Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Sugerdates:

Er der nogen der har kendskab til Sugerdaters.

Jeg har skrevet med mange piger, men det bliver ikke til mere.

 

Hvad tilbyder I pigerne på Sugerdates?

 

Lustdaters:

Er pigerne på Lustdaters.org mere seriøse, hvad forlanger pigerne på Lustdaters?

 

Pris generelt:

Jeg mener, at hvis en mand betaler mere end 1500 kr., så er han ude på overdrevet. Jeg ønsker kun sex, som pigen også nyder.

 

Polen:

Der er kun 700 km til Polen, Er der iøvrigt 1 eller 2 som har lyst til at komme med?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lustdaters skriger af at være et hustler site. Alle pigerne har nøgenbilleder? Og vi taler da absolut ikke i den uskyldige kategori. Derudover spottede jeg flere billeder der tydeligvis var snuppet fra nettet.

 

Ville holde mig langt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lustdaters skriger af at være et hustler site. Alle pigerne har nøgenbilleder? Og vi taler da absolut ikke i den uskyldige kategori. Derudover spottede jeg flere billeder der tydeligvis var snuppet fra nettet.

 

Ville holde mig langt væk.

De vil IKKE have medlemmer over 75 år! :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sex i balance ...

hvorfor skulle de være seriøse !!

når du ikke er det og misbruger konceptet . hvis du bare vil have et knald til 1500 så tag dog for pokker en gp .

og ja naturligvis vil de da nyde det med dig , når det bare er sex du ønsker .

hvorfor bliver folk ved med at tro at sugardating er bare et billigt knald . kan være det ender med det , men der som regel en startomkostning ;)

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes ikke jeg har haft held på SD endnu. Har haft en afbrænder og kommunikationen med en anden pige er gået fuldstændig i stå. Jeg har været der i 5 måneder nu, uden at få fisse. Det er 5 x 239 = 1195 kr. altså prisen på en 1/2 time hos en dansk GP, så jeg forstår godt skeptikerne i denne sag.

Jeg er der dog stadig og håber på held i denne måned ellers droppes det definitivt! 

Men tilsyneladende ser det ud til at mange er heldige ;)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Titman

 

Jeg var medlem 1 måned og havde aftale med en pige på 28, vi mødtes et sted i Rødovre hvor der kan lejes værelser

 

vi mødtes 3 gange og var der 2 timer hver gang til fælles glæde, prise pr. gang 1000

 

Ikke noget med at skynde sig for en ny kunde venter, det var kun os selv der satte grænserne.

 

Jeg var meget tilfreds men pengepungen havde ikke råd til 3000 om måneden

 

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvad jeg har budt på (inkl. penge og en god fysisk fremtoning) er det ikke lykkedes mig at få nogen aftaler. Har skrevet til mere end 100, men kun 1 ud af 10 gange får jeg et svar, og når det så bliver konkret stopper dialogen pludseligt. Jeg tror at SD er rent fup!

 

Spar jeres penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uanset hvad jeg har budt på (inkl. penge og en god fysisk fremtoning) er det ikke lykkedes mig at få nogen aftaler. Har skrevet til mere end 100, men kun 1 ud af 10 gange får jeg et svar, og når det så bliver konkret stopper dialogen pludseligt. Jeg tror at SD er rent fup!

 

Spar jeres penge.

 

Nej lad os nu lade være med at male fanden på væggen. Siden mit lidt opgivende indlæg i lørdags, er det rent faktisk lykkedes mig at få en aftale med en SB, så jeg glæder mig og håber på det bedste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, at hvis man går efter unge piger, så kan det være svært.

 

Jeg har mødt nogle stykker på mellem 33 og 50 år.

 

Jeg overvejer dog at blive betalende igen for netop at søge unge piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft masser af gode oplevelser - faktisk mine allerbedste - med kvinder fra sugardaters. Selvfølgelig er der en del som ikke svarer og nogen som man fornemmer der er noget galt med - dem sorterer jeg fra med det samme. Det er lykkedes mig aldrig at blive snydt eller brændt af derinde, men jeg sørger også for at have en god flirtende dialog før vi mødes, og så sikrer jeg mig at hun bekærfter aftalen på selve dagen. Ved den mindste smule slinger aflyser jeg selv. 

Jeg har vel efterhånden mødt en 15 stykker der inde fra, altid med hensigt at det skal være en fast sugar-aftale. Det har i 5-6 tilfælde været så succesfuldt, at jeg har mødt hende gennem flere måneder. Jeg har også i perioder haft 2-3 ad gangen, har sågar haft to af dem på date samtidig - med deres accept, selvfølgelig :) .

Jeg udveksler gerne navne og erfaringer via pb. Jeg har kun mødt piger (som sagde de var) under 25 i det meste af landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft masser af gode oplevelser - faktisk mine allerbedste - med kvinder fra sugardaters. Selvfølgelig er der en del som ikke svarer og nogen som man fornemmer der er noget galt med - dem sorterer jeg fra med det samme. Det er lykkedes mig aldrig at blive snydt eller brændt af derinde, men jeg sørger også for at have en god flirtende dialog før vi mødes, og så sikrer jeg mig at hun bekærfter aftalen på selve dagen. Ved den mindste smule slinger aflyser jeg selv. 

Jeg har vel efterhånden mødt en 15 stykker der inde fra, altid med hensigt at det skal være en fast sugar-aftale. Det har i 5-6 tilfælde været så succesfuldt, at jeg har mødt hende gennem flere måneder. Jeg har også i perioder haft 2-3 ad gangen, har sågar haft to af dem på date samtidig - med deres accept, selvfølgelig :) .

Jeg udveksler gerne navne og erfaringer via pb. Jeg har kun mødt piger (som sagde de var) under 25 i det meste af landet.

​Hvad er dit primære jagtområde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har personligt fået tilbudt frække dates med unge piger lige fra 1000 til 4000kr 

Men 4000 er for meget for en enkelt date for mit vedkommende.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at betale 3000, men jeg søger som regel også selskab en hel aften - kan godt lide at have god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg plejer at betale 3000, men jeg søger som regel også selskab en hel aften - kan godt lide at have god tid.

​Rimeligt med 3K - Har du natten med også?

Har du haft nogle af de gode oplevelser i KBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet til ufatteligt mange uden at det er blevet til noget. Men på fredag har jeg en aftale for en aften med en pige på 21. Og hvis hendes billeder holder vand så ser hun urimeligt godt ud!

Så måske, måske...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogle herinde som har haft held med at møde en Ida fra SD, hun er 20 og er fra Odense. Blondine med krøllet hår dejlig spinkel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet til ufatteligt mange uden at det er blevet til noget. Men på fredag har jeg en aftale for en aften med en pige på 21. Og hvis hendes billeder holder vand så ser hun urimeligt godt ud!

Så måske, måske...

Måske ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske, måske ikke. Jeg måtte faktisk aflyse (3-4 dage før), men har en ny aftale med hende efter sommerferien. Fortsættelse følger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet

Hvorfor nytter det ikke at linke, der er da også folk herinde der er medlemmer af sugardaters og som måske er interesseret i og se hvem det er der omtales.

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der gik 2 dage efter jeg oprettede profil derinde, så havde jeg en date sat i stand. Ung pige i starten af 20'erne, virkelig køn.
Jeg betalte ikke for andet end drinks.

Måske var jeg bare heldig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske, måske ikke. Jeg måtte faktisk aflyse (3-4 dage før), men har en ny aftale med hende efter sommerferien. Fortsættelse følger. 

Nu fik jeg endeligt gennemført mødet med denne top top SB. I den forudgående dialog havde vi begge understreget, at vi eftersøgte ét fast bekendtskab frem for mange forskellige partnere. Nu må vi se om det holder, men det vil jeg umiddelbart tro.

I forhold til mine 7 bud, så:

  1. Ingen penge før mødet (MobilePay eller andet): Check
  2. Abort mission, hvis der forsøges "upsell" dvs. varen pludseligt ændrer indhold eller pris i forhold til det lovede og aftale: Check
  3. Abort mission, hvis det viser sig, at hun har brugt fake fotos for at få din interesse: Check - 100% match eller bedre :)
  4. Ha' en rescue buddy klar, hvis du ikke svarer på SMSer: Nope - men var ret tryg ved hende da vi havde SMSet en del forud.
  5. Levering først, betaling derefter (tvivlsom dog): Check - jeg leverede uden opfordring den aftalte betaling, da vi var på vej ud af værelset.
  6. Bloker profil med det samme hvis der foreslås møde på Snapchat eller et andet forum: Check - ikke nødvendigt
  7. Aftale bekræftelse via SMS før første møde: Check (det her er altså et must fra min side fremover!)

Et møde af 4-5 timers varighed til 3.000 plus omkostninger til hotel og det løse (gaver, drinks, etc) er naturligvis en del, men omvendt så koster en god dansk GP 2.100 i timen, så jeg synes det er ok. Til gengæld så får man et møde af en hel anden dybde og spontanitet med en pige, som ikke samme dag (eller uge eller måned for den sags skyld) dyrker sex med 5 - 10 andre mænd - og måske får man hende oven i købet "for sig selv" som sexpartner. Man skal bare respektere at før eller efter mødet, så er der ingen relation, følelser eller andet involveret. Det er bare et bekendtskab i øjeblikket med stor værdi for begge parter. Det var vi helt enige om.

Så sugardaters ups and downs fortsætter. Det virker, men hvis de dog bare ville lade være med at sende alle mulige fake profiler efter os, når abonnementet er ved at udløbe, ville jeg være glad. Det kan da godt være, at der ikke er tonsvis at vælge imellem derinde, men hellere at dem der er der holder vand fremfor at skulle skrive hundredvis af spildte beskeder for at ramme en rigtig SB.

Jeg uddyber gerne, bortset fra profil navnet som jeg håber at holde for mig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...