Hop til indhold
TommyHansen

En gang gangbang, altid gangbang.....

Recommended Posts

jeg er VILD med GB som pige - privat har jeg prøvet det nogle gange og det er da sjovt nok - men wierd når jeg kender fyrene rigtig godt

jeg elsker at det er fremmede mænd.. og jeg elsker 2 pikke i fissen og DP og at de bare overtager efter hinanden så jeg ikke får nogen pauser... det er så frækt og fedt og vildt...

jeg vil have det hårdt så jeg kommer meget.. ikke alt muligt blidt - jeg vil gerne tages grundigt... det er noget af det bedste jeg ved...

Jeg elsker når jeg bliver inviteret til GB - så er min dag reddet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er VILD med GB som pige - privat har jeg prøvet det nogle gange og det er da sjovt nok - men wierd når jeg kender fyrene rigtig godt

jeg elsker at det er fremmede mænd.. og jeg elsker 2 pikke i fissen og DP og at de bare overtager efter hinanden så jeg ikke får nogen pauser... det er så frækt og fedt og vildt...

jeg vil have det hårdt så jeg kommer meget.. ikke alt muligt blidt - jeg vil gerne tages grundigt... det er noget af det bedste jeg ved...

Jeg elsker når jeg bliver inviteret til GB - så er min dag reddet :)

 

Dejlig ord fra dig, Jasmin. Tak for dem. Og også tak til Miza, Liv og Line for deres input undervejs.

 

Det var netop det jeg håbede på med mine ord i afslutningen på min lille GB-epistel.

 

Men Jasmin, det kunne da være, at en lille skare af de ærede gentlemen herinde ville slå sig sammen og invitere dig til et GB?

 

Det kunne da være både frækt og fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er VILD med GB som pige - privat har jeg prøvet det nogle gange og det er da sjovt nok - men wierd når jeg kender fyrene rigtig godt

jeg elsker at det er fremmede mænd.. og jeg elsker 2 pikke i fissen og DP og at de bare overtager efter hinanden så jeg ikke får nogen pauser... det er så frækt og fedt og vildt...

jeg vil have det hårdt så jeg kommer meget.. ikke alt muligt blidt - jeg vil gerne tages grundigt... det er noget af det bedste jeg ved...

Jeg elsker når jeg bliver inviteret til GB - så er min dag reddet :)

 

Jazz, du hermed inviteret til Nille's GB på lørdag kl. 13-18 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

den er under udarbejdelse :) alle hullerne er tilgængelige ? :P

naturligvis....og helst samtidig med 2 i fissen hvis de kan vinkle den :) :)

og fissen tilbyder selvfølgelig også fist :)

alt med gummi også fransk - og ingen ATM uden skift af gummi - men frit skifte mellem 1'eren og 2'eren :) :)

du siger bare til... jeg er frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

naturligvis....og helst samtidig med 2 i fissen hvis de kan vinkle den :) :)

og fissen tilbyder selvfølgelig også fist :)

alt med gummi også fransk - og ingen ATM uden skift af gummi - men frit skifte mellem 1'eren og 2'eren :) :)

du siger bare til... jeg er frisk

 

selvf. får du 2-i-en, jeg har endda prøvet 3-i-en :D

fisting er også mit speciale, så det er på programmet :D

 

ATM = ass to mouth hvis nogen skulle være i tvivl :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

selvf. får du 2-i-en, jeg har endda prøvet 3-i-en :D

fisting er også mit speciale, så det er på programmet :D

 

ATM = ass to mouth hvis nogen skulle være i tvivl :P

jamen set it up :) gerne et antal mellem 10 og 20 så jeg får lidt at nyde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen set it up :) gerne et antal mellem 10 og 20 så jeg får lidt at nyde :)

 

puha 10-20 mænd det bliver svært at arrangere en 4-5 stykker er muligt.

 

Bonobo var en kandidat, men han har en anden aftale på lørdag :(

 

Er der andre fra EG som er frisk på et setup med frække Jasmin ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

puha 10-20 mænd det bliver svært at arrangere en 4-5 stykker er muligt.

 

Bonobo var en kandidat, men han har en anden aftale på lørdag :(

 

Er der andre fra EG som er frisk på et setup med frække Jasmin ? :P

 

 

I forlader bare værelset og tager en anden farve paryk på, så ligner det 5 nye deltagere :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forlader bare værelset og tager en anden farve paryk på, så ligner det 5 nye deltagere :P

 

Ja men spørgsmålet er om folk kan performe, der skal helst være kontinuitet i et GB,

så Jasmin får mere og mere pik, det dur ikke hun ligger og bliver kold... ok jeg kan underholde med fisting og sprøjtelege... men så skal der også være en ny pik klar til Jasmin :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...