gamle endnu engang guldåren…

 

Snarlig påskeferie, og der skulle ske lidt – surfede lidt rundt – Marlene ( Moncherie ) tilbyder nu gensidig urin.. ( havde lyst til en gang guldregn og en spillemand ) og hun har faktisk længe været på ønskelisten – ringede og prøvede at få en tid, men der er lidt bøvl med profilteksten, for det viser sig, at hun ikke giver men modtager – så hermed er den oplysning givet videre til dem der ønsker det!

 

Overvejede ”almindelig” sex, men søgte lidt videre.

 

Falkeblikket faldt på Isabel. Skrev en sms og det var hun med på. Fik en aftale i stand og rullede mod Rødovre.

 

Kom i forholdsvis god tid ( og godt for det ) for det er nærmest umuligt at finde en p-plads lige op til adressen, så måtte vende kareten og parkere på højre side nærmest ud til Jyllingevej…vade tilbage i det fantastisk regnvejr vi er belemret med i øjeblikket.

 

Ned i kælderen og ringe på. Gik et minuts tid, så lød det: kommer nu!

 

Døren blev åbnet at en dejlig blondine som bød mig velkommen og viste mig ind i værelset. Tænkte mit – det kunne sgu aldrig være Isabel hvis billederne på hjemmesiden ellers nogenlunde skulle passe sammen, og det var de så heller ikke. Det var veninden Rikke som stod for velkomsten mens Isabel lige skulle gøre sig klar. Hun vimsede lidt rundt og snakken faldt helt naturligt. Spurgte lidt ind til hende og hun svarede beredvilligt, så det var meget hyggeligt. Overvejede om jeg skulle skifte i vadestedet, for hun så sgu dejlig ud, men havde som sagt bestilt tid hos Isabel…fik desværre ikke set så meget af Rikke, da hun havde en stor bluse/trøje på der desværre dækkede over- og underkrop..kunne have været fedt lige at se hende i pikanterier også…

 

Link til Rikke:

 

http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/46-chantell

 

 

 

Men det kom jeg ikke til at fortryde. Isabel viste sig at være en ”gammel” bekendt – tabte sutten et kort sekund. Dig har jeg sgu da besøgt før?  Og fuck om ikke kunne huske mig også, selvom det kun var det ene besøg dengang. Ville gerne have besøgt hende noget mere, men troede hun havde forladt branchen.

 

Vi fik en dejlig sludder om ”gamle dage” Hun er nem at tale med, så der blev løsnet lidt op hvis man kan sige det på den måde. Hun er pisseflot. Egenhøjden på 175 cm passer nok meget godt, men på de tårnhøje stiletter så steg hun en del over mine egne 182, så måtte kigge op ( altså mens jeg talte med hende ) for hun har en dejlig krop, smukt ansigt og en skøn skøn røv. Pænt store og flotte sili babser, men helt ok – var nærmest helt rundt på gulvet, og rundt på gulvet blev jeg ”hevet” efter betalingen.

 

Ud med guldet og jeg af med klunset, og så kom hun tilbage med plastik og håndklæde som jo følger GS ønsker. Hjalp hende lige med at lægge tilrette på gulvet, og så….ja så gik det ellers løs!

 

Kan jo godt lide at stå og ”pille” lidt inden akten. Skal nogle gange spørge pigen, som selvfølgelig har lidt travlt med at komme videre, men det har Isabel ikke!

 

Vi stod overfor hinanden og jeg ragede løs. Lagde an til kys og er I så færdige. Der blev snavet helt igennem. Tante kys, lidt tunge osv..? glem det!!

 

Det fes lige i fyldepennen! Skal vi ikke lige have denne af ( bh’en ) øh jo – hen vendte sig om og de gamle fumle fingre måtte i gang ( har dog ikke helt glemt touchet ) så væk med den ”forhindring” og de dejlige bryster stod ud i en strut.  Gramsede løs og så….

 

Ræk mig lige olien..? ja ok. Den fik hun og smurte på pikken mens hun gned lystigt der ud af. Så er det din tur?? Ja, ok ( måtte tænke hurtigt for den var ligesom smurt ind ) og næ nej:

 

Smør mine bryster ind..??  var ved at tabe flasken – ja, det det..kiggede på hende – bare smør løs…

 

Kom til at hælde den halve flaske ud over strutterne  som jeg ihærdigt prøvede at fordele ligeligt – fik lige en blid ”formaning”  pas nu på at det ikke kommer til at flyde på gulvet så jeg glider ( husk lige de tårnhøje.. ) nej, det skal jeg nok. ( havde jeg ikke spekuleret en skid over – der skulle bare smøres )

 

Fik ”listet” trusserne af hende og frem kom den dejlige bløde røv som jeg bare måtte gramse på. De dybe tungekys fortsatte..

 

Ned på gulvet til GS og en spillemand. Det var ikke verdens største vandfald men ok – og som sædvanlig fristes jeg næsten til at sige, gik der gummiged i den. Var lige op over adskillige gange, men ud ville safterne ikke. Isabel prøvede ihærdigt og intet hastværk, men kunne mærke, at det gik nok bare ikke.

 

Hun så helt ked ud af det og undskyldte i et væk – ja, men søde Isabel – det er ikke din skyld! Det tog hun ikke for gode varer, men fik da overbevist hende til sidst.

 

Vi sludrede lidt videre, og jeg tog et bad. Og hold så lige fast:

 

Da jeg kom tilbage til værelset, sagde hun, at hun havde lagt 200,- på sengen – hun var ked sin ”præstationsangst” og at der ikke var kommet mere..??  Øhhh – hvis der var nogen der ikke havde præsteret, så var det vel mig der ikke kunne komme…? Jeg nægtede pure at tage imod pengene og hun var lige så stædig, så det var ved at ende i et venskabeligt ”skænderi” men hun blev dog overtalt.

 

Det kunne lige passe andet. Jeg fik rigeligt af alting; tungeslaskere en masse, spil på violinen, en ok gang GS, slikkede hendes honningsøde mis og ikke mindst sneg jeg mig endnu engang til at give hende sorte kys, mens hun hvinede sødt – det kildede osv… der bliver ikke kigget på klokken!!

 

Blev pænt fulgt ud mens snakken stadig flød naturligt. Hun havde desværre taget et håndklæde omkring sig, men det skulle naturligvis ikke holde mig fra at give den lækre røv nogle klem. Hun er for øvrigt en glimrende sælger..

 

Ikke nok med at hun sælger sine ydelser til ug med det hele, så foreslog frækkerten sgu også, at jeg kunne komme forbi til en trekant med hende og Rikke, så skulle de nok give mig så hatten passede. Og ja, det er jeg ikke i tvivl om. Faktisk dannede jeg mig allerede et billede af ”lille” mig med de to skønne tøsers hænder, munde, numser, misser etc etc – det sidder stadig fast forankret i kyllingehjernen. Jeg må lige få sparet op. For at det ikke skal være løgn, fik jeg, hvis jeg kom til en trekant, tilbudt en ”vask” på husets regning…det siger vist lidt, eller nærmere ret meget om service niveauet!

 

Nå, afskedens stund meldte sig for alvor, så lige de sidste våde tungekys og et sidste klem på nummeren, så var det ud i lortevejret ( tirsdag ) jeg havde ikke den store lyst til at forlade Isabel, og hun så faktisk også ud som om hun, a la Fakta reklamen, også ønskede at jeg blev lidt længere…

 

Ja, ved godt: det blev en gigantisk smøre, men jeg er vildt betaget af Isabel. Hun er helt nede på jorden ( altså når hun ikke er steget op på sine gigant høje stiletter, så er der lidt langt ned.. ) aj fis. Hun er helt afklaret med sine gøremål, og hun udfører dem en entusiasme man kun ser  og møder hos få piger ( jeg har efterhånden besøgt nogle stykker )

 

Så trods regn, slud og blæst, skinnede solen alligevel i mit indre på vej til bilen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu leder du folk på vild spor sexysecret ligger ikke i nærheden af Jyllingevej, nærmere Roskildevej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu leder du folk på vild spor sexysecret ligger ikke i nærheden af Jyllingevej, nærmere Roskildevej.

 

Undskyld - Roskildevej naturligvis.... :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot med en så begejstret anmeldelse. Hvad gav du for det?

 

takker, og jeg tør dårligt skrive det - men 700,-

 

kunne så have været endnu billigere men de 200,- kunne og ville jeg bare ikke modtage!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været der 2 gange, Isabel og Rikke, fantastiske piger og knaldfrække.

God service, smil på læben og god tid på stedet.

Kan varmt anbefales :smile:

 

Har du været sammen med begge på en gang eller var det hver for sig..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver for sig, vi skal jo spare, SF.

Så er der også til næste gang, helst 2 nye besøg hver uge.

En pige pr gang, men værd at overveje 2 på en gang.

3 år siden jeg sidst har prøvet det og det var et sommerhus party i Jylland med 3 stk.

Fed oplevelse !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver for sig, vi skal jo spare, SF.

Så er der også til næste gang, helst 2 nye besøg hver uge.

En pige pr gang, men værd at overveje 2 på en gang.

3 år siden jeg sidst har prøvet det og det var et sommerhus party i Jylland med 3 stk.

Fed oplevelse !

 

ha ha - ja, du har ret. Hun fik bare plantet en spire som jeg tænker på at udføre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kr.700 for hvor lang tid?

 

Ja, kiggede ikke på klokken og det gjorde Isabel heller ikke, men mon ikke der gik 15-20 minutter? jeg må være dig svar skyldig, men synes selv jeg fik god tid uden stress

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...