Hop til indhold

En gang gangbang, altid gangbang.....

Featured Replies

Skrevet

jeg er VILD med GB som pige - privat har jeg prøvet det nogle gange og det er da sjovt nok - men wierd når jeg kender fyrene rigtig godt

jeg elsker at det er fremmede mænd.. og jeg elsker 2 pikke i fissen og DP og at de bare overtager efter hinanden så jeg ikke får nogen pauser... det er så frækt og fedt og vildt...

jeg vil have det hårdt så jeg kommer meget.. ikke alt muligt blidt - jeg vil gerne tages grundigt... det er noget af det bedste jeg ved...

Jeg elsker når jeg bliver inviteret til GB - så er min dag reddet :)

• Svar 110
  • Visninger 15k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Kunne man forestille sig, at man var her for hyggen (og det faktum, at man her kan dele noget man måske ikke kan dele med ret mange ude i virkeligheden) og vælger hvilke tråde man deltager i efter lys

• Nu skal JEG ikke ødelægge Tommys tråd, undskyld, men hvem slynger lige et postulat ud? Du behøver ikke grave alle mulige gamle tråde frem, vi deltager i de tråde vi hver især har lyst, længere er den

• Det er godt at sådan en historie kommer frem.  Man kan let blive blind overfor at branchen også har ofre. Når man læser herinde om alle solstråle historien og de mange GPs som virker SÅ lykkelige, så

Skrevet
  • Author

jeg er VILD med GB som pige - privat har jeg prøvet det nogle gange og det er da sjovt nok - men wierd når jeg kender fyrene rigtig godt

jeg elsker at det er fremmede mænd.. og jeg elsker 2 pikke i fissen og DP og at de bare overtager efter hinanden så jeg ikke får nogen pauser... det er så frækt og fedt og vildt...

jeg vil have det hårdt så jeg kommer meget.. ikke alt muligt blidt - jeg vil gerne tages grundigt... det er noget af det bedste jeg ved...

Dejlig ord fra dig, Jasmin. Tak for dem. Og også tak til Miza, Liv og Line for deres input undervejs.

Det var netop det jeg håbede på med mine ord i afslutningen på min lille GB-epistel.

Men Jasmin, det kunne da være, at en lille skare af de ærede gentlemen herinde ville slå sig sammen og invitere dig til et GB?

Det kunne da være både frækt og fantastisk.

Skrevet

Jazz, du hermed inviteret til Nille's GB på lørdag kl. 13-18 :D

Skrevet
  • Author

Jazz, du hermed inviteret til Nille's GB på lørdag kl. 13-18 :D

Det er da noget af et tilbud, Jazz :-P

Skrevet

Det er da noget af et tilbud, Jazz :-P

ja jeg venter spændt på en PB med alle detaljerne, deltagerantal ect :) :) :)

Skrevet

den er under udarbejdelse :) alle hullerne er tilgængelige ? :P

naturligvis....og helst samtidig med 2 i fissen hvis de kan vinkle den :) :)

og fissen tilbyder selvfølgelig også fist :)

alt med gummi også fransk - og ingen ATM uden skift af gummi - men frit skifte mellem 1'eren og 2'eren :) :)

du siger bare til... jeg er frisk

Skrevet

naturligvis....og helst samtidig med 2 i fissen hvis de kan vinkle den :) :)

og fissen tilbyder selvfølgelig også fist :)

alt med gummi også fransk - og ingen ATM uden skift af gummi - men frit skifte mellem 1'eren og 2'eren :) :)

du siger bare til... jeg er frisk

selvf. får du 2-i-en, jeg har endda prøvet 3-i-en :D

fisting er også mit speciale, så det er på programmet :D

ATM = ass to mouth hvis nogen skulle være i tvivl :P

Skrevet

selvf. får du 2-i-en, jeg har endda prøvet 3-i-en :D

fisting er også mit speciale, så det er på programmet :D

ATM = ass to mouth hvis nogen skulle være i tvivl :P

jamen set it up :) gerne et antal mellem 10 og 20 så jeg får lidt at nyde :)

Skrevet

jamen set it up :) gerne et antal mellem 10 og 20 så jeg får lidt at nyde :)

puha 10-20 mænd det bliver svært at arrangere en 4-5 stykker er muligt.

Bonobo var en kandidat, men han har en anden aftale på lørdag :(

Er der andre fra EG som er frisk på et setup med frække Jasmin ? :P

Skrevet

puha 10-20 mænd det bliver svært at arrangere en 4-5 stykker er muligt.

Bonobo var en kandidat, men han har en anden aftale på lørdag :(

Er der andre fra EG som er frisk på et setup med frække Jasmin ? :P

I forlader bare værelset og tager en anden farve paryk på, så ligner det 5 nye deltagere :P

Skrevet

I forlader bare værelset og tager en anden farve paryk på, så ligner det 5 nye deltagere :P

Ja men spørgsmålet er om folk kan performe, der skal helst være kontinuitet i et GB,

så Jasmin får mere og mere pik, det dur ikke hun ligger og bliver kold... ok jeg kan underholde med fisting og sprøjtelege... men så skal der også være en ny pik klar til Jasmin :D

Skrevet

Jeg er klar på GB med Jasmin!! :-P

Skrevet

Det er jeg den ondelyneme også

Skrevet

Det er jeg den ondelyneme også

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.